saganakmı oda ne? :cherry:
sabah kadirin motorunun kayması haricinde çok şükür kazasız belasız evlerimize döndük.
geçmiş olsun kadircim :rendeer:
yagmura yakalanmadık. mangal yapacagımız yere gittigimizde sadece 10 dk yagdı. mekanın üstü kapalı bölümüne geçince hiç ıslanmadık

kahvaltı sırasında bize o mekanı tavsiye eden vedata teşekkürler :rendeer:
katılan tüm arkadaşlara güzel gurup sürüşü için, hoş muhabbetleri için, yanımmızda oldukları için teşekkürler :rendeer:
mangal başındaki yardımları için ayfer ve gürkana ayrıca teşekkürler :rendeer:
ve tabi fotocular :cherry: bütün gün flaşları yüzümüzde patlatan heranı ölümsüzleştirmeye çalışan arkadaşlar sizlerede teşekkürler (bu topikte bizlerle paylaşacagınızı umuyorum :bounce: )
helimmm onu unutursam bidaha beni artcı almaz sanırım

canımcım sanada teşekkürler gün boyu motorunu benimle paylaştıgın için :rendeer: