- Katılım
- 15 Eyl 2007
- Mesajlar
- 732
Arkadaşlar daha önce söyledim mi hatırlamıyorum ama benim ön lastikte balon oldu 1-2 haftadır böyle kullanıyordum gerçi çok aşırı şişmemişti sadece belli oluyordu ama son 2 gündür artık büyümeye başladığını gözledim ve dün İzmirdeki bilinen çoğu yeri gezdim ama Metzeler bulamadım nasıl iş anlamadım ya neyse:silent: Pirelli buldum ama güzel değildi lastik yağmur kanalları falan berbattı suyu atamazdı içinden. Dunlop satan biryer buldum onunda elinde ebat kalmamış.
Bende en sonunda Michelin bayisine gittim Michelin almaya karar verdim fakat bizim önler 80-100/18 ya böyle bir ebat yok adamların elinde onun yerine 2.75/18 var ve bunun uygun olduğunu söylüyorlar:silent: İnceledim lastiği hamuru falan çok iyi kanal yapısı gayet güzel ve görüntüsüde race lastiği gibi. Yani sonuç olarak kararım Michelinden yana oldu ama işte kafama takılan 2.75/18 ile 80-100/18 arasında çok büyük bir fark yoktur heralde:silent: Yarın alcam büyük ihtimalle birde size danışayım dedim:rendeer:
Bende en sonunda Michelin bayisine gittim Michelin almaya karar verdim fakat bizim önler 80-100/18 ya böyle bir ebat yok adamların elinde onun yerine 2.75/18 var ve bunun uygun olduğunu söylüyorlar:silent: İnceledim lastiği hamuru falan çok iyi kanal yapısı gayet güzel ve görüntüsüde race lastiği gibi. Yani sonuç olarak kararım Michelinden yana oldu ama işte kafama takılan 2.75/18 ile 80-100/18 arasında çok büyük bir fark yoktur heralde:silent: Yarın alcam büyük ihtimalle birde size danışayım dedim:rendeer: