- Katılım
- 18 May 2009
- Mesajlar
- 239
Bilgilendirme için teşekkürler. Dolandırıcı geyikleride süperdi. Galata köprüsünde balık tutarken rastlardım bazılarına.
günaydın güncelleyeyimde belki biri okurda faydalanır![]()
oooo daha neler var ama esas şimdi coq bekliyoz o anlatcak esas onda varda anlatmıyor :mrgreen:
Yahu benim mevzu, oyle ahim sahim bir mevzu degil.
Sahtekar pazarlamacilarin, radyoyu kullanarak milleti dolandirmasi mevzusu.
Sonunu tatliya baglamis, kimsenin magdur olmamasini saglamistik ama dersimizi de almistik.
Bir daha ayrani bile ufleyerek içtik.![]()
Yahu benim mevzu, oyle ahim sahim bir mevzu degil.
Sahtekar pazarlamacilarin, radyoyu kullanarak milleti dolandirmasi mevzusu.
Sonunu tatliya baglamis, kimsenin magdur olmamasini saglamistik ama dersimizi de almistik.
Bir daha ayrani bile ufleyerek içtik.![]()
ben de dolandırıldım ve dolandırılıyorum
hemen hemen doğduğumdan beri her daim
hazır bezlere yetişemedim ama lastik don aldırdılar büyüklerime halbuki onların çocukluklarında bu yoktu
ufak çocukken televizyon diye birşey soktular hayatıma (yediğim en büyük kazık)
onu izledikçe orda gördüklerimden istedim (ne ihtiyacım varsa)
ihtiyacım olmayan birsürü şeyi bu yoldan ihtiyacımmış gibi gösterip kakaladılar bana
sonra cep telefonu bilgisayar internet
"ask for more" dediler bana; ben de öyle yaptım zati
1200 lira kazanıp yeme içme ve barınma gibi ihtiyaçlarıma 500 lirasını
ihtiyacım olmayanlarına da kalanını harcayıp kıt kanaat geçiniyorum
bakıyorum da, yediğim kazıkların yanında sizinkiler devede kulak
![]()
Maliye Gazetesi kurnazlığını bilenleriniz vardır, bilmeyenler şurdanbakabilir ;
http://sozluk.sourtimes.org/?t=maliye+gazetesi
yada google dan aratabilir, bana anlattırmayın şimdi uzun uzun
Bunların yenileri türemiş, kuryeyle evrak gönderiyorlar.
Dün bir tane motorlu kurye geldi, evrağınız var dedi. İyi ver dedim aldım 10 TL ücreti var dedi, al dedim senin olsun :mrgreen:
Zarfın üzerinde yazan yazıyı araştırınca yine aynı dümen olduğunu gördüm netten, bana gelenin adı Express Maliye mi ne öyle birşeydi.
Yani işin özü elinize nereden geldiği belli olmayan bir zarf gelirde ödeme isterlerse hiç almayın bence ha bu ha başka bir iş.
Benim haberim ve beklentim olmadan bana gelen zarfa niye para ödiyeyim di mi
Ha bu arada konuyu açacak yer bulamadım be, konu dışı ama konu dışına açarsam kimse görmez :mrgreen:
NSıra bana geldi tam imzalayacağım bir baktım k.kartı sözleşmesi de arada, bu ne dedim?, anlaşmamız böyle her çalışana bir k.kartı verilecek, almıyorum kardeşim bende k.kartı alerjisi var, yok illa alın istemezseniz iptal edersiniz, tövbe tövbe..
Neyse araya şefim girdi al şunu uğraştırma, biran önce gitsinler dedi de zorla aldık bir k.kartı, hala içimde 'yarayan bir kanadır' bu vaka.
Not: Eyong efendi imam cemaat ilişkisi bak demedi deme
Konu dısına acmıyorsun ana sayfada gozuksun diye :bounce:
Hatırlatırım :bounce:
ahh ahh tipik Anadoludan İndim Şehire ayağı...
Samsında ana baba yanında gamsız yaşarken tarlada çapa yaparken ben 1992 de ilk maaşımı alıp SSK kaydım yapılmıştı...off beee...ne yükler bindi sırtıma...çalıştık ama elde var zıfır...ne babadan kaldı bi pavlüke...ne de çinden super engıne teknoloji yi 5 cente getirip bir marka oluşturup 5 dolara satamadık...kafa çalışmadı naparsın...:queen:
Millet olarak o kadar uckagıtcı olduk ki,
artık bu konuda kamu kurumlarının adını kullanmaya bile basladık hemde hiç cekinmeden.
eee dilimizde her yone cekilmeye musait. Sonucta bir isim olarak kullanabilirzin arkasına sıgınır besyuz babanın tek evlatları.
Eski insanları seviyorum.
Ozellikle eski istanbul insanlarını.
Topluma aykırı birşey oldummu tumden dalarlardı olaya. Sahiplenirlerdi durustlugu.
Simdi alayı uckagıtcı olmus adam onunde olse dilenmek icin numara yapıyor diye donup bakmıyoruz bile.
ee bunuda biz yaptık. Yapan karaktersizler var.
Ne diyeyim alayının..............
Not: Eyong efendi imam cemaat ilişkisi bak demedi deme
Konu dısına acmıyorsun ana sayfada gozuksun diye :bounce:
Hatırlatırım :bounce:
ahh ahh tipik Anadoludan İndim Şehire ayağı...
Samsında ana baba yanında gamsız yaşarken tarlada çapa yaparken ben 1992 de ilk maaşımı alıp SSK kaydım yapılmıştı...off beee...ne yükler bindi sırtıma...çalıştık ama elde var zıfır...ne babadan kaldı bi pavlüke...ne de çinden super engıne teknoloji yi 5 cente getirip bir marka oluşturup 5 dolara satamadık...kafa çalışmadı naparsın...:queen:
insanlara, aldatıldıklarını, hayatlarını anlamsız emellerin peşinde tükettiklerini nasıl anlatsam diyorum, belgesel mi çeksemr:
ya abi tamam şehir hayatı tükenmiş bitmiş yokolmuş...bir lafımız yok buna...ama bu çarkı yapan bizleriz...sen geldin ben geldim halis abi geldi kalabalık olduk...17 milyon nasıl sığar bu diyara aga...sığmış işte dip dibe yaşamaya çalışıyoruz...kimimiz iyi kimimiz kötü...
ah be mete, sorun kalabalık veya şehir hayatı değil ki.ya abi tamam şehir hayatı tükenmiş bitmiş yokolmuş...bir lafımız yok buna...ama bu çarkı yapan bizleriz...sen geldin ben geldim halis abi geldi kalabalık olduk...17 milyon nasıl sığar bu diyara aga...sığmış işte dip dibe yaşamaya çalışıyoruz...kimimiz iyi kimimiz kötü...