Racing Motosikletlerle İlgili sorum war beyler.

Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
149
Öncelikle Yaşım 17 Boyum 1.75 Kilom 65 İstanbulda oturuyorum.Ögrenciyim..Forumu internette gezerken hoşuma gitti ve sizinle tanışmak ve bilgi almak istedim.Racing motosikletlere büyük oranda ilgim war neyle başlim nasıl edim hiç bilmiyorum ..Honda cbr 1000 rr sahibi olmak istiyorum ama hiçbir motosiklet konusunda deneyimim yok :( Tavsiyelerinizi bekliyorum.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Öncelikle Yaşım 17 Boyum 1.75 Kilom 65 İstanbulda oturuyorum.Ögrenciyim..Forumu internette gezerken hoşuma gitti ve sizinle tanışmak ve bilgi almak istedim.Racing motosikletlere büyük oranda ilgim war neyle başlim nasıl edim hiç bilmiyorum ..Honda cbr 1000 rr sahibi olmak istiyorum ama hiçbir motosiklet konusunda deneyimim yok :( Tavsiyelerinizi bekliyorum.

Öldükten sonra olmuyomuydu bu reenkarnasyon işi, ben daha ölmedim ki, acelen ne.:p

Aramıza hoşgeldin küçük aYe.:rendeer:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Hosgeldin.
Bununla baslamani tavsiye ederim.

tzr50blue1dz9.jpg


Harika bir makina.:cat:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bu aye denen adama sakin uyma!!!!
Kaç motor pert etti hala da etmeye devam ediyor.
Sen benim dedigim makinayi al.:bounce:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Allah Korusun :) Abi İlkten Alıştırma motoruna ancak 3-4 binlira bütce ayırabilirim:(

Sıfır veya ikinci el cbr125 dışında alternatifin kalmıyor öyleyse, Coq'un ve benim önerdiğimiz makineler gerçekten çok güzel ve başlangıç için uygun ama bünyeye uygun, keseye değil.

Honda cbr125r
honda-cbr125r-repsol.jpg


http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/25266-honda-cbr-125r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html

http://www.motosiklet.net/forum/supersport-superbike/23384-mt-super-sport-kullanicilari-tanisma-ve-bilgi-paylasim-basligi.html

http://www.motosiklet.net/forum/mt-kullanici-gruplari/65984-%5Bmt-gazci%5D-mt-gazci-grup-supersport-bulusmalari-koklasmalari.html
 
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
149
Bu aye denen adama sakin uyma!!!!
Kaç motor pert etti hala da etmeye devam ediyor.
Sen benim dedigim makinayi al.:bounce:

Tmm Abi Uymam sen Hiç merak etme :p Peki Abi bu motorun bütcesi nedir ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:16 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:14 AM ----------


Bak bu Güzelmiş işte :) Peki Abi bunu aldıktan ne kadar bir zaman sonra Cbr 1000 rr ye geçmemi tavsiye ediyorsun ?
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Tmm Abi Uymam sen Hiç merak etme :p Peki Abi bu motorun bütcesi nedir ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:16 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:14 AM ----------



Bak bu Güzelmiş işte :) Peki Abi bunu aldıktan ne kadar bir zaman sonra Cbr 1000 rr ye geçmemi tavsiye ediyorsun ?

Sen hele bir al başla, onları konuşacak çook zamanımız olur.:cat:

Daha birinci karıyı almadan ikinciyi nasıl boşuycanı niye düşünüyorsunki.:)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bak burda aye'ye uyabilirsin.:)
Bazen beyin kisa devre yapip dogru seyler yazabiliyor.:)
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
17
Bnde 16 yaşndaym gelck sne şubat aynda 17dn gün alnca cbr 125 alcm dha ilerdede 1000lklere atlmk istiorm şuanda bnde mondail scooter var sadce şu cbr ın vites devrlrni örenmk istiorm çok yakn arkdşmn var ama o anlatnca anlamıom bri bna yardmcı olablr mi yanlz öle yok debriyaja bascn flan deil onları bliorm ama nereye bsarsm düşürrm artırırm flan
 
Katılım
12 Eki 2009
Mesajlar
3
aynn bende 11-10-1993 doğumluyum 1.65 boyunda flnım 55-60 kiloyum boyum uzar inş bende motor delisiyom Derbi 125 GP le başlamak istiyorum tipi fln çok huşuma gidiyo :D
her gün hayaller kuruyom motor sürmek fln :D ama şans bizim çevrede motoru oln yok :(
neyseki araba varda arada araba sürebiliom :) walla şuan çok param olsa motormu yoksa arabamı die düşünüyorum sonra nası olsa çok param var ikisinide alırım diyorum :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:25 PM ----------

aYe abi senin gösterdiğin yamaha yzf 125 çok güzel ama pahalı Derbi GP 125 3.5 bin TL ye var şuan 2.el ah bide para olsa :D
 
Katılım
24 May 2009
Mesajlar
104
aynn bende 11-10-1993 doğumluyum 1.65 boyunda flnım 55-60 kiloyum boyum uzar inş bende motor delisiyom Derbi 125 GP le başlamak istiyorum tipi fln çok huşuma gidiyo :D
her gün hayaller kuruyom motor sürmek fln :D ama şans bizim çevrede motoru oln yok :(
neyseki araba varda arada araba sürebiliom :) walla şuan çok param olsa motormu yoksa arabamı die düşünüyorum sonra nası olsa çok param var ikisinide alırım diyorum :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:25 PM ----------

aYe abi senin gösterdiğin yamaha yzf 125 çok güzel ama pahalı Derbi GP 125 3.5 bin TL ye var şuan 2.el ah bide para olsa :D

İki zamanlı 125cc'yle başlayacaksan öncesinde biraz scooter kullanmanda fayda var.Çok değil bir 300-400km yaparsan,Derbi'ye geçtiğinde rahat edersin.Çünkü dört zamanlılara göre çok atik bir motor.Ayrıca düşük bir bütçen varsa yine önermem,çünkü her 2-3 depoda bir 1lt tam sentetik motor yağı koyman gerekecek ki,yaklaşık 20-30 lira civarı bir maliyeti var.Ama koymazsan da motor zarar görüyor böyle de dandik bişey:mrgreen:
 
Katılım
12 Eki 2009
Mesajlar
3
olsun ya :cyclopsan napalım her güzel şeyiin bi kusuru olcak istiyosan bazı şeylere katlanmak gerek dimi :D zaten hmn alabilcem bişi deil en 1 sene sonra bide ben motor ehliyetini seneye mi alabilcem ??

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:40 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:23 PM ----------

tmm sorumun cvbını aldım tşk.
 
Katılım
21 Ağu 2009
Mesajlar
341
"cengizhan" "derbi" arkadaşlar Türkçe mizi düzgün kullanalım lütfen
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
War ne lan?

Savaş mı çıktı?
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
4
Bnde 16 yaşndaym gelck sne şubat aynda 17dn gün alnca cbr 125 alcm dha ilerdede 1000lklere atlmk istiorm şuanda bnde mondail scooter var sadce şu cbr ın vites devrlrni örenmk istiorm çok yakn arkdşmn var ama o anlatnca anlamıom bri bna yardmcı olablr mi yanlz öle yok debriyaja bascn flan deil onları bliorm ama nereye bsarsm düşürrm artırırm flan

Hayallerini Kırmak İstemem Ama 17den gün Alında Değil, 17yi Bitirip 18den Gün Alınca Ehliyet BAŞVURUsu Yapıyosun..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst