- Katılım
- 13 Eyl 2009
- Mesajlar
- 149
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle Yaşım 17 Boyum 1.75 Kilom 65 İstanbulda oturuyorum.Ögrenciyim..Forumu internette gezerken hoşuma gitti ve sizinle tanışmak ve bilgi almak istedim.Racing motosikletlere büyük oranda ilgim war neyle başlim nasıl edim hiç bilmiyorum ..Honda cbr 1000 rr sahibi olmak istiyorum ama hiçbir motosiklet konusunda deneyimim yok
Tavsiyelerinizi bekliyorum.