merhaba arkadaşlar... ben de bir süredir motosiklet almayı düşünüyorum... daha önce bir kaç kez kullandım ama toplasan 10 km yi geçmez bir motorun üzerinde geçirdiğim vakit... yani çok acemiyim... scooter almayı düşündüm, ama canım isteyince basıp 300 km uzaklıktaki arkadaşımı ziyarete gidebilmeliyim dedim... araştırdım fiyat olarak ve uzun yol için ideal görünen caracal 200 de karar kıldım...
internette fiyatı 3400 lira görünüyor, araba ehliyetim var ama motor ehliyeti de lazım, o da 350 liraymış sanırım, plaka da en az 200 liradır, toplam bana 4000 liraya mal olacak gibi görünüyor, acaba hesabım yanlış mı ? bir de taksit imkanı nasıl oluyor bayilerde, 24 ay taksit yaparlar mı, o zaman fiyatı ne olur biliyor musunuz?
yukarıdaki arkadaşın dediği gibi, keşke video su falan olsa, sesini gidişi seyretsek... ben sokakta bir kaç kez gördüm, ama o zaman ciddi değildim almak konusunda, iyi inceleme fırsatım olmamıştı...
selamlar herkese...