- Katılım
- 27 Ağu 2009
- Mesajlar
- 130
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar... foruma geçen üye oldum daha, tanışma faslında ehliyet işlemlerini tamamlayıp mart gibi YZF R125 almak istediğimi söyledim. Bazı arkadaşlar o zamana kadar çok motor değiştirirsin dediler. Gerçekten öyle oldu
motordan pek anlamam ama eskiden beri bir tutku var bu sene alıcam motoshowdan sonra kısmetse. neyse lafı uzatmadan.
Race motorlardan hoşlanıyorum. YZF R125 istiyorum. ama şuan fiyatı 9750TL ye çıktı. ve bende kawasaki ninja 250 düşünmeye başladım. 125 lik bir motora 9750 çok gibi geldi. ninja 5250euro. sizce yeni başlayanlar için hangisi daha ideal olur. Ben aldım mı 2-3 sene satmadan kullanayım istiyorum. bu arada boyum 173 - 96. Geçen Yamahaya gittiğimde orda R6 ya bindim tabanlarım yere basmadı. Boyu ve kiloyuda göz önünde bulunarak hangisini tavsiye edersiniz. Bu motorları kullananlardan ve bilgisi olan arkadaşlardan cevap bekliyorum. Şimdiden herkese teşekkürler...
Race motorlardan hoşlanıyorum. YZF R125 istiyorum. ama şuan fiyatı 9750TL ye çıktı. ve bende kawasaki ninja 250 düşünmeye başladım. 125 lik bir motora 9750 çok gibi geldi. ninja 5250euro. sizce yeni başlayanlar için hangisi daha ideal olur. Ben aldım mı 2-3 sene satmadan kullanayım istiyorum. bu arada boyum 173 - 96. Geçen Yamahaya gittiğimde orda R6 ya bindim tabanlarım yere basmadı. Boyu ve kiloyuda göz önünde bulunarak hangisini tavsiye edersiniz. Bu motorları kullananlardan ve bilgisi olan arkadaşlardan cevap bekliyorum. Şimdiden herkese teşekkürler...