- Katılım
- 8 Ağu 2009
- Mesajlar
- 395
Sen bence servis olarak Altan motora git en sağlamı hiç bi parça değişmeden 60-65 Tl ne yapıyormuş da istiyor anlamadım.Tİtreşim derken nasıl oluyor biraz tarif edermsin.
motor eskisi kadar atik değil.kalkış esnasında sanki biraz zorlama var gibi.gazı verdikçe ayak koyduğum yerde daha önce olmayan titremeler var.ayaklarımı tam ortaya değilde öne doğru koyuyorum ben.ayrıca servisten sonra,normalde olmayan bir sorunum çıktı.çalıştırken mutlaka gaz vermem gerekiyor hafiften motorun çalışması için.servis te adam basıyor marşa çalışıyor.birkaç gün sonra yine aynı problem çıkıyor motorda.