Suzuki Suzuki AN 125 HK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
Sen bence servis olarak Altan motora git en sağlamı hiç bi parça değişmeden 60-65 Tl ne yapıyormuş da istiyor anlamadım.Tİtreşim derken nasıl oluyor biraz tarif edermsin.

motor eskisi kadar atik değil.kalkış esnasında sanki biraz zorlama var gibi.gazı verdikçe ayak koyduğum yerde daha önce olmayan titremeler var.ayaklarımı tam ortaya değilde öne doğru koyuyorum ben.ayrıca servisten sonra,normalde olmayan bir sorunum çıktı.çalıştırken mutlaka gaz vermem gerekiyor hafiften motorun çalışması için.servis te adam basıyor marşa çalışıyor.birkaç gün sonra yine aynı problem çıkıyor motorda.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Aynen benimde öyle hoş motorum suzuki değil ama çalıştırma problemi birebir aynı nedir bu olay ya???
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
86
motor eskisi kadar atik değil.kalkış esnasında sanki biraz zorlama var gibi.gazı verdikçe ayak koyduğum yerde daha önce olmayan titremeler var.ayaklarımı tam ortaya değilde öne doğru koyuyorum ben.ayrıca servisten sonra,normalde olmayan bir sorunum çıktı.çalıştırken mutlaka gaz vermem gerekiyor hafiften motorun çalışması için.servis te adam basıyor marşa çalışıyor.birkaç gün sonra yine aynı problem çıkıyor motorda.

Farklı yerden benzin aldın mı ondan da yapabilir bende de bi ara kalkışta titreme yapıp sonra bi anda kendini öne doğru atıyordu.Benzin aldığım yeri değişitrince sorun düzeldi bi dene istersen ama sen yine de bi Altan motorla görüş yardımcı olurlar bakım içinde sana çok uzak olmuyorsa oraya gitmeni de tavsiye ederim.
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1
Merhaba Arkadaslar
Benım Motorum Yok ve suzuki an 125 hk almayı dusunuyorum
1,100 lıra ve temız gozukmekte 17,000 km arac 2008 modelmıs
alım yapmam konusunda yonlendırırmısınız? onerırmısınız
ayırca< devır ruhsat ıslemlerı ıcın kac lıra odemek zorunda kalırım?
eqer alırsam bu baslık altında konusmak dıleğıyle
sımdıden Teskkurler
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
Merhaba Arkadaslar
Benım Motorum Yok ve suzuki an 125 hk almayı dusunuyorum
1,100 lıra ve temız gozukmekte 17,000 km arac 2008 modelmıs
alım yapmam konusunda yonlendırırmısınız? onerırmısınız
ayırca< devır ruhsat ıslemlerı ıcın kac lıra odemek zorunda kalırım?
eqer alırsam bu baslık altında konusmak dıleğıyle
sımdıden Teskkurler

1100 tl ye alınan motordan hayır gelmez bence.kendi fikrim tabiki anlayan birine göstermen gerekir.
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
402
merhaba arkadaslar.. sizce 0 km an 125 hk bulabilir miyim.. var mıdır turkiyede ya da kalmısmıdır..
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
istanbul da yok olsaydı hemen alacaktım ama kısmet işte mondi aldık
 
Katılım
24 Mar 2009
Mesajlar
32
Valla bilader nerden buldun nsı buldun bilmiyorom ama 1100 bu motor için süper bi fiyat ben 1800 e 700 km aldım ama tamamen şans doğru zamam doğru yer gibi oldu benimkisi.kilometreside biraz fazla gibi motordan anlıyorsan eğer baktın temiz düşmemiş vurmamış parça değişmemiş temiz kullanmış kendi binmek için kullanmış ise al derim ama içine sinmiyorsa biraz dişini sık üç beş koy üzerine daha temizini km az olanı al derim.. Motor çok kullanışlı çok güzel çok sağlam arıza çıkarmaz..Alırsan pişman olmazsın bu modeli valla ben biraz abartark bakıyorum seviyorum çünkü :)
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
motor eskisi kadar atik değil.kalkış esnasında sanki biraz zorlama var gibi.gazı verdikçe ayak koyduğum yerde daha önce olmayan titremeler var.ayaklarımı tam ortaya değilde öne doğru koyuyorum ben.ayrıca servisten sonra,normalde olmayan bir sorunum çıktı.çalıştırken mutlaka gaz vermem gerekiyor hafiften motorun çalışması için.servis te adam basıyor marşa çalışıyor.birkaç gün sonra yine aynı problem çıkıyor motorda.

titreme ilk kalkışta yapıp sonra kesiliyorsa varyatördendir yada varyatör bilyalarından titreme devamlı geliyor birde acayip acayip ses yapyorsa büyük ihtimal ayak marş dişlisindendir şimdi diyceksiniz ayak marş dişlisi ile ne alakası var diye bende bilmiyorum ama benim motordanda subab sesi gibi bi ses gelmeye başlamıştı ustaya gösterdim dinlettim suzuki yazan kapağın orayı söktü ayak marş dişlisini yağladı geçti 5 dk içinde 5 tl karşılığında kurtuldum sorundan motorun çalışmama sorununa gelince rolanti de çalışırken de stop ediyorsa yada gaza yüklendiğinde boğuluyomuş gibi ses yapıyorsa yada gazı bırakınca egzosdan patlama sesi geliyorsa hava ayarındandır bizim motorlarda hava ayarı bozulması kronik karbüratöre gelen bi hava borusu var ondan kaynaklıdır koltuğu söküp kendinde yapabilirsin yada sanayide bi ustaya götür 2 dk da yapıversin ben motoru artık servise götürmüyorum şunu anladım ki servis sanayideki ustalardan daha çok elliyor zaten motorun bakımında bişey yok yağ değişiyor hava filitresine hava tutup temizliyolar yağ filitresi değişecekse onu değiştiriyolar 10 dk sürmüyor işçilik 25 tl yağ 20 tl yağ filitresi 18 tl faturaya işleyip duruyolar bizim burdaki servis shell in 15 50 yağını koyuyor motorda yağ shell istasyonlarında 8,5 tl faturaya 20 yazıyorlar sizde hangi marka yağ koyduklarını mutlaka sorun yada motorun başında bekleyin bişey yapmadıklarını anlaycaksınız
 
Katılım
20 Şub 2009
Mesajlar
8
arkadaşlar hiç aranızda debriyaj ayarı bozulan oldumu?? motor ilk kalkısta aynı arbada nasıl debrıyajı cekip gazı gec verırsen tıtroyorsa onu yapıyor.. 2 hafta once ayarladılar duzeldı fakat uzun yola cıkıp yanı 30 km den fazla kullanrsan ilk kalkısta yıne sarsıyor ama 2-3 gun cıkarma motoru kesıyor.. hızlanınca kesiyor ama eskisi gibi deil giderken de kasıyor motor gazı acınca zarrrrrrrrr ama gazı yemıyo eskıden yarım gazda hemen 60 a fırlayan motora bısler oldu bu sorunu yasayan var mı aranızda acaba ve ne yapabilirim?(kayısla alakası yoktur heralde km:3000)
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
titreme ilk kalkışta yapıp sonra kesiliyorsa varyatördendir yada varyatör bilyalarından titreme devamlı geliyor birde acayip acayip ses yapyorsa büyük ihtimal ayak marş dişlisindendir şimdi diyceksiniz ayak marş dişlisi ile ne alakası var diye bende bilmiyorum ama benim motordanda subab sesi gibi bi ses gelmeye başlamıştı ustaya gösterdim dinlettim suzuki yazan kapağın orayı söktü ayak marş dişlisini yağladı geçti 5 dk içinde 5 tl karşılığında kurtuldum sorundan motorun çalışmama sorununa gelince rolanti de çalışırken de stop ediyorsa yada gaza yüklendiğinde boğuluyomuş gibi ses yapıyorsa yada gazı bırakınca egzosdan patlama sesi geliyorsa hava ayarındandır bizim motorlarda hava ayarı bozulması kronik karbüratöre gelen bi hava borusu var ondan kaynaklıdır koltuğu söküp kendinde yapabilirsin yada sanayide bi ustaya götür 2 dk da yapıversin ben motoru artık servise götürmüyorum şunu anladım ki servis sanayideki ustalardan daha çok elliyor zaten motorun bakımında bişey yok yağ değişiyor hava filitresine hava tutup temizliyolar yağ filitresi değişecekse onu değiştiriyolar 10 dk sürmüyor işçilik 25 tl yağ 20 tl yağ filitresi 18 tl faturaya işleyip duruyolar bizim burdaki servis shell in 15 50 yağını koyuyor motorda yağ shell istasyonlarında 8,5 tl faturaya 20 yazıyorlar sizde hangi marka yağ koyduklarını mutlaka sorun yada motorun başında bekleyin bişey yapmadıklarını anlaycaksınız

kesinlikle hakısın.bende bundan sonra servise zor getiririm motorumu.2 gün önce yine 200 tl verdim malesef.kayış+debriaj balatası+işçilik :pr:
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
arkadaşlar hiç aranızda debriyaj ayarı bozulan oldumu?? motor ilk kalkısta aynı arbada nasıl debrıyajı cekip gazı gec verırsen tıtroyorsa onu yapıyor.. 2 hafta once ayarladılar duzeldı fakat uzun yola cıkıp yanı 30 km den fazla kullanrsan ilk kalkısta yıne sarsıyor ama 2-3 gun cıkarma motoru kesıyor.. hızlanınca kesiyor ama eskisi gibi deil giderken de kasıyor motor gazı acınca zarrrrrrrrr ama gazı yemıyo eskıden yarım gazda hemen 60 a fırlayan motora bısler oldu bu sorunu yasayan var mı aranızda acaba ve ne yapabilirim?(kayısla alakası yoktur heralde km:3000)

hava filitresi temiz mi hava ayarı borusu yerinden çıkmış olabilir genelde karbüratördeki boru çıkıyor yerinden o zaman bu tarz bi problem ortaya çıkıyor debriyajdan olacağını sanmıyorum otomatik vites motorun debriyajını nasıl bozabilirsin ki
 
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
22
Selam arkadaslar oncelıkle hayırlı ramazalar ,aranıza yenı katılmaktayım,bende sızın gıbı suzukı almayı dusunuyorum,sıfır alma taraftarıyım bulabılırsem,2500 pesın param var sıfır alabılcegım bır yer bılıyorsanız sevınırım,şimdiden ilginiz için teşşekurker.
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
204
Arkadaşlar motorum 9000'e geldi sayılır..Maddi problemlerden dolayı bakıma sokamadım.Sadece 6000'deyken yağını değiştirdim.3000'e kadar olan bakımlarını düzenli yaptırmıştım.Motor sanki ilk günlerine göre biraz daha yavaş hızlanıyor gibi ve kalkışta biraz ileri atıyor kendini ve beni,neden bilmiyorum.Onun dışında benim hissettiğim bir problemi yok.Sizce acilen değişmesi gereken bir parçası var mıdır?Filtre vs.. gibi?Yoksa gittiği yere kadar binicem herhalde böyle:)
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar motorum 9000'e geldi sayılır..Maddi problemlerden dolayı bakıma sokamadım.Sadece 6000'deyken yağını değiştirdim.3000'e kadar olan bakımlarını düzenli yaptırmıştım.Motor sanki ilk günlerine göre biraz daha yavaş hızlanıyor gibi ve kalkışta biraz ileri atıyor kendini ve beni,neden bilmiyorum.Onun dışında benim hissettiğim bir problemi yok.Sizce acilen değişmesi gereken bir parçası var mıdır?Filtre vs.. gibi?Yoksa gittiği yere kadar binicem herhalde böyle:)

yağını ve hava filtresini değiştir.Bujiyi kontrol et duruma göre temizlet veya değiştir sorunun kalmayacak emin ol.
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
Arkadaşlar motorum 9000'e geldi sayılır..Maddi problemlerden dolayı bakıma sokamadım.Sadece 6000'deyken yağını değiştirdim.3000'e kadar olan bakımlarını düzenli yaptırmıştım.Motor sanki ilk günlerine göre biraz daha yavaş hızlanıyor gibi ve kalkışta biraz ileri atıyor kendini ve beni,neden bilmiyorum.Onun dışında benim hissettiğim bir problemi yok.Sizce acilen değişmesi gereken bir parçası var mıdır?Filtre vs.. gibi?Yoksa gittiği yere kadar binicem herhalde böyle:)


yağı değiştir buji değiştirmeye hava filtresi değiştirmeye gerek yok yağı değiştir hava filitresini temizle eğer ekonomik durum uygunda yağ filitresini değiştir 10 tl daha bugün aldım yağ shell de 8 lira toplam 18 lira masrafı var çok sayılmaz canavar gibi olur gene
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
204
yağı değiştir buji değiştirmeye hava filtresi değiştirmeye gerek yok yağı değiştir hava filitresini temizle eğer ekonomik durum uygunda yağ filitresini değiştir 10 tl daha bugün aldım yağ shell de 8 lira toplam 18 lira masrafı var çok sayılmaz canavar gibi olur gene

Hocam yağ filtresini nereden alabilirim?Serviste 10 liraya satacaklarını düşünmüyorum o yüzden soruyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst