Almanyanin manyak motorculari ve ghostrider

Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
bunları e-5 e çıkartıcaksın :) o güzelim yollarda babamda yapar gelsinler TÜRKİYE ye de görelim kaç dakika patlamadan seyredebiliyolar
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
684
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bunları e-5 e çıkartıcaksın :) o güzelim yollarda babamda yapar gelsinler TÜRKİYE ye de görelim kaç dakika patlamadan seyredebiliyolar

Ozaman baska türlü soralim.. Bize bu yollari verseler kacimiz bunlari yapabilir? :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
19
İzledim... Yani eee nasil diyoğsunuz ee "qui cherche trouve"; yani ee "ağayan buluğ."
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
Ozaman baska türlü soralim.. Bize bu yollari verseler kacimiz bunlari yapabilir? :)

inan çoğumuz düzgün akan trafiği bulmuşuz yollar dümdüz diyerek bunlardan daha bile fazlasını yapabiliriz ki bizim burdaki parça fiyatlarıyla ordakileri kıyasladığımızda onlarınki neredeyse yarıyarıya ol. göz önüne alırsak bizimkiler yardırır :rendeer::wiinkk:
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
2
adamlarda parça sıkıntısı yok motorsiklet benimsenmış ve sürekli kullanılır durumda bunlar tabiri caizse çekirdekten yetişme o duruma gelene kadar kaç motor parçaladıklarının haddi hesabı yok.:)
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
Ozaman baska türlü soralim.. Bize bu yollari verseler kacimiz bunlari yapabilir? :)


Biz derken? Almanyadaki Türkler mi? Türkiyedeki Türkler mi?


70 milyonluk bir ülkenin içinden çıkacak potansiyelini küçümsememek lazım, imkan verilmediğinde 1 dünya şampiyonu çıkarıyoruz, verilirse gerisini hesap etmek lazım.


Not: Görüntüleri onayladığım düşünülmesin, Motosiklete hakimiyet anlamında söylüyorum.


Videolardan aklımda kalan arka tekerleğe ayağı sıkışan eleman ve polis arabasını ... oluşu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst