- Katılım
- 7 Eyl 2009
- Mesajlar
- 11
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar uzun zamandır bir motor almayı düşünüyordum. 250 lik mondial veya ramzey tipi bir şey düşünüyordum fakat geçenlerde honda vtx1300 ü gördüm nutkum tutuldu. o ses o endam deli oldum.o günden beri o motoru düşünüyorum. Ama yeni başlayacağım için kuşkularım var. Daha önce az çok mobilet kullandık
ama bu motora binmek illaki başkadır. Ben motoru kontrol konusunda şüpheliyim bir çok forumda ağır ve hantal olduğu bu sebeple kontrol etmesinin çok zor olduğu yazılmış. Ama ne varki ben her zaman motorumun büyük ve hantal duruşlu olmasını istemişimdir. Ama dediğim gibi yeni olmanın bi heyacanı var. Buna alternetif olarak 750 sahadow düşünüyorum ama yine bazı forumlarda shadow'un 1300 yanında çocuk gibi kaldığı şeklinde yazıları okudum. Ben 1300 lüğü gördüm ama hiç 750 liği görmedim o yüzden kıyaslama yapamıyorum. Ayrıca beldede yaşadığım için bu tip motorları istediğim zaman görme lüksümde yok.
Şimdi bana ikisi arasında boyut farkının fazla olup olmadığı konsunda yardımcı olmanızı rica etcem. karşılaştırdığımda 750 nin boyutu şöyle; 2510-920-1125 mm (u-g-y) 1300 ise ; 2575-960-1125 mm (u-g-y). Görüldüğü gibi 1300 6,5 cm daha uzun ve 4 cm daha geniş. Şimdi bu durumda 750 shadow nasıl oluyorda 1300 lüğün yanında çocuk gibi kalıyor anlamış değilim.
Fikirlerinizi bekliyorum...
Şimdi bana ikisi arasında boyut farkının fazla olup olmadığı konsunda yardımcı olmanızı rica etcem. karşılaştırdığımda 750 nin boyutu şöyle; 2510-920-1125 mm (u-g-y) 1300 ise ; 2575-960-1125 mm (u-g-y). Görüldüğü gibi 1300 6,5 cm daha uzun ve 4 cm daha geniş. Şimdi bu durumda 750 shadow nasıl oluyorda 1300 lüğün yanında çocuk gibi kalıyor anlamış değilim.
Fikirlerinizi bekliyorum...