Garip Vaka (Devir Göstergesi)

Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
s.a. ustalarım

c. tesi akşamı motosikleti yan ayaklıkta bıraktım evin bahçesine

bugün(p.tesi) öğlen aldım çalıştırdım baktım devir göstergesi çalışmıyor...

boşver dedm çıktım yola

baktım artmaya başladı yaklaşık 20 saniyede 1x1000 rpm hareket ediyor

yani 20 saniyede sadece 1 birim yukarı çıkıyor

çıktım yola ışıklarda filan durduğumda 4-5 gibi bir devir gösteriyor

devir düşürdüğümde çok yavaş bir hareketle düşüyor gazı açtığımda ise çok
yavaş yükseliyor

bende anlayamadım sorunu ama 1 saatlik yoldan sonra kendine geldi

şöyle düşünebilirsiniz yol boyunca motorun ortalama devirini gösteriyordu devir saati:)

motosiklet seyhan 150c, garip bir durumda acaba sorun nerede

motosikleti genelde orta sehpada bırakırım ilk defa bu kadar uzun süre yan ayaklıkta bıraktım.

Bu şekil yazdım çünkü uzun paragrafları ben okumaya üşeniyorum şahsen

TEŞEKKÜRLER
KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER....
HOCAM GÖSTERGE BÖYLE ELEKTRONİK DEĞİL bobinden gelmiyor
07062009515.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
317
hakikaten garip bi vaka neden oldu acaba bende merak ettm :)Ustaların konuya girmesini bekleyelim :p
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
267
senin motosikletinin devir saatini bilmiyotum ama gecenlerde zealsun marka motosikletin devir saati rolantide normal fakat gaz verdiğinde 4 bin deviri geçmiyo gazı kesiyo 8 binlere kadar çıkıyodu. elektrikçi daha sökerken içinden kondanstör direnc falan döküldü
içine su almış ve çürümüş parçalar içinde dökülmüş
senin devir saati nasıl halatlı mı yoksa elektronik falanmı( ateşleme bobininden falan kabloylamı çalışıyor)
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
senin motosikletinin devir saatini bilmiyotum ama gecenlerde zealsun marka motosikletin devir saati rolantide normal fakat gaz verdiğinde 4 bin deviri geçmiyo gazı kesiyo 8 binlere kadar çıkıyodu. elektrikçi daha sökerken içinden kondanstör direnc falan döküldü
içine su almış ve çürümüş parçalar içinde dökülmüş
senin devir saati nasıl halatlı mı yoksa elektronik falanmı( ateşleme bobininden falan kabloylamı çalışıyor)
hocam motor seyhan 150 c
elektronik değil halatlı hocam kesin
kablosu direkt olarak yağ haznesinin oraya girior alttan...
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Çok enteresan bir durum zaten şu devir saatlerine de güvenemiyorum artık.Geçen günde arkadaşımın abisinin minibüse bindim.Devir saati takılmış.(spor olanlardan) oynamışlar birazda 8000-9000 devir çeviriyordu.Bu arada minibüs j9:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst