- Katılım
- 4 Mar 2007
- Mesajlar
- 2,414
- Motosikleti
- BWS 100
- Konu Yazar
- #1
s.a. ustalarım
c. tesi akşamı motosikleti yan ayaklıkta bıraktım evin bahçesine
bugün(p.tesi) öğlen aldım çalıştırdım baktım devir göstergesi çalışmıyor...
boşver dedm çıktım yola
baktım artmaya başladı yaklaşık 20 saniyede 1x1000 rpm hareket ediyor
yani 20 saniyede sadece 1 birim yukarı çıkıyor
çıktım yola ışıklarda filan durduğumda 4-5 gibi bir devir gösteriyor
devir düşürdüğümde çok yavaş bir hareketle düşüyor gazı açtığımda ise çok
yavaş yükseliyor
bende anlayamadım sorunu ama 1 saatlik yoldan sonra kendine geldi
şöyle düşünebilirsiniz yol boyunca motorun ortalama devirini gösteriyordu devir saati
motosiklet seyhan 150c, garip bir durumda acaba sorun nerede
motosikleti genelde orta sehpada bırakırım ilk defa bu kadar uzun süre yan ayaklıkta bıraktım.
Bu şekil yazdım çünkü uzun paragrafları ben okumaya üşeniyorum şahsen
TEŞEKKÜRLER
KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER....
HOCAM GÖSTERGE BÖYLE ELEKTRONİK DEĞİL bobinden gelmiyor
c. tesi akşamı motosikleti yan ayaklıkta bıraktım evin bahçesine
bugün(p.tesi) öğlen aldım çalıştırdım baktım devir göstergesi çalışmıyor...
boşver dedm çıktım yola
baktım artmaya başladı yaklaşık 20 saniyede 1x1000 rpm hareket ediyor
yani 20 saniyede sadece 1 birim yukarı çıkıyor
çıktım yola ışıklarda filan durduğumda 4-5 gibi bir devir gösteriyor
devir düşürdüğümde çok yavaş bir hareketle düşüyor gazı açtığımda ise çok
yavaş yükseliyor
bende anlayamadım sorunu ama 1 saatlik yoldan sonra kendine geldi
şöyle düşünebilirsiniz yol boyunca motorun ortalama devirini gösteriyordu devir saati
motosiklet seyhan 150c, garip bir durumda acaba sorun nerede
motosikleti genelde orta sehpada bırakırım ilk defa bu kadar uzun süre yan ayaklıkta bıraktım.
Bu şekil yazdım çünkü uzun paragrafları ben okumaya üşeniyorum şahsen
TEŞEKKÜRLER
KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER....
HOCAM GÖSTERGE BÖYLE ELEKTRONİK DEĞİL bobinden gelmiyor
Son düzenleme: