Almanyanin manyak motorculari ve ghostrider

Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
ne salağı be adamlara helal olsun ayakta alkışlarım ne makasa giriyor be.süper süper süper
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
586
valla adamlara salak demekten baska bisey gelmio icimden :S resmen rezalet :S
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Daha önce izledim bunların tümünü ama tekrar izlemek güzeldi.
Paylaşım için teşekkürler:cat:

SALAK ve daha farklı kelimeleri dile getiren kardeşlerime de ancak şunu sözylemek istiyorum:
O makinalar sizlerin altında olsaydı bu günleri göremezdiniz eminim:bounce:
Sözlerinizde samimiyetten ziyade eksiklik algılıyorum....:bounce:
Dürüst olmak gerek arkadaşlar, hangimizde olursa olsun, o makinalar ile sınırları zorlardık:wiinkk:
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
20
Daha önce izledim bunların tümünü ama tekrar izlemek güzeldi.
Paylaşım için teşekkürler:cat:

SALAK ve daha farklı kelimeleri dile getiren kardeşlerime de ancak şunu sözylemek istiyorum:
O makinalar sizlerin altında olsaydı bu günleri göremezdiniz eminim:bounce:
Sözlerinizde samimiyetten ziyade eksiklik algılıyorum....:bounce:
Dürüst olmak gerek arkadaşlar, hangimizde olursa olsun, o makinalar ile sınırları zorlardık:wiinkk:


motorun tepesine çıkıp kafa üstü yere çakılmak salaklık değilse ney? videoyu tam izlemedin herhalde ben sadece ona lafımı söyledim
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
684
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Daha önce izledim bunların tümünü ama tekrar izlemek güzeldi.
Paylaşım için teşekkürler:cat:

SALAK ve daha farklı kelimeleri dile getiren kardeşlerime de ancak şunu sözylemek istiyorum:
O makinalar sizlerin altında olsaydı bu günleri göremezdiniz eminim:bounce:
Sözlerinizde samimiyetten ziyade eksiklik algılıyorum....:bounce:
Dürüst olmak gerek arkadaşlar, hangimizde olursa olsun, o makinalar ile sınırları zorlardık:wiinkk:

Ben özer e katiliyorum...
Yaptiklari dogru yanlis tartisilir... Üzerine cikilir cikilmaz. Ama bukadar cesareti gösteripte acik yollarda deyenen kisilerin önünde sapkami cikaririm..(Baskalarina zarar vermedikleri sürece)
Keske bende bunlari yapabilsem... Daha cok firin ekmek yemem gerek sanirim.
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
bunlar aşmış abi :)

ama düşüşler fenaydı yaralar da öyle
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
684
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu tip motorlar zaten yolda düzgün ve yavaş gitsin diye yapmamışlar.sesi duyunca adrenalin artıyor sonuç.. bir de şuna bakın bunlarda bir degişiği :p http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-videolari/62738-sunu-bir-seyredin-adamlar-oynuyor.html

Bunu bilmemkackere izledim..
Agzim acik izliyorum bu videoyu...
Tek kelimeyle harika.. Cocuklar süper abi..
Ve canim SIKILDIMI bu cocuklara bakarim herzaman...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:50 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:42 AM ----------

biraz daha uzun sürseydi motosikletten soğuycaktım vallaha

Ben bunlari seyrettikce motora daha cok baglaniyorum... :silent:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Ben bunlarla aynı şehirde yaşamak istemezdim,
Tamam severim ama bunlarınki sadistlik derecesine varmış hatta yer yer mazoistlik:p
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
tekrar tekrar izledim bi hoş oldum yaa.gerçkten helal olsun bu adamlar motor sürmyi gerçekten biliyor.elemanlar profesyonel.
 
Katılım
28 Mar 2009
Mesajlar
355
Bunu bilmemkackere izledim..
Agzim acik izliyorum bu videoyu...
Tek kelimeyle harika.. Cocuklar süper abi..
Ve canim SIKILDIMI bu cocuklara bakarim herzaman...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:50 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:42 AM ----------



Ben bunlari seyrettikce motora daha cok baglaniyorum... :silent:

bence motosiklete seni bağlayan şeyler böyle şeyler olmamalı yani motosiklet sana bunu ifade etmemeli motosiklet rüzgardır his tir herşeydir hayattır bunlar gibi leri olduğu sürece bizim trafikte hiç şansımız kalmıyor yani bunlar bizim adımızı kötülüyor sora motosiklet tehlikeli motosiklet süren adam serseridir deniliyor bence motosiklet bu değil
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
684
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence motosiklete seni bağlayan şeyler böyle şeyler olmamalı yani motosiklet sana bunu ifade etmemeli motosiklet rüzgardır his tir herşeydir hayattır bunlar gibi leri olduğu sürece bizim trafikte hiç şansımız kalmıyor yani bunlar bizim adımızı kötülüyor sora motosiklet tehlikeli motosiklet süren adam serseridir deniliyor bence motosiklet bu değil

Beni yanlis anlamissin sanirim..
Ben sadece cocuklarin kabiliyetine imreniyorum hepsi bu..
Ben kendim zaten yapamam böyle seyler. Böyle kullanmayada hic niyetim yok..
Her krimi seven katil olmuyor degilmi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst