"Armutlu'yu Gördüm" 500 Km Mini Solo Gezi

Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
bi motora bu eziyet yapılırmı yaaa...

bide çıkar artık gösterge panelindeki naylonu allahın görgüsüzü :cherry:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
389
abi günü birlik bi gezide aslında zor bir yol seçmişsin ben geçen sene yaptım senin yaptığın geziyi armutluya girdiğimde yatağa kendimi zor atmıştım sen bide geri dönmüşsün gerçekten zor hele o yapım aşamasındaki armutlu yolu gerçi busene arabayla gittiğimde yol sadece toprak ve çakıl bölümleri vardı vatan caddesi gibi genişlemiş:) di yol ama bitsin güzel bir orman yolu olucak.sana ve motoruna allah zeval vermesin...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
anılarda diyebilirmiyiz hee:mrgreen:


Boys Anılar diyelim kısaca...

bi motora bu eziyet yapılırmı yaaa...

bide çıkar artık gösterge panelindeki naylonu allahın görgüsüzü :cherry:


43.000 borumu sorumu Barış Abi...o naylön motörün bekaret zarı...:queen:

abi günü birlik bi gezide aslında zor bir yol seçmişsin ben geçen sene yaptım senin yaptığın geziyi armutluya girdiğimde yatağa kendimi zor atmıştım sen bide geri dönmüşsün gerçekten zor hele o yapım aşamasındaki armutlu yolu gerçi busene arabayla gittiğimde yol sadece toprak ve çakıl bölümleri vardı vatan caddesi gibi genişlemiş:) di yol ama bitsin güzel bir orman yolu olucak.sana ve motoruna allah zeval vermesin...

canım kardeşim bana bunlar çerez..:bounce:

Giderken İzmit Körfezi dolandım dönüşte feribota bindim gerisini sen düşün...sonra 1800 km gezi yapanlar Hacı oldum saıyor...len ben günde 1000 km deviriri totoşu hissetmem sadece...eski torpağız eski mobiletciyiz eski bisikletciyiz...ilk motorumuz değil Allaha pin2 şükür...



sütoğlan muhabbeti ha:)

Yalova benim Arka bahçem abi...:p ABD-Meksika hesabı...

güzel gezi olmuş imreniyorum vala


bir günde senle gideriz birader korkacak bişey yok...:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2009
Mesajlar
274
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tekerine sağlık.Çok güzel gezi olmuş.İnsanın cbf150'si olurda durabilir mi?Dağ bayır demeden gezmek lazım.Ben de önümüzdeki günlerde Uludağ'ın arkasına , kestel bölgesine keşif turu yapıcam.Osmangazi'nin otağ kurduğu , bizanslılardan kalma tarihi eserlerin olduğu , fabrikaların el süremediği harika doğasıyla Keles bölgesini gezicem.

Bu arada motorunu yenileyip göstergedeki naylonu çıkarmayan tek motosiklet kullanıcısı sensindir heralde.Zaten o naylon yapışmıştır oraya.

Motoru yeniledikten sonra performans nasıl?Memnun musun?
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
ne mutlu sana...yani dükkanına gelip çayını içebileceğiz ne güzel...:p

Tükkan değil, gezici tükkan diyelim biz ona. Şehirlerarası yolcu taşımacılığı da deniyor resmi dilde. Yanlız şimdilik sadece soğuk su var, ileride parayı bulunca çay-kahve makinası da alırız 17+1 kişilik küçük otobüsümüze.

Mezit bekleriz efem, İznik Yenişehir Orhangazi peronlarına, ama sanada sadece su var :)
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Güzel bir gezi olmuş Metehan.

Anlatım az olsa da fotoğraflar her şeyi anlatıyor aslında.

Yemek resimlerini koyarak Çin işkencesi yapma bize, şu mübarek günde.

Yolun daima açık olsun.
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
yav mete otur oturduğun yerde ne işin var oralarda yorma kendini :cherry:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Öyle boş boş dolanıp duracağına, bir gün beraber gidelim de, şu bizim kayıp arsayı bulalım. :wiinkk:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
vay vay vay kayıp arsa falan filan ...millette ne mal mülk var beee :cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kumlada bizim evin önünde de foto çekseydin.... Boş boş dolanmışın...Bi işe yarasaydın.... :farao:

Ne o lem..Ya vaktin çok..Ya işin yok?....:wiinkk:
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
684
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel gezmissin ustam..
Kutlarim.. :rendeer:
Ellerin motorun dert görmesin..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Tekerine sağlık.Çok güzel gezi olmuş.İnsanın cbf150'si olurda durabilir mi?Dağ bayır demeden gezmek lazım.Ben de önümüzdeki günlerde Uludağ'ın arkasına , kestel bölgesine keşif turu yapıcam.Osmangazi'nin otağ kurduğu , bizanslılardan kalma tarihi eserlerin olduğu , fabrikaların el süremediği harika doğasıyla Keles bölgesini gezicem.

Bu arada motorunu yenileyip göstergedeki naylonu çıkarmayan tek motosiklet kullanıcısı sensindir heralde.Zaten o naylon yapışmıştır oraya.

Motoru yeniledikten sonra performans nasıl?Memnun musun?


nasip olursa yıllık iznim yakın...oralarada akıcam...zaten oraya yolum düşerse önceden haberin olur...İzniğe gelebilirmisin Gemlik Orhangazi tarafına...:cat:


performans aynı valla...canaver:) o nylon çıkarsa benden bir parça kopar ruhumdan...:p

Mete abi tekerine sağlık :) :)
Başlık 10 numara olmuş çok çarpıcı :p:queen:


sağolasın...kanka avatarındaki ŞEY ne..:silent::)

Tükkan değil, gezici tükkan diyelim biz ona. Şehirlerarası yolcu taşımacılığı da deniyor resmi dilde. Yanlız şimdilik sadece soğuk su var, ileride parayı bulunca çay-kahve makinası da alırız 17+1 kişilik küçük otobüsümüze.

Mezit bekleriz efem, İznik Yenişehir Orhangazi peronlarına, ama sanada sadece su var :)

bol kazanclar kanka...:cat:

Güzel bir gezi olmuş Metehan.

Anlatım az olsa da fotoğraflar her şeyi anlatıyor aslında.

Yemek resimlerini koyarak Çin işkencesi yapma bize, şu mübarek günde.

Yolun daima açık olsun.


sağol abi...işkence değilde sizin sevabınız artar...:p

yav mete otur oturduğun yerde ne işin var oralarda yorma kendini :cherry:

2 ay sonra ilk gezi abicim...:rendeer:

Öyle boş boş dolanıp duracağına, bir gün beraber gidelim de, şu bizim kayıp arsayı bulalım. :wiinkk:


aval aval gezindim valla..çağırıyom kıvırıyon bi mazeret buluyon...:cherry:

vay vay vay kayıp arsa falan filan ...millette ne mal mülk var beee :cherry:


sen badana ayşegül beni boya yaparken millet parsayı götürüyor..:cherry:

Kumlada bizim evin önünde de foto çekseydin.... Boş boş dolanmışın...Bi işe yarasaydın.... :farao:

Ne o lem..Ya vaktin çok..Ya işin yok?....:wiinkk:

sizin ev çok menşur orda zaten...siz yokken yazlığınıza biri anahtar uydurmuş apart otele çevirmiş...:queen:namusumla gezdim...:queen:

Güzel gezmissin ustam..
Kutlarim.. :rendeer:
Ellerin motorun dert görmesin..

eyvallah pala gardaş...:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ula yatıp uyusana sen Trafik canavarı gibi kıpkırmızı gözle bütün gece araba kullanacaksın Modifiye Panda:)
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
satış yapan kanka' Alıntı:
aval aval gezindim valla..çağırıyom kıvırıyon bi mazeret buluyon... :cherry:

Geldiğimizde sen napıyorsun? Satışşşş... :farao:
BKZ: Muratlı buluşması... :bounce:

BBRR Başkan' Alıntı:
vay vay vay kayıp arsa falan filan ...millette ne mal mülk var beee :cherry:

Abi milyon dolardan bahsediyor bizimkiler. :cherry:
Meto kankamla bulursak, satar, gırtlağına çökeriz. :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst