- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
- Konu Yazar
- #21
mete abi insan yalovadanda bi iki kare koyardemii..:mrgreen:
lucas nere açtın çay ocağını içmeye gelelimm hayırlı olsun olayı..:rendeer:
abi Yalovayı oldum olası sevemedim...
mete abi insan yalovadanda bi iki kare koyardemii..:mrgreen:
lucas nere açtın çay ocağını içmeye gelelimm hayırlı olsun olayı..:rendeer:
abi Yalovayı oldum olası sevemedim...geçiş noktası diyelim...
![]()
anılarda diyebilirmiyiz hee:mrgreen:
bi motora bu eziyet yapılırmı yaaa...
bide çıkar artık gösterge panelindeki naylonu allahın görgüsüzü :cherry:
abi günü birlik bi gezide aslında zor bir yol seçmişsin ben geçen sene yaptım senin yaptığın geziyi armutluya girdiğimde yatağa kendimi zor atmıştım sen bide geri dönmüşsün gerçekten zor hele o yapım aşamasındaki armutlu yolu gerçi busene arabayla gittiğimde yol sadece toprak ve çakıl bölümleri vardı vatan caddesi gibi genişlemişdi yol ama bitsin güzel bir orman yolu olucak.sana ve motoruna allah zeval vermesin...
sütoğlan muhabbeti ha![]()
güzel gezi olmuş imreniyorum vala
ne mutlu sana...yani dükkanına gelip çayını içebileceğiz ne güzel...![]()
Tekerine sağlık.Çok güzel gezi olmuş.İnsanın cbf150'si olurda durabilir mi?Dağ bayır demeden gezmek lazım.Ben de önümüzdeki günlerde Uludağ'ın arkasına , kestel bölgesine keşif turu yapıcam.Osmangazi'nin otağ kurduğu , bizanslılardan kalma tarihi eserlerin olduğu , fabrikaların el süremediği harika doğasıyla Keles bölgesini gezicem.
Bu arada motorunu yenileyip göstergedeki naylonu çıkarmayan tek motosiklet kullanıcısı sensindir heralde.Zaten o naylon yapışmıştır oraya.
Motoru yeniledikten sonra performans nasıl?Memnun musun?
Mete abi tekerine sağlık![]()
![]()
Başlık 10 numara olmuş çok çarpıcı:queen:
Tükkan değil, gezici tükkan diyelim biz ona. Şehirlerarası yolcu taşımacılığı da deniyor resmi dilde. Yanlız şimdilik sadece soğuk su var, ileride parayı bulunca çay-kahve makinası da alırız 17+1 kişilik küçük otobüsümüze.
Mezit bekleriz efem, İznik Yenişehir Orhangazi peronlarına, ama sanada sadece su var![]()
Güzel bir gezi olmuş Metehan.
Anlatım az olsa da fotoğraflar her şeyi anlatıyor aslında.
Yemek resimlerini koyarak Çin işkencesi yapma bize, şu mübarek günde.
Yolun daima açık olsun.
yav mete otur oturduğun yerde ne işin var oralarda yorma kendini :cherry:
Öyle boş boş dolanıp duracağına, bir gün beraber gidelim de, şu bizim kayıp arsayı bulalım. :wiinkk:
vay vay vay kayıp arsa falan filan ...millette ne mal mülk var beee :cherry:
Kumlada bizim evin önünde de foto çekseydin.... Boş boş dolanmışın...Bi işe yarasaydın.... :farao:
Ne o lem..Ya vaktin çok..Ya işin yok?....:wiinkk:
Güzel gezmissin ustam..
Kutlarim.. :rendeer:
Ellerin motorun dert görmesin..
Ula yatıp uyusana sen Trafik canavarı gibi kıpkırmızı gözle bütün gece araba kullanacaksın Modifiye Panda![]()
satış yapan kanka' Alıntı:aval aval gezindim valla..çağırıyom kıvırıyon bi mazeret buluyon... :cherry:
BBRR Başkan' Alıntı:vay vay vay kayıp arsa falan filan ...millette ne mal mülk var beee :cherry: