- Katılım
- 17 Mar 2006
- Mesajlar
- 2,918
- Konu Yazar
- #1
Merhaba Arkadaşlar,
Son zamanlarda bir bobber furyasıdır gidiyor. Aslında 1 seneden beridir araştırdığım sevdiğim kendimi bulduğum bir tarz olan bobber, gerçek anlamda Bobber henüz bana çok uzak. Ama bu süre zarfında birşeyler yapmam gerektiğini düşündüm ve Mondial MCT250 motorumu imkanım elverdiğince kesip biçmeye başladım. Yapım aşamasının fotoları yok maalesef. Bitmek üzere olan ve bir taraftanda bindiğim motosikletim. İyi yada kötü eleştirilerinize açığım. Lakin Saygı sınırlarını aşmadığı taktirde..
Buyrun fotolar.
* Kendisi 2006 Model yaklaşık 32000 km civarında.
*Yaylı sele arayışındayım. Bulabilirsem sissi barı iptal edeceğim.
*Arka çamurluk salıncakla birlikte hareket ediyor. bunu yapabilmek için arka kuyruğu kestim. şu an geri dönüşsüz tek kişilik
.
*Yeni depoyu adapte edebilmek için şaseye yeni vida yeri ekledik.
*Depoya kulak ekledik. orijinal musluk karbüratöre değdiği için onu biraz geriye aldık.
*Üstünde pürüzlü mat boya bulunmakta.
*Ape Hanger tarzı gidon el yapımıdır.
*Olmazsa olmazlar ön körükler
Minsk125 e den.
*Ön çamurluk Minsk kross versiyonundan.
*Egzos uçları Uydu anteni ayaklarından.
*Arka çamurluk Mondial 125 KT
*Arka lastik 150/90/15 Virago 750 den çıkma
* Depo hyundayi mover marka motosikletten çıkma
*Gidon kelepçeleri roadstar250 den
Bir çok parçayı takas yöntemi ile aldım. HAni Caharlie Chaplin'in bir belgeseli vardı. Şarlo karakterine nasıl büründüğünü anlatan. Aynı hissiyat bende de oluşru. Atölyede gezinirken bazı parçalar beni kendisine çekti. Ve bende onları motoruma taktım.
Son zamanlarda bir bobber furyasıdır gidiyor. Aslında 1 seneden beridir araştırdığım sevdiğim kendimi bulduğum bir tarz olan bobber, gerçek anlamda Bobber henüz bana çok uzak. Ama bu süre zarfında birşeyler yapmam gerektiğini düşündüm ve Mondial MCT250 motorumu imkanım elverdiğince kesip biçmeye başladım. Yapım aşamasının fotoları yok maalesef. Bitmek üzere olan ve bir taraftanda bindiğim motosikletim. İyi yada kötü eleştirilerinize açığım. Lakin Saygı sınırlarını aşmadığı taktirde..
Buyrun fotolar.
* Kendisi 2006 Model yaklaşık 32000 km civarında.
*Yaylı sele arayışındayım. Bulabilirsem sissi barı iptal edeceğim.
*Arka çamurluk salıncakla birlikte hareket ediyor. bunu yapabilmek için arka kuyruğu kestim. şu an geri dönüşsüz tek kişilik
*Yeni depoyu adapte edebilmek için şaseye yeni vida yeri ekledik.
*Depoya kulak ekledik. orijinal musluk karbüratöre değdiği için onu biraz geriye aldık.
*Üstünde pürüzlü mat boya bulunmakta.
*Ape Hanger tarzı gidon el yapımıdır.
*Olmazsa olmazlar ön körükler
*Ön çamurluk Minsk kross versiyonundan.
*Egzos uçları Uydu anteni ayaklarından.
*Arka çamurluk Mondial 125 KT
*Arka lastik 150/90/15 Virago 750 den çıkma
* Depo hyundayi mover marka motosikletten çıkma
*Gidon kelepçeleri roadstar250 den
Bir çok parçayı takas yöntemi ile aldım. HAni Caharlie Chaplin'in bir belgeseli vardı. Şarlo karakterine nasıl büründüğünü anlatan. Aynı hissiyat bende de oluşru. Atölyede gezinirken bazı parçalar beni kendisine çekti. Ve bende onları motoruma taktım.
Son düzenleme:








