Suzuki Suzuki AN 125 HK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
99
Suzı lere artık çok daha fazla güveniyorum.Bende Avşa ya tatile gittik motorumuzla.Tatil dönüşü Silivriya indik feribotla.Silivriden Lüleburgaza 80-90 km hızla fakat aşırı bir yük ile öğlen sıcağında bana mısın demedi.Gün geçtikçe daha çok seviyorum suzi yi.Onu tarif etmek gerekirse KÜÇÜK AMA ETKİLİ :)
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
suzukilerimiz iyi hoş güzelde 2 gün önce bir arkadaşın cbf 250 sine bindim 200 km lik kısa bir gezi yaptım motorla şahane bir motor hem 250 cc hem vitesli hemde naked ruhu taşımasından dolayı cbf 250 ile gezi yapması inanılmaz zevk verici yaz sonu motorumu değiştiriyorum bende, emektar beni her türlü hava koşulunda yarı yolda bırakmadan gece gündüz üstünde taşıyan suzukimi satıp temiz bir cbf 250 almaya karar verdim motorun suzukiden ağır olması dolayısı ile uzun yolda hem rüzgardan etkilenmiyor hem nerdeyse 3 katı beygir gücüne sahip olması ile araç sollamalarda inanılmaz ivmelenmesi bu motora yöneltti toksom abi istersen bir yerlerden bi cbf 250 al bi dene bin aradaki uçurum farkı ve zevki bi yaşa abi :D
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
birisi 125cc scooter diyeri 250 cc naked aralarında fark olması gayet normal kıyaslaman bence yalnış olmuş...
Ayrıca an 125 şehiriçi kullanımlar için tasarlanmış ve dizayn edilmiş bir motor uzun yolda rahatsızlık vermesi gayet doğal...
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
suzukilerimiz iyi hoş güzelde 2 gün önce bir arkadaşın cbf 250 sine bindim 200 km lik kısa bir gezi yaptım motorla şahane bir motor hem 250 cc hem vitesli hemde naked ruhu taşımasından dolayı cbf 250 ile gezi yapması inanılmaz zevk verici yaz sonu motorumu değiştiriyorum bende, emektar beni her türlü hava koşulunda yarı yolda bırakmadan gece gündüz üstünde taşıyan suzukimi satıp temiz bir cbf 250 almaya karar verdim motorun suzukiden ağır olması dolayısı ile uzun yolda hem rüzgardan etkilenmiyor hem nerdeyse 3 katı beygir gücüne sahip olması ile araç sollamalarda inanılmaz ivmelenmesi bu motora yöneltti toksom abi istersen bir yerlerden bi cbf 250 al bi dene bin aradaki uçurum farkı ve zevki bi yaşa abi :D

maddi imkanın varsa motorunu satma ikisinin yeri çoook farklı. cbf 150 den önce scoter im vardı 2 ay kadar iki motorum oldu. sattım pişmanım.. şehir içinde bazen insna scoteri çok arıyor ki cbf 150...
 
Katılım
19 Nis 2008
Mesajlar
112
Arkadaşlar ne yapıyor bir bakalım diye foruma girdim ki, amanın buralar pek bir ıssız.. Ne gelen var, ne giden.. Hadi ben motorumu sattım, şimdi mal gibi oturuyorum. İyi de size ne oluyor suzidaşlar? Herkes mi motorunu sattı bu forumda? Hevesiniz mi kaçtı? Yok mu suziyle şuraya buraya dağ tepe aşıp gidip de gezisini forumda paylaşmak isteyen? Neredesiniz ahali??? :)
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
53
sesimi duyan var mı ?

Arkadaşlar ne yapıyor bir bakalım diye foruma girdim ki, amanın buralar pek bir ıssız.. Ne gelen var, ne giden.. Hadi ben motorumu sattım, şimdi mal gibi oturuyorum. İyi de size ne oluyor suzidaşlar? Herkes mi motorunu sattı bu forumda? Hevesiniz mi kaçtı? Yok mu suziyle şuraya buraya dağ tepe aşıp gidip de gezisini forumda paylaşmak isteyen? Neredesiniz ahali??? :)

Hayırlı olsun senin için toksom arkadaşım demek sattın suzişi hee!! Suzuşi satsanda bırakma forumu gir bak ara sıra halimizi hatrımızı sor.

Ben bugünlerde bayağı bi gezi yapıyorum kız arkadaşım ben ve suziş :)
Forumada giriyorum bakıyorum ama sanarsın kara kış gelmiş herkes kaldırmış motorunu kimseden bir çıt yok, yaprak kımıldamıyor forumda.

Son zamanlarda bi çınarcığa gittik, hafta sonları fix zaten üsküdar , beykoz, sarıyer yada anadolu kavağı...

1 sene oldu bugün tam trafiğe çıkış tarihimiz 25.08.2008 :rendeer:

trafik sigortasını yenilettim dün hasarsızlık indirimi ile 68 tl.:cherry:

1 sene boyunca (kışın pek binmiyorum) 5000 km oldu Maşallah:cat:

Mavişim beni hiç üzmedi saolsun iyiki almışım...:wiinkk:
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
5
Merhaba hobidaslar;
3 ay once bende suziki AN125 aldim. Daha once kisa sureli motorsiklet tecrubesi olan birisi oldugum icin, bu motor benim icin cok iyi bir baslangic oldu. Aldigim gunden beri motordan cok memnunum. Performansi, yakit tuketimi oldukca makul, ayrica suziki gibi motor pazari icinde kendini kanitlamis bir markaya binmeninde guveni var. Bu zamana kadar motorda hissettigim en buyuk ve bence tek sorun, lastiklerinin kucuk olmasindan oturu en ufak cukur-kasis-yoz bozuklugu durumlarinda, kullaniciyi oldukca sarsmasi, hatta motor cok hakim degilseniz, size ciddi kazalar getirecek durumlarada sokabilmesi diyebilirim. Amortisorlerininde yumusak olmasi da bu tur yollarda bu sikintiyi az daha korukluyor. Onumuzdeki sene hem performansi daha iyi olmasi, hemde yoldaki durusu bakimindan 250cc dusunuyorum. Tesekkurler
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
Merhaba hobidaslar;
3 ay once bende suziki AN125 aldim. Daha once kisa sureli motorsiklet tecrubesi olan birisi oldugum icin, bu motor benim icin cok iyi bir baslangic oldu. Aldigim gunden beri motordan cok memnunum. Performansi, yakit tuketimi oldukca makul, ayrica suziki gibi motor pazari icinde kendini kanitlamis bir markaya binmeninde guveni var. Bu zamana kadar motorda hissettigim en buyuk ve bence tek sorun, lastiklerinin kucuk olmasindan oturu en ufak cukur-kasis-yoz bozuklugu durumlarinda, kullaniciyi oldukca sarsmasi, hatta motor cok hakim degilseniz, size ciddi kazalar getirecek durumlarada sokabilmesi diyebilirim. Amortisorlerininde yumusak olmasi da bu tur yollarda bu sikintiyi az daha korukluyor. Onumuzdeki sene hem performansi daha iyi olmasi, hemde yoldaki durusu bakimindan 250cc dusunuyorum. Tesekkurler

kesinlikle sana katılıyorum,lastiklerin ufak olması ciddi problem,aşırı hızdan ve ani kalkışlardan kaçın derim özelliklerde dönüş ve virajlarda.yoksa başına dert açabilir.şehir içi kullanımı ve yakıt bakımından üstüne tanımam çok memnunum.bende 250 cc ye geçicem ancak vazgeçemiyorum.ilanını verdim gerçi ama hala iyimi yapıyorum kötümü karar veremedim.
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
5
Arkadaslar, Kendi aramizda bulusma yapiyormuyuz. 3-5 kisi bile olsa cok guzel olur diye dusunuyorum..Ne dersiniz?
 
Katılım
30 Ağu 2009
Mesajlar
7
Merhaba arkadaşlar ben daha aranıza yeni girdim yaklaşık 8 gündür suzuki an ilgili olan bütün forumları dolaşıyorum ama en kapsamlı bilgiyide burda yani sizin deneyimlerinizle buldum.diger forumdakiler hep akıldan geçen şeyleri deneyimsizce anlatıyorlar ama siz yaşadıklarınızı nese asıl konuya döneyim arkadaşlar ben izmirin şirin bi ilçesi olan tiredenim burada çogu kişi motor alırken iki seçenek degerlendilir. halkça bilinen en iyi motor markası isim yapmış motor hondadır. parası olan honda beat veya aktiva alır. yanlış yaptıklarınıda söliyemem ama başka scooteri iyi yapan yok sanıyolar .... ve bazıları ise cahillikleriyle övünenler ise çin malı motor alıp hondadan daha iyi oldugunu ikna etmeye çalışır insanları..
Ben ise bütün iyi scooter markalrını modellerini araştırdım.
vespa piaggio ;evet hakkını yememek gerek ilk scooteri bulan marka ama fiyatları cep yakıyor
aprilla: buda saglam bir motor fiyatlarıda idare eder ama servis sorunu var
mondial: ise bu motoru herkes çok seviyor anlamıyorum 5 yıl binip sonrasını çöpe atmak insanların kulagına çok hoşmu geliyor???
bu sayfaya kadar an 125 hakkında birçok şey dinledim okudum ve scooterlerin içinde hem cebe hitap eden hemde saglamlıyla olsun suzuki markasını seçtim yakında bende siyah an125 alacagım. hatam olduysa af buyurun
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
merhaba arkadaşlar,bir sorum olacak.5500 km de motoruma bakım yaptırdım.arka balatalar,yağ,buji vs değişti.yaklaşık 160 tl ye yakın para ödedim servise,malzeme fyatları dahil.motorum şu an 7500 kmde ve geçenlerde servsi aradım tekrar ne zaman bakım yaptırmak gerekir diye.6000 büyük bakımının yapılması gerektiğini söyledi.1500 km geçmişsin dedi.(e be kardeşim 5500 de yapsaydın ne değişirdi analamdım)neyse 1.soru:son gittiğim bakımda ödediğim tutarda bir anormallik yok mu sizce.2.soru : 6000 bakımında neler değişir ve tahmini tutar ne ödemem gerekir
 
Katılım
30 Ağu 2009
Mesajlar
7
türkiyede o servislerin ciddiyetsizliginden kaynaklanan birşey biri başka km bakım yapıyor biri başka biri başka fiyat çıkarıyor biri başka fiyat sanırım bu bakımlar hakkında suzukinin sitesinde vardı.
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
merhaba arkadaşlar,bir sorum olacak.5500 km de motoruma bakım yaptırdım.arka balatalar,yağ,buji vs değişti.yaklaşık 160 tl ye yakın para ödedim servise,malzeme fyatları dahil.motorum şu an 7500 kmde ve geçenlerde servsi aradım tekrar ne zaman bakım yaptırmak gerekir diye.6000 büyük bakımının yapılması gerektiğini söyledi.1500 km geçmişsin dedi.(e be kardeşim 5500 de yapsaydın ne değişirdi analamdım)neyse 1.soru:son gittiğim bakımda ödediğim tutarda bir anormallik yok mu sizce.2.soru : 6000 bakımında neler değişir ve tahmini tutar ne ödemem gerekir

arkadaşım 5500 km de arka fren balatası bittimi yoksa 5500 kmde değişmesi gerek diyemi değiştirdiler anlamadım benim motorum 10000 km ye yaklaştı daha üstünden bişey değişmedi dayıoğlumdada aynı motordan var onun fren balatasını servise sorduk 50 tl dedi ayı balatayı sanayiden 15 tl aldık tamircinin birine 5 tl ye taktırdık serviste fiyatlara biraz elliyolar açıkcası yağ değişiminden 25 tl alıyorlar shell de yağ 10 tl bp de castrol ler 12 tl zaten ben 3000 km bakımından beri servise motorumu götürmüyorum yağ filitresi tvs apachi ilerle aynı arkadaşlar serviste 18 tl yazıyolarlar faturaya parçacılarda 8 lira yani aynı parçalara sadece serviste diye 2 katı para vermenin bi anlamı yok zaten motorun öle aman aman bi bakımada ihtiyacı yok kmsi gelince yağını değiştirip biraz düzgün binince arıza falan vermez
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
arkadaşım 5500 km de arka fren balatası bittimi yoksa 5500 kmde değişmesi gerek diyemi değiştirdiler anlamadım benim motorum 10000 km ye yaklaştı daha üstünden bişey değişmedi dayıoğlumdada aynı motordan var onun fren balatasını servise sorduk 50 tl dedi ayı balatayı sanayiden 15 tl aldık tamircinin birine 5 tl ye taktırdık serviste fiyatlara biraz elliyolar açıkcası yağ değişiminden 25 tl alıyorlar shell de yağ 10 tl bp de castrol ler 12 tl zaten ben 3000 km bakımından beri servise motorumu götürmüyorum yağ filitresi tvs apachi ilerle aynı arkadaşlar serviste 18 tl yazıyolarlar faturaya parçacılarda 8 lira yani aynı parçalara sadece serviste diye 2 katı para vermenin bi anlamı yok zaten motorun öle aman aman bi bakımada ihtiyacı yok kmsi gelince yağını değiştirip biraz düzgün binince arıza falan vermez

balatalar bitik olduğı için değiştirdi servis.6000 km de ağır bakım dediği nedir ki onu anlamadım ben.
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
86
bende 7300 km ye geldim daha yeni bakıma girdim sadece yağ filtresi ve yağı değişti öyle ağır bakım neymiş bende duymadım.Sen bi sor bakalım neler değişecekmiş.5500 de bakıma girmişsin 500 km sonra ne bakımıymış bu böyle o zaman neden yapmamış.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
bende 7300 km ye geldim daha yeni bakıma girdim sadece yağ filtresi ve yağı değişti öyle ağır bakım neymiş bende duymadım.Sen bi sor bakalım neler değişecekmiş.5500 de bakıma girmişsin 500 km sonra ne bakımıymış bu böyle o zaman neden yapmamış.

sorma ayar oldum bende zaten.sordum kendisine neden yapmadığını daha 6000 de değildi diyor.yarın arıcam tekrar bakalım neleri değiştirecekmiş.45 km lik yol gözümde kesmiyor zaten gitmeyi hiç.motorda titreme var.ibrede 20-30 km gördüğüm zaman başlıyor titreme ayaklarımda hissediyorum.o yüzden göstermek istiyorum servise birazda.
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
86
başka bi servis varsa orayı dene derim.Başka servislere de telefon açıp sorabilirsin 6000 bakımda neler değşiyor diye titreşiminide tarif edersin za çok tahmin yürüterek bi şey söylerler az çok fikir sahibi olmuş olursun.
 
Katılım
19 Nis 2008
Mesajlar
112
sorma ayar oldum bende zaten.sordum kendisine neden yapmadığını daha 6000 de değildi diyor.yarın arıcam tekrar bakalım neleri değiştirecekmiş.45 km lik yol gözümde kesmiyor zaten gitmeyi hiç.motorda titreme var.ibrede 20-30 km gördüğüm zaman başlıyor titreme ayaklarımda hissediyorum.o yüzden göstermek istiyorum servise birazda.

Motor işinde servis ve yedek parça çok önemli.
Sırf servisten memnun olduğum için, yeni motorumu da Suzuki veya SYM almayı düşünüyorum.
Her ne kadar uzak olsan da, sana Altan Motor'u öneririm. Hoş, servis için zaten 45 km gidiyorsan, o zaman biraz daha uzak mesafe gidersen dediğim yere varırsın :queen: Olmadı, en azından bir telefon açıp, durumu anlatır, danışırsın.

http://www.altanmotor.com
Kartal Oto Sanayi Sitesi İstanbul
Tel: 0(216) 306 2319 / 488 3727

5500km'de balata, yağ, buji için toplam 160TL bana çok fazla geldi. Geçmiş olsun. Küçük bakımı bu ise, Allah büyüğünden korusun!!! :pale:

5500km'de motorun fren balataları bitmiş mi??? :silent: :silent: :silent:
Bunun için ayrıca tebrik etmek lazım.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
Motor işinde servis ve yedek parça çok önemli.
Sırf servisten memnun olduğum için, yeni motorumu da Suzuki veya SYM almayı düşünüyorum.
Her ne kadar uzak olsan da, sana Altan Motor'u öneririm. Hoş, servis için zaten 45 km gidiyorsan, o zaman biraz daha uzak mesafe gidersen dediğim yere varırsın :queen: Olmadı, en azından bir telefon açıp, durumu anlatır, danışırsın.

http://www.altanmotor.com
Kartal Oto Sanayi Sitesi İstanbul
Tel: 0(216) 306 2319 / 488 3727

5500km'de balata, yağ, buji için toplam 160TL bana çok fazla geldi. Geçmiş olsun. Küçük bakımı bu ise, Allah büyüğünden korusun!!! :pale:

5500km'de motorun fren balataları bitmiş mi??? :silent: :silent: :silent:
Bunun için ayrıca tebrik etmek lazım.

aslında altanmotora gidecektim ama sonradan vazgeçip diğerini tercih ettim.6000 bakımında ne yapacağını sordum bugün arayıp bakımı yaptırdığım servise.hiçbir parça değişmezse bakım için ne kadar öderim dedim.titreme sorununu anlattım,depriajdan ve kayışten olabileceğini söyledi.tahmini tutar söylemek yanlış olur,hiçbir parça değişimi olmazsa bakımı 60 veya 65 lira tutar dedi.açıkçası tutar yüksek geldi.gittiğimde 100 tl'den aşağı çıkamayacağım demektr bu.vazgeçtim o yüzden kendim yapmayı deneyeceğim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:34 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:27 PM ----------

5500km'de motorun fren balataları bitmiş mi???
Bunun için ayrıca tebrik etmek lazım.

evet malesef,gerçi ben balataları çıkarttığında problem göremedim ama,bence sadece fren ayarı gerekiyordu.çıkan parçaları vermemesi de bir enteranlık zaten.
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
86
Sen bence servis olarak Altan motora git en sağlamı hiç bi parça değişmeden 60-65 Tl ne yapıyormuş da istiyor anlamadım.Tİtreşim derken nasıl oluyor biraz tarif edermsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst