30 Ağustos Korteji / Foto ve Videolar

Katılım
20 May 2008
Mesajlar
684
sss

bu benim ilk gezimdi sizlerle inanınki çok güzel oldu süperdi ne zmn bittiğini anlamadım zaman hemende geçti saoolun hele bir kaza oluyordu son anda kurtarıldı birhanım efendinin başından kask fırladı yere yuvarlandı yan şeritten hızlı arabalar geliyodu son anda duruldu yoksa büyük bir faciyaya yol açıyorduu mm özellikle osbourne adlı üyeyi ve gürkan abiyi tanıdığıma memnunum işallah birdahaki gezide görüşürüz tek kelime ile sperdii. herkes için teşekkür ediyorum..
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
ilk defa bu kadar kalabalık bir grupla sürüş yapma keyfine vardım. çevredeki insanların ilgisine de diyecek yoktu.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
katılan herkese cok teşekkür edıyorum . Kalabalık bir kortej de olması gerektiği kadar cok düzenlıydi bence genelde bu tur kalabalıklarda trafiğe kapalı cadde de provası yapılmış kortejler olur avrupada ama dün bizler sankı prova yapılmış gibi ve trafiği tehlıke boyutlarına getırmeden harıka bır kortej sürüşü gercekleştırdık . Cevreden bizlere cok destek geldi ayrıca bu cok gurur verıcıydı.
İstanbul valiliğine ve bizlere eşlik eden polis arkadaşlara
Bu organızasyonu sağlayanve gerekli izinleri alan ARKADAŞLARA ve TURBIKERS.COM daki dostlarımıza
Gelip eşlik eden arkadaşlara
İşi olduğundan dolayı yada uzakta olduğundan gelemeyen gönül dostlarımıza
MT Tükkan ailesindeki dostlarıma
emeği gecen herkese TEŞEKKÜR edıyorum NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Gelen / Gelemeyen Herkese canı gönülden teşekkür ederim.. Çok güzel bir sürüş oldu.. bu kadar kalabalık bir grup motosikletin trafiği aksatmaması ve herhangi bir kazaya mahal vermemiş olması ayrıca güzel olan bir durum.. Herkesin 30 Ağustos'unu tekrar kutlar, kazasız belasız hayırlı günler dilerim..
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
122
harıka paylasım orada olmak bır ayrıcalık bence...motor tek basına dıııl grup olarak bınıldıgınde daha bir eglenceli...
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,094
benimde ilk kortej sürüşümdü ve çok güzel bir sürüş oldu en güzelide herhangi bir sorun çıkmamasıydı herkeze çok çok teşekkürler.:rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
504
Sizlerle tanışmak güzeldi arkadaşlar,,, İyiki katılmışım korteje.. Herşey mükemmeldi..Herkese, tüm katılanlara teşekkürler..ayrıca burçinede çok teşekkür ederimm..benim resmimi tam mustangla birlikte yakalamış :) Valla mustange bakmaktan kendimi tanımadım :) senin sayende kaskımın iğrenç durduğunu gördüm en kısa zamanda değiştiricem :) ellerinize, ayaklarınıza ve yüreğinize sağlık diyorum...
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
herkese selamlar olsun....

hem motosiklet.net ve turkbikers üyesi olarak korteje katılan ve bizleri yanlız bırakmayan tüm dostlara teşekkürler...

TURKBİKERS olarak tüm izinler alınmıştı,gerekli işlemler yapılmıştı... bizler kortejin başındaydık ve arkamıza baktığımızda gözlerimiz doldu!!!! muazzam bir kalabalık vardı,kimileri 150-200 motosiklet vardı diyorlar ancak katılım 300 motora yakındı... biz beşiktaş sapağından girdiğimizde kortejin en sonu köprüye yeni girmişti!!!!

daha nice bayramlarda beraberiz,iyi günde ve kötü gündede beraberiz...

birlik ve beraberliğimizin hiç bozulmaması dileğiyle!!!!

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE....
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
mt tükkanla buluştuktan sonra köprü başında biraz sohbet sonra karşıya suadiye otelin önüne gittik ordan birlikte sirkeciye kadar muhteşem bir sürüş yaptık,herşey çokgüzeldi katılan herkse kocaman alkış,işi olupta gelemeyenler içinde bolca resim var.

PICT0483.jpg

PICT0484.jpg

PICT0485.jpg

PICT0486.jpg

PICT0487.jpg

PICT0488.jpg

PICT0489.jpg

PICT0490.jpg

PICT0491.jpg

PICT0492.jpg

PICT0494.jpg

PICT0495.jpg

PICT0496.jpg

PICT0497.jpg

PICT0498.jpg

PICT0499.jpg

PICT0500.jpg

PICT0501.jpg

PICT0502.jpg

PICT0503.jpg

PICT0504.jpg

PICT0505.jpg

PICT0506.jpg

PICT0507.jpg

PICT0508.jpg

PICT0509.jpg

PICT0510.jpg

PICT0511.jpg

PICT0512.jpg

PICT0513.jpg

PICT0514.jpg

PICT0515.jpg

PICT0516.jpg

PICT0517.jpg

PICT0518.jpg

PICT0519.jpg

PICT0520.jpg

PICT0521.jpg

PICT0522.jpg

PICT0523.jpg

PICT0524.jpg

PICT0525.jpg

PICT0526.jpg

PICT0527.jpg

PICT0529.jpg

PICT0530.jpg

PICT0531.jpg

PICT0532.jpg

PICT0533.jpg

PICT0534.jpg

PICT0535.jpg

PICT0536.jpg

PICT0537.jpg

PICT0538.jpg

PICT0539.jpg
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
çok güzel bir kortejdi , sağolsun ümmet abi beni artçı olarak arkasına aldı :)
nice birlikte kortejlere ....
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
25
Suadiye otelinin önünden geçerken gördüm grubu. Ellerim doluydu balıktan geliyordum eşimle birlikte. Okadar güzel görünüyorduki herkezde bayraklarla.Gözlerimiz doldu. Gurur duyduk.
Katılamadığımıza çok üzgünüz.
Herşeyiyle çok güzel bir gün olmuş. Herkezi kocaman tebrik ederiz.
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
29 ekimde daga çok katılımla görüşmek üzere :)

süper bir gündü başka söze gerek yok:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
çok güzel bir kortejdi , sağolsun ümmet abi beni artçı olarak arkasına aldı :)
nice birlikte kortejlere ....
rica ederim siznan iyide oldu iş yaptın hem sen olmasan resimleri nası çekecektik:cat:

Ümmet abim seninle tanışmakta ayrı bi şerefti bu sırada :) Çok memnun oldum abim..
nedemek mehmet kardeş seni tanımakla bende keyif aldım eksik olma,artık daha sık gelirsin buluşmalarımıza.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ümmet abi seni de gördük sağ salim iyi oldu :) Tekrar sevgiler, saygılar :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst