Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
1
selamlar arkadaşlar ben hakan yeni üyeyim, kısacası kendimi tanıtmam gerekirse TT CUSTOM CHOPPERS'da aırbrush ve tattoo üzerine çalışıorum. kendi motorumu customa çeviriyorum ve ufak bi sorunum var. benim arka jantta 4 tel eksiğim var fakat bulamıyorum bu konuda yardımcı olursanız sevinirim, saygılar....
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
6
Arkadaşlar Merhaba Honda Shadow spirit 750 c2 2009 Model. Bu motor hakkında bilgi sahibi olan varmı? yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Merhaba Honda Shadow spirit 750 c2 2009 Model. Bu motor hakkında bilgi sahibi olan varmı? yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

arkadaşım bende shadow kullanıcısıyım yıllardır ama kalın teker aralarında bi fark yoktur biri ince ön teker öbürü kalın yani güç ve performans açısından hiç bir fark yok zaten bu topigin başındaki yazıları oku aynısı spiritdede geçerli sormana gerek kalmaz adam dtan ve tam tespit yapmış benim 2.ci shadowum pişman olmassın al
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
6
arkadaşım bende shadow kullanıcısıyım yıllardır ama kalın teker aralarında bi fark yoktur biri ince ön teker öbürü kalın yani güç ve performans açısından hiç bir fark yok zaten bu topigin başındaki yazıları oku aynısı spiritdede geçerli sormana gerek kalmaz adam dtan ve tam tespit yapmış benim 2.ci shadowum pişman olmassın al

Soner bey, cevabın için teşekkür ederim. Bu konuyu ilk günden beri takip ediyorum. Fakat, Bir değil, Birkaç kişinin önerisi ve açıklaması doğru sonuca sağlam gitmeyi sağlar diye düşünüyorum. Bu gün yüne shadow spirite bakmaya gittim. İkinci sorum şu olacak. Honda Shadow Spirit ve Harley Davidson 883 Iron. Birine gidiyorum ( Shadow ) Heybetli ve görkemli. Diğerine gidiyorum. Küçük Fakat Sesi duyunca Aklım çıkıyor. 883 Iron Hakkında Bilgin varmı? Nasıl bir yönlendirme yapacaksın? Yardımların için şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
29 Tem 2009
Mesajlar
1
Selam Arkadaşlar,

Adım Mesut, Sakaryada ikamet ediyorum. Yaklaşık 2 yıldır Honda Shadow kullanıyorum. Siteye yeni üye oldum. Dün motorun egsozunu değiştgirdim Vance&Hines marka egsoz taktım gerçekten sesi çok güzel oldu.
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
bilgiler için çok teşekkür ederim.ısı kalkanlarını yapmak beni düşündürmüyor çelik imalatçısı olduğumuz için gazaltı tozaltı hertürlü kaynak makinam ve ekipmanım mevcut, benim için asıl problem sizinde bahsettiğiniz o içerideki yiv-set benzeri sarmalın şekli ve içeri nasıl sabitlendiği.Ben bu hafta birkaç deneme yapıp buradan sizleri bilgilendireceğim bu konu ile ilgili inşallah beceririmde sizlerede yapım aşamasını fotolarla anlatırım

Dostum not etmen gereken onemli birsey daha var. Cobra'lar disaridan bakildiginda iki ayri boru gibi gorunse de, iki boruyu birbirine baglayan gorunmeyen bir kopru (kisa bir boru) var. Bu kopru olmazsa, motorun ozellikle dusuk devirlerde yigilacaktir. Hatta sana gitmiyormus gibi bile gelebilir :cat: Bu koprunun yeri bile onemli... Yerinde olsaydim, bir Cobra egzoz bulup, iyice inceleyip, butun olculerini almadan egzoz yapim isine girismezdim :rendeer:
 
Katılım
27 Haz 2008
Mesajlar
57
Soner bey, cevabın için teşekkür ederim. Bu konuyu ilk günden beri takip ediyorum. Fakat, Bir değil, Birkaç kişinin önerisi ve açıklaması doğru sonuca sağlam gitmeyi sağlar diye düşünüyorum. Bu gün yüne shadow spirite bakmaya gittim. İkinci sorum şu olacak. Honda Shadow Spirit ve Harley Davidson 883 Iron. Birine gidiyorum ( Shadow ) Heybetli ve görkemli. Diğerine gidiyorum. Küçük Fakat Sesi duyunca Aklım çıkıyor. 883 Iron Hakkında Bilgin varmı? Nasıl bir yönlendirme yapacaksın? Yardımların için şimdiden teşekkür ederim.

Selam. Ben de harley 883 iron almayı dusunuyorum ilerde. Shadow da favorilerim arasında ama iron baska birsey :) hem sehir ici kullanıma daha uygun gibi, boyutları itibarı ile.
 
Katılım
29 Tem 2009
Mesajlar
10
Honda Shadow 750 ve Honda Shadow 750 spiriT bu iki motor arasındaki fiyat farkı 3490 tl sebebi nedir niye bu kadar fark var ??
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
78
Merhaba Arkadaşlar.
Ben 2010 Şubat gibi Shadow almayı düşünen ve şimdiden araştırma yapmaya başlayan biriyim.

Daha öncesinde birer yıl olmak üzere Keeway SL150 ve Dragstar 250 kullandım. Bulunduğum yerden dolayı (KKTC) su soğutmalı bir motor olarak Shadow düşünüyorum.

Topiği tamamıyla okudum. Anlayamadığım bir nokta var. Kaldera abimizin yorumlarına dayanrak enjeksiyonlu bir motor almak istemiyorum.

Haliyle olabildiğince yeni ama bütçem dahilinde olsun istiyorum. Bu nedenle de karburatörlü modellerin hangi yıl bittiğini ve bu farkı nasıl anlayabileceğimi anlatırsanız çok sevinirim.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Honda Shadow 750 ve Honda Shadow 750 spiriT bu iki motor arasındaki fiyat farkı 3490 tl sebebi nedir niye bu kadar fark var ??

aradaki fark kasa yapısı, ve ön,arka tekerlek (cant-lastik) çapları ebatları farklılıklarındandır.

Merhaba Arkadaşlar.
Ben 2010 Şubat gibi Shadow almayı düşünen ve şimdiden araştırma yapmaya başlayan biriyim.

Anlayamadığım bir nokta var. Kaldera abimizin yorumlarına dayanrak enjeksiyonlu bir motor almak istemiyorum.

Bu nedenle de karburatörlü modellerin hangi yıl bittiğini ve bu farkı nasıl anlayabileceğimi anlatırsanız çok sevinirim.

geçmiştede belirttiğim gibi enjeksiyon yakıt siteminin shadowda uygulanmasının sebebi avrupa gaz emisyon normların standarta bağlanmış olmasından olup tamamen ticaridir.
konu hakkındaki yazılarım referans niteliğinden çok teknik açıdan farklılıklardır..

nihai kararınızı vermeden önce bu konuyu detaylı araştırın.bilgi alın.

shadowda enjeksiyonlu modeller 2008 çıkışlıdır. sol taraftaki jikle yoktur. daha detaylı yazıyı marcos eklemişti..BURADA
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Shadow Egsoz Değişimi

Bugün Cobranın slashdown modeli olan egsozu çıkardım. tekrar orijinalini taktım. Eğer forumdaki shadow kullanıcılarından almayı düşünen varsa verebilirim..İstanbulda olanlar için montajınıda yapar işçilikten kurtarırım.:p

gerekli olan alet edavat aşağıdaki gibidir.bunların içinde uzun kol oynar başlı lokma önem arzetmektedir..farklı anahtarla sökülmeye çalışılması durumunda egsoz boğaz cıvataları kırılabilir..telafi etmek çok pahalıya mal olabilir.




Uzun kol lokma anahtar ile egsoz boğaz somunlarını söküyoruz.İkinci somunlar içerde kaldığı için lokmanın oynar baş olması gerek.



Aynı şekilde diğer boğaz somunlarınıda söküyoruz.



Somunları söktükten sonra hiç sarsmadan ve zorlamadan egsozun alt bağlantılarını söküyoruz.





Bağlantı cıvatalarınıda söktükten sonra boğaz cıvarlarında herhangi bir zarar vermemeye dikkat ederek egsozu dışarıya alıyoruz.Ve ambalajlayıp sakladığım orijinal egsozu hazırlıyoruz..



Egsozun çıkarılmış hali..

Yine aynı şekilde çok dikkat ederek çarpmadan çizmeden özellikle boğaza zarar vermeden orijinal
egsozu söküm işleminin tersini yaparak monte ediyoruz.


Çıkardığım Cobra slashdown modeli Egsoz
Bu fotoları uygun olan alım satım sitesinede ekleyeceğim. Egsozda herhangi bir hasar çizik sararma kararma olmayıp yenisinden farkı yoktur.

Sesini çok beğenmeme rağmen özellikle sokak ve cami giriş çıkışlarında yaşımında vermiş olduğu duyarlılıktan ötürü
rahatsız olduğumu düşündüğüm için satmaya karar verdim.

İlgilenen olursa BURADADIR

sahibinden ilan no:16127998





 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
6
Selamlar,
Bende sonunda bir honda shadow c5 sahibi oldum, anadolu yakasında oturuyorum ve hafta içi akşam saatlerinde yada hafta sonlarında yakın biryerlerde (acemiyim, uzak biyerlere gitmeyi gözüm yemiyo henüz) buluşup tanışmak isterim.

Hemen mesajıma 1 de soru ekliyeyim :)
Lastiklerim fecii eski ve Dunlop haricinde hiçbir lastik markasında Honda Shadow için tam ölçü yok sanırım, bu durumda Dunlop kullanmak zoruncamı kalıcağım ? Birçok kişi Metzeler öneriyordu ama +-1 cm oynuyor ölçüler hep.
Teşekkürler.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Selamlar,
Bende sonunda bir honda shadow c5 sahibi oldum, anadolu yakasında oturuyorum ve hafta içi akşam saatlerinde yada hafta sonlarında yakın biryerlerde (acemiyim, uzak biyerlere gitmeyi gözüm yemiyo henüz) buluşup tanışmak isterim.

hayırlı olsun.. nereye göre hangi semte yakın..?
madem acemisiniz şehir içi kullanım daha sorun değilmi..
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
6
@Naci63 Teşekkürler :)
@kaldera Kuyubaşında oturuyorum, göztepe, caddebostan sahil, moda gibi yerlere kıyıdan kıyıdan yavaşça gidebilirim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
@Naci63 Teşekkürler :)
@kaldera Kuyubaşında oturuyorum, göztepe, caddebostan sahil, moda gibi yerlere kıyıdan kıyıdan yavaşça gidebilirim :)
bahsettiğiniz yerlerde ikinci vitesi umarım görürsünüz..:)
bence acemilikten kurtulmak adına uzun yol yapın.1000-1500 kmler gibi.
motorun limitlerine ,tepkilerine kısa zamanda hasarsız alışmanın en iyi yoludur.
tekrar hayırlı olsun.
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
6
Teşekkür ederim :)
Zaten basmaya çekindiğimden max 2 vitese çıkıyorum, uzun yol yapıcak pek vakit bulamadım daha ve cesaretimde pek yok aslında uzun yol için. Ancak 1-2 kişi daha bulup onlarla beraber çıkabilirim sanırım :)
Gerçi dediğiniz gibi minibüs yolu daha tehlikeli minibüs ve taksiler sanki nefret ediyorlarmış gibi sıkıştırmaya çalışıyorlar. Buralarda pratik yapıp alıştıktan sonra sanırım heryerde kullanabilirim :D
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Teşekkür ederim :)
Zaten basmaya çekindiğimden max 2 vitese çıkıyorum, uzun yol yapıcak pek vakit bulamadım daha ve cesaretimde pek yok aslında uzun yol için. Ancak 1-2 kişi daha bulup onlarla beraber çıkabilirim sanırım :)
Gerçi dediğiniz gibi minibüs yolu daha tehlikeli minibüs ve taksiler sanki nefret ediyorlarmış gibi sıkıştırmaya çalışıyorlar. Buralarda pratik yapıp alıştıktan sonra sanırım heryerde kullanabilirim :D

Daha önce hiç motosiklet tecrübeniz yokmuydu yoksa bu motor büyük olduğu için mi acemilik çekiyorsunuz? Her halukarda size önerim Honda'nın resmi sitesinde duyurusu yapılan eğitim kursları. Fiyatları oldukça makul (280 TL) ve İstanbulda veriliyor. Sanırım o kursun ilk kademesi bile size yeterli olacaktır. Selamlar.
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
6
Motosiklet tecrübem yoktu (hala yok) ve evet honda eğitimle görüştüm, eylül sonunda gideceğim güvenli sürüş 2 ye :)
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
122
guzel paylasım en baba cruser lerden bır tanesı zevk ıcın bınılebılır ama bunualmayı goze anal ıntruder e kadar cıkadabilir... tıtresım yoksa sorun yok=)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst