Piaggio X9 500...

Katılım
8 Nis 2009
Mesajlar
11
Selamlar arkadaslar,

Bu da benim aracım X9 500 i.e

Henuz uzun yol yapamadık beraber.Ama seytanın bacagını kırıp bu h.sonu bursa'ya dogru yol alıcaz :)

Herkese kazasız belasız surusler dilerim...



Dsc_3863.jpg
Dsc_3864.jpg


Dsc_3865.jpg
Dsc_3866.jpg


Dsc_3867.jpg
Dsc_3868.jpg


Dsc_3870.jpg
Dsc_3871.jpg


Dsc_3872.jpg
Dsc_3874.jpg


Dsc_3877.jpg
Dsc_3880.jpg


Dsc_3881.jpg
Dsc_3886.jpg
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
güle güle kullanın cok guzel motor 500 lukmu bu motor fotolarda 250 lık gıbı cıkmıs yada boyut olarak aynımı onu anlayamadım gostergeler felan yakıyor yanı yan cantalarda hos olmus iyi yolculuklar..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2009
Mesajlar
274
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı yolculuklar.Geziden sonraki izlenimlerini de yazarsan iyi olur.Bursa otobanında kaç yapacak acaba?Kaç yakar , kaç yapar bu alet.Çok güzel alete benziyo.İzlenimlerini yazarsan seviniriz.
 
Katılım
8 Nis 2009
Mesajlar
11
Herkese cok tesekkurler arkadaslar.Sorulara cevap vermeye calısayım.

Oncelikle arac baslıktan da anlasılacagı uzere 500 luk :) Tek silindir sıvı sogutmalı 39 hp/43 nm tork var.

Kac yapara gelince,son hızla pek isim olmuyo lakin ilk aldıgım gunler meraktan denemistim.165 km/h gordum.Fakat devir saatinin biraz daha gideri vardı.Cesitli forumlar da son hız ile ilgili degisik veriler var.Kimi 175 kimi ise 185 gordugunu savunuyo.

Sahsi fikrim bir scooter icin son hız degil ara ivmelenmesi yani torku daha onemli.Bu anlamda aracımdan cok memnunum...

Tuketimle ilgili izlenimlerim
S.içinde 5,5
S.dısında ( otobanda ) 4,5/5.0 lt civarı.
 
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
1
Merhaba, iki-üç aydır motor hevesi inanılmaz boyutlara ulaştı ve 2 haftadır işe arkadaşımla beraber motorla gidip geliyoruz... Çevremde herkesin söylediği motosiklet kullanıcaksan ilk başlarda düşük hacimli bir motorla başlamak ama ben uygun bir beverly 250 buldum ve karar verme aşamasındayım. Tutup çin malı bir motorada 1500-2000 tl verip sonra sıkıntı ve eksiklikte yaşamakta istemiyorum.

Beverly 250 yeni başlayan birisi için fazlamıdır?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güzel motor..Allah nazardan saklasın..Kazasız belasız...........:rendeer:
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
tesadüf , ben de geçen gördüğüm 500 lük bir x9 un gidonunun solunda gördüğüm ekranlı zımbırtının ne işe yaradığını merak ediyordum.

şu "fenomen" yazan ekranın işlevi nedir acaba? sanırın yol bilgisayarı gibi birşey.
bir başka sormak istediğim husus da motosikletinizin kalkışlarda titreme yapıp yapmadığı. geçenlerde 400 lük bi burgman kullandım. kalkış anlarında kavramadan gelen aşırı bir titreme vardı o motosiklette.
 
Katılım
8 Nis 2009
Mesajlar
11
Merhaba, iki-üç aydır motor hevesi inanılmaz boyutlara ulaştı ve 2 haftadır işe arkadaşımla beraber motorla gidip geliyoruz... Çevremde herkesin söylediği motosiklet kullanıcaksan ilk başlarda düşük hacimli bir motorla başlamak ama ben uygun bir beverly 250 buldum ve karar verme aşamasındayım. Tutup çin malı bir motorada 1500-2000 tl verip sonra sıkıntı ve eksiklikte yaşamakta istemiyorum.

Beverly 250 yeni başlayan birisi için fazlamıdır?


Selamlar,

Beverly 250cc ilk baslayan icin evet fazladır.Keza bahsettiginiz arac 140/150km suratlere cıkmakta ve torku da yabana atılır degil.Allah gostermesin tecrubeniz olmadıgından arac altınızdan yurur gider.

Size tavsiyem daha ufak hacimli bir motorla baslayıp motosiklet becerinizi daha kolay ve zevkli bir bicimde gelistirmeniz.

Bir kac ornek verecek olursak:

Vespa ET4
Agility 125
Piaggio Skipper 150
Aprillia Scarabeo 100

Bahsettigim bu araclar 2000/2500 tl aralıgında.

Kazasız belasız surusler...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:55 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:39 AM ----------

tesadüf , ben de geçen gördüğüm 500 lük bir x9 un gidonunun solunda gördüğüm ekranlı zımbırtının ne işe yaradığını merak ediyordum.

şu "fenomen" yazan ekranın işlevi nedir acaba? sanırın yol bilgisayarı gibi birşey.
bir başka sormak istediğim husus da motosikletinizin kalkışlarda titreme yapıp yapmadığı. geçenlerde 400 lük bi burgman kullandım. kalkış anlarında kavramadan gelen aşırı bir titreme vardı o motosiklette.


Selamlar,

Sol tarafta ki ekran intercom ve radyo gorevi goruyo.Yol bilgisayarı km saatinin hemen altında yer alıyor.

Tek silindir ve yuksek hacimli tüm maxi scooter'ların kalkıs esnasında titreme yapması normaldir.

Keza zamanla kalkışlarda aşınan balata tozları debriyaj balatasıyla debriyaj tası arasında kalmaktadır.O toz parçaları ısındıktan sonra ses çıkmasına ve titremesine neden olur.Ozellikle sehir ici trafiginde dur/kalk en buyuk etkendir.

Burda önemli nokta kalkısları daha seri bir bicimde yapmaktır.Zira debriyaj balatası daha az aşınır.

Belirli aralıklarla temizligi yapılmalıdır.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Güzel motor..Allah nazardan saklasın..Kazasız belasız binersin inşallah.
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
göstergeler çok hoşmuş motorsiklet de güzel Allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin inşallah:cat::wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst