motosıklet.net KARDEŞLİĞİ

Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
ilk arkadaşımı motosıklet fuarında tanımıştım sağolsun kendısı hem hemşerim hemde ortak noktamız motosıklet ziyaretımize yolu düştükce gelır .Sonrasında sakarya motosıklet festıvalınde tanıştığımız arkadaşımız tamer namı arjantınli kendısıyle ve arkadaşı serkan brazılyalı ile arkadaşlığımız pekişti . Ardından yalova sonrası ağva cok olmamakla bırlıkte bir kac kez fındıklı ve kıyı köy gezisi hepsinde tanıştığım arkadaşlara samımıyetlerınden dolayı tek tek teşekkür ederim isim hafızam zayıftır diye isim sıralamak istemedım ama ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, olan yere ismınızı koyun ve teşekkürlerimi alın insan okuldan cocukluğundaki sokak arkadaşlığından askerdeki asker arkadaşlığından sonraki en tatlı arkadaşlığı emın olun bu stede motosıklet sevgisi ile birlıkte kazanabılıyor fazla söze zaten gerek yok gezi katılımlarından ve arkasından acılan foto ağırlıklı topic lerden bellı oluyor . Birde bireysel atılan adımlar da türkıyenın neresınde olunursa olunsun eğer o bölgede üye varsa orada kırkyıllık ahbap ın mış gıbıde karşılanılıyor.Bunlarla karşılaşmadım ama yazılardan takıp edebıldığım bu şimdi nıye yazdım bunu ları kac aydır takıp edıyorum.ben bu motosıklet.net e hayran kaldım diyorum keşke daha önceden üye olsaymışım ama ALLAH uzun ömür verırse atılıp kovulana kadar herhalde buradayız buralıyız .Gecenlerde boş bir vakıt ayırıp yukarıda ismi gecen arkadaşlarıma yaptığım ziyarette sağolsun arjantınlı arkadaşım bizi iyi karşıladı ve motosıkletıme servis ten daha iyi bakımı hiç üşenmeden üstelık bedava yaptı ayrıca kendılerıne teşekkür ederim.:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:::tutkuy::::tutkuy::::tutkuy:: bir kaçta resım cektım sizlerle onlarıda paylaşmak istedım.












 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
tebrik ederim arjantinli ve brezilyalıyı yardımlarından dolayı

gerçekten öyle güzel bi site ki kaynaştırdı hepimizi
birçok siteye üyeyim ama burada olan sıcak karsılama sohbet yardım yok hiçbiyerde
ilk katıldıgın toplantıda dahi konuskansan hele bide yabancılık çekmiyosun

abi sayende bende herkese teşekkür edeyim :rendeer:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
eyvallah haklısın valla...bende seni tanıdığama sevindim kardeş....yani herkezi..:rendeer:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
tebrik ederim arjantinli ve brezilyalıyı yardımlarından dolayı

gerçekten öyle güzel bi site ki kaynaştırdı hepimizi
birçok siteye üyeyim ama burada olan sıcak karsılama sohbet yardım yok hiçbiyerde
ilk katıldıgın toplantıda dahi konuskansan hele bide yabancılık çekmiyosun

abi sayende bende herkese teşekkür edeyim :rendeer:

ne demek herdaim arkadaşlık,dostluk ve dilimizin döndüğü kadar sohbet,elimizin yettiği kadar yardımlarla bizlerde yanınızda olmaktan siz güzel insanlara teşekkür ederiz.:rendeer:
sinan abi güzel bir topic olmaya aday:cat:her zaman bekleriz.aslında bizim işyerinin hemen yukarsında güzel bir park var.bir gün orda MT olarak piknik yapmalı ne dersin.?Ramazan da geldi çattı.:)
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
ramazan geçsin arjantinli :p
ya aslında bi gün iftarı piknik ortamındamı yapsak ya... aslında varya çok süper olur :p

buradaki tüm dostlarım... yanımda yakınımda olan belki hiç yüzünü bile görmediğim yada hergün görüştügüm arkadaşlarım iyiki varsınız iyiki hep yanımdasınız. SİZİ SEVİYORUM.... :rendeer:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Burdaki rahatsızlarla tanıştığım için çok mutluyum.. sizsiz olmuyor canlar..
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
ramazan geçsin arjantinli :p
ya aslında bi gün iftarı piknik ortamındamı yapsak ya... aslında varya çok süper olur :p

buradaki tüm dostlarım... yanımda yakınımda olan belki hiç yüzünü bile görmediğim yada hergün görüştügüm arkadaşlarım iyiki varsınız iyiki hep yanımdasınız. SİZİ SEVİYORUM.... :rendeer:

:bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::rendeer:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
iftar düzenleyelım hem yıyelım hemde insanlara iftar verelım yalnız bu iyi bır organızasyon gerektırıır yer ve alan gerekır 50 kişi doyuracağız derız 100 kişi gelır valla rezıl oluruz yok yok önce kendı aç karnımızı doyuralım kendi payıma bu sözüm meclisten dışarı
:mrgreen:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
abi ozaman bir iftar çadırını kapatırız hem beleşe gelir parada vermeyiz:queen:eek:rdan da çay içmeye gideriz artık bir yerlere nasıl olsa yer çok:cat:motorlar nereye gideceğini biliyor alıştılar geze geze.:queen:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
ya MT nin tükkan sakinleri,nerde ararsan ordayız misali:pboş sayfa yok dilaver.sinan sagolsun yeni slogan MT Kardeşliği :cat: Tükkana rakipmi geliyor ne :queen: aman duymasınlar :queen:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
ya MT nin tükkan sakinleri,nerde ararsan ordayız misali:pboş sayfa yok dilaver.sinan sagolsun yeni slogan MT Kardeşliği :cat: Tükkana rakipmi geliyor ne :queen: aman duymasınlar :queen:


olmadıki abı nıye agzından kacırıyorsun neyse yeni oluşumun adresi fıstıklı buluşmalara bekleriz:queen::queen:
 
Katılım
15 Haz 2009
Mesajlar
5
bu site sayesinde bir çok değerli dostlarım oldu hepinize teşekkür ediyorum iyiki varsınız sizleri seviyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla he burada tam bir aile havası var..
diğer siteler gibi cc si büyük değil gönlü büyük insanlar var..

manyağı, deleni, delineni, sucukcusu, ihtiyarı, sarhoşu, abisi, ablası, meleği,
kardeşi, abisi, yatak arkadaşı, cadır komşusu, vereni, vermeyeni, yolda kalanı,
gelip cekeni, ayısı, dayısı, hepsi mevcut... oy maşallah :mrgreen:

herkese çok teşekkürler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla he burada tam bir aile havası var..
diğer siteler gibi cc si büyük değil gönlü büyük insanlar var..

manyağı, deleni, delineni, sucukcusu, ihtiyarı, sarhoşu, abisi, ablası, meleği,
kardeşi, abisi, yatak arkadaşı, cadır komşusu, vereni, vermeyeni, yolda kalanı,
gelip cekeni, ayısı, dayısı, hepsi mevcut... oy maşallah :mrgreen:

herkese çok teşekkürler

hacı kılllısı kılsızını unuttun before - after :)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
valla he burada tam bir aile havası var..
diğer siteler gibi cc si büyük değil gönlü büyük insanlar var..

manyağı, deleni, delineni, sucukcusu, ihtiyarı, sarhoşu, abisi, ablası, meleği,
kardeşi, abisi, yatak arkadaşı, cadır komşusu, vereni, vermeyeni, yolda kalanı,
gelip cekeni, ayısı, dayısı, hepsi mevcut... oy maşallah :mrgreen:

herkese çok teşekkürler

aynen öyle erdem ne ararsan var.arjantinli,brezilyalı bu ne kardeşim,konyalı,adanalı,öyle devam ediyor.herkese selamlar.:rendeer:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
aynen öyle erdem ne ararsan var.arjantinli,brezilyalı bu ne kardeşim,konyalı,adanalı,öyle devam ediyor.herkese selamlar.:rendeer:

:mrgreen:
ağva daki kampta liste yapıyorduk ya
sayfayı cevirip bi baktım
arjantinli
brezilyalı
yazıyordu arka sayfada
dedim yanlış yerdeyiz :mrgreen:

:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst