mobilet aşkı :D

Katılım
30 Tem 2009
Mesajlar
5
merhaba arkadaşlar 13.5 yaşındayım ve 49 cc bir mobiletim var 49 cc olması ehliyet gerek duyulmadığı ve plakası olmadığı için rahat :D hani sizin motosiklet aşkınız varya benimde mobilet aşkım var :D yani şimdilik :D

ilerde ehliyet aldığımda maxi scooter almayı düşünüyorum

hepinize kazasız belasız motosiklet sürüşleri dilerim
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
781
Kanunda bir değişiklik olmadıysa motosikletin için plaka ve A1 veya A2 ehliyetin olması gerekiyor.
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
629
dalga geçmiyorsun değil mi?
o aleti ehliyetsiz kullanamazsın.
en azından kesinlikle trafiğe çıkma.
güzel kardeşim, senin aşk yaşın gelmemiş daha :p
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Bu aralar forumu motosiklete meraklı genç kardeşlerimiz sardı.:)

Sizi anlıyorum ama hevesinize biraz zaman tanıyın mopedler ehliyetsiz kullanılacak diye bir kural yok cezalar çok ağır.

Şimdilik bisikletle idare edin zamanı geldiğinde sınava girerek ehliyet alın kafanız rahat etsin polisten köşe bucak kaçmaya gerek kalmasın.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hastayım sizlere ben de. O oturuş pozisyonlarınız, bağırta bağırta yollarda gezmeniz, gidonun önüne bandana takmanız, mor eflatun veya ne kadar uçuk renk varsa o renklere boyamanız vs.vs.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:16 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:14 AM ----------

Bu aralar forumu motosiklete meraklı genç kardeşlerimiz sardı.:)

Sizi anlıyorum ama hevesinize biraz zaman tanıyın mopedler ehliyetsiz kullanılacak diye bir kural yok cezalar çok ağır.

Şimdilik bisikletle idare edin zamanı geldiğinde sınava girerek ehliyet alın kafanız rahat etsin polisten köşe bucak kaçmaya gerek kalmasın.

Abi forumda beni mi takip ediyorsun ? :p Nereye girsem peşimdesin. Gözükmüyordun bu aralar sanki?
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Abi forumda beni mi takip ediyorsun ? :p Nereye girsem peşimdesin. Gözükmüyordun bu aralar sanki?

Son konulara bakarak mesaj atıyorum bazende seni takip ediyorum.:)

Geçen hafta trenle Eskişehir'e gittim ondan önce misafirim vardı fazla foruma giremedim.:pale:
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
879
ya biz de mobylette aşığıydık ama her zaman ehliyetle kullanılması gerektiğini biliyoduk.Ama nedir ben 5-6 yıl motor tecrubem olmasına rağmen köy dısında tarla yolları dısında hiç bir yere gitmedim. Ha sen de diyosan ben de kırsal alanda kullanıyorum amenna. Bu aşkın hiç bitmesin...!
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
534
Motosikleti
Pulsar NS400Z
ya biz de mobylette aşığıydık ama her zaman ehliyetle kullanılması gerektiğini biliyoduk.Ama nedir ben 5-6 yıl motor tecrubem olmasına rağmen köy dısında tarla yolları dısında hiç bir yere gitmedim. Ha sen de diyosan ben de kırsal alanda kullanıyorum amenna. Bu aşkın hiç bitmesin...!
kırsal alan dediğimiz yer janadrma bölgesi ise daha tehlikeli hadi polise 3-5 bişeler verip kurtulursun ama jandarma bırakmaz bence kırsal alanda helede jandarma bölgesiyse ehliyetsiz asla gezilmemeli babam köy içinde bile vermez arabayı :D
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Arkadas avrupada yasiyor olabilir.
Bu nedenle ehliyete,plakaya falan ihtiyaç yok yazmis olabilir.
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
409
ben dede vardı mobilet aşkı ama ybr alınca bitti gitti.

burdada 50 cc altı makinelerde ehliyet,ruhsat gerek yok diye söylentiler var ama işin aslı öyle değil.

50 cc ve altı için A1 ehliyeti gerikiyor:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:41 PM ----------

avrupada mobilet düşünemiyorum vallaha o kadar gelişmiş ülkede mobilet kullanan olacağını sanmam :D:queen:


kullananlar baya var hatta çok derin modifiye yapıyorlar:)
 
Katılım
9 Haz 2009
Mesajlar
60
eet bende 13 yaşında mobilet alacam diye tutturdum sonra düşündüm dedimki kendi kendime ulan ben bu mobileti alsam en fazla yalova merkezde 3 gün sürerim sonra polis alır altımdan bide cezalarını araştırdım 600 lira gibi büyük bi rakamla karşılaşınca vazgeçtim ve yarı parayı yiyerek yarı biriktirerek 16 yaşına kadar geldim şimdi önümde az bir zaman var ehliyet için ve kendime bi cbr 125 alıp rahat rahat kullanıp gezilere katılmak için kendimi zor tutuyorum sanada tavsiye ederim :wiinkk:
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
534
Motosikleti
Pulsar NS400Z
ne demek şimdi bu.Zaten bi suç işliyorsun ehliyetsiz yola çıkacaksın üstünede rüşvet vereceksin.oldu...

Polisle jandarma arasında bir fark yoktur.Biri kırsalda biri yerleşim yerinde görevini yapar... :cat:

dostum ben mecbur kalmadıkça ehliyetsiz direksiyona çıkmam çıktığım zamanda en fazla gittiğim yol 1 km bile etmez ayrıca ben rüşvet verecem falan demedim bu türkiyenin gerçeği ben 17 yaşındayım ve bu yaşıma kadar çok şeye tanık oldum burdan sonrası silinmiştir
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
16 yaşına kadar geldim şimdi önümde az bir zaman var ehliyet için ve kendime bi cbr 125 alıp rahat rahat kullanıp gezilere katılmak için kendimi zor tutuyorum sanada tavsiye ederim :wiinkk:

helal olsun kardeşim en iyisini yapıyosun ehliyetini al sınra korumalıklarını sonrada motorunu al için rahat gez helal olsun sana :rendeer::rendeer:
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
dostum ben mecbur kalmadıkça ehliyetsiz direksiyona çıkmam çıktığım zamanda en fazla gittiğim yol 1 km bile etmez ayrıca ben rüşvet verecem falan demedim bu türkiyenin gerçeği ben 17 yaşındayım ve bu yaşıma kadar çok şeye tanık oldum bir gün amcamın bir arkadaşıyla antebe gidiyoruz kamyonla kamyon haddinden fazla yüklü normalde polisin cezayı yazıp aracı bağlaması lazım fakat ufak bir meblağ ile halledildi aynı araç aynı istikamet üzerinde jandarma tarafından bağlandı hiçbir şekilde bişe kabul etmediler burası türkiye polisi kandırırsın ama jandarma kanmaz dostum yaşadımki birşey yazıyorum boş konuşmuyorum anlıyacağın

ben sana boş konuşuyorsun demiyorum ama yanlış düşünüyorsun.Yaptığın bi hatayı başka bi hatayla kapamak çok yanlış.yaşın 17ymiş 22 ağus. topic inde karşılıklı yazıştık al ehliyetini için rahat gez diyorum ben sana.Kurallara uyarsan bunları yapmak zorunda kalmazsın.1 km de olsa ehliyetsiz yola çıkman yanlış ama kurallara uyarsın jandarmayla karşılaşırsın durdurmaz o başka.Senden son ricam ehliyetsiz kullanırsan o senin bileceğin iş ama kaskın bşta olmak üzere korumalıklarını kullan...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:00 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:57 PM ----------

teşekkür ederim saolasın abi

:rendeer::rendeer: canım benim böyle devam et asla pişman olmazsın.Ehliyetini almadan mutlaka kullanırsın bizde kullandık.Ama trafiğe kapalı alanlarda kullan en azından ve KASK ını mutlaka tak.Cezalar baya bi el yakıyor bu arada en az 2-2,5 ehliyet aldırıo cezalar...
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
534
Motosikleti
Pulsar NS400Z
ben sana boş konuşuyorsun demiyorum ama yanlış düşünüyorsun.Yaptığın bi hatayı başka bi hatayla kapamak çok yanlış.yaşın 17ymiş 22 ağus. topic inde karşılıklı yazıştık al ehliyetini için rahat gez diyorum ben sana.Kurallara uyarsan bunları yapmak zorunda kalmazsın.1 km de olsa ehliyetsiz yola çıkman yanlış ama kurallara uyarsın jandarmayla karşılaşırsın durdurmaz o başka.Senden son ricam ehliyetsiz kullanırsan o senin bileceğin iş ama kaskın bşta olmak üzere korumalıklarını kullan...

evet karşılıklı yazıştık hoş sohbettide fakat zaten mecbur kalmadığım sürece çıkmıyorum oda anca kırk yılın başı babam çağıracak gel yarı yoldan al dicekte gidip alacam eve direk dolmuş yok öyle olunca mecbur binmek zorunda kalıyorum onun haricinde baba şurda 5 dakika işim var gidimmi desem vermiyor motoru
not: o 1 km yolda bile kaskım başımdan eksik olmuyor ve hızım hız kurallarına uygun oluyor asla hız sınırını aşmam kaskıda ihmal etmem
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst