- Katılım
- 30 Tem 2009
- Mesajlar
- 5
- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaşlar 13.5 yaşındayım ve 49 cc bir mobiletim var 49 cc olması ehliyet gerek duyulmadığı ve plakası olmadığı için rahat
hani sizin motosiklet aşkınız varya benimde mobilet aşkım var
yani şimdilik 
ilerde ehliyet aldığımda maxi scooter almayı düşünüyorum
hepinize kazasız belasız motosiklet sürüşleri dilerim
ilerde ehliyet aldığımda maxi scooter almayı düşünüyorum
hepinize kazasız belasız motosiklet sürüşleri dilerim