yanlış yerdesin tanışma bölümüne git tekrar konu aç:cat:
2.el ybr iyimi.sıfırı pahalı olmasa alcamda.ögrenci oldugu için durumum yok fazla
motodrift msn adrsini verebilirmisin dha detaylı bilgi alabilirim senden
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:49 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:47 PM ----------
2.200den aşaga yamaha yok olsa bile 10 bin km aşagı yok .hergün netten taip ediyorm
yazıyım bari ybr'den şaşma kalbimm'i kırma :cherry:madem öle yazınıza bari fikrinizide eklseydiniz![]()
bugün sordum YBR 2008 MODEL 13 BİN KMDE 2.500 TL DEDİ bakımlımış.biraz daha bekleyimmi arkadaşlar düşermi fiyatlar
vazgeçtim gibi ybr den http://www.motosan.eu/ modenas daha iyi bnce sıfırı 2 milyar 10 beygir yaklaşık 140 ibre var 120 km yapar.125lik motorsiklet.sizinde yorumlarınızı bekliyorum