Hyosung S&T Kanuni Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
API SG değeri tutuyor ama vizkozite ve sıcaklık değeri olan 10w 40 değeri tutmuyor. Mevsim sıcaklık şartlarını inceleyip ona göre icabında ziyan etmemek veya uygun olan yağ ile satıcısından takas etmek gerekir.
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
API SG değeri tutuyor ama vizkozite ve sıcaklık değeri olan 10w 40 değeri tutmuyor. Mevsim sıcaklık şartlarını inceleyip ona göre icabında ziyan etmemek veya uygun olan yağ ile satıcısından takas etmek gerekir.

Adana sıcağına 15w40 uygundur bence.Ama APi ye dikkat her halukarda...:cat:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
API SL demek istedim aslında biran aklım yanlış kullandığımız API SG ye gitti pardon.Tutan hiçbir değer yok kullanım kitapçığı ile.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ağu 2009
Mesajlar
4
Selamlar arkadaşlar bu site ve bu sayfa sayesinde GV650 ye aşık oldum denilebilir.
Bundan öncesinde EN500 ile bu klasmanda tecrübe sahibiyim. Bunun dışındada pek çok motor sahibi oldum fakat şu anda herhangi bir motorum yok.
GV650 nin 30 uncu yıl için yapılmış özel yapım kırmızı siyah modeli acaba S&T Kanuninin web sitesinde bulunan kırmızı siyah olarak belirtilmiş olan modeli ile aynı renktemidir vehayut bu özel yapım olan motorda kullanılar boyaya dair bilgisi olan bir arkadaşımız varmıdır?
Saygılar
Ali Kürşat Erdal
Bodrum/Muğla
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
73
yağ işini hallettim nihayet emrah gibi yaptım mobil süper s koydum motorumun sesi değişti :cat: iyi oldu Haluk hocamada saygılar zor günlerimde yanımda oldu :rendeer:özledık vallahi hocam siisy barı naptın sürrücü için planların vardı bi ara resim bekliyoruz ona göre Emrah tel verecektin unuttun sanırım bi ara msj at

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:40 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:37 PM ----------

Selamlar arkadaşlar bu site ve bu sayfa sayesinde GV650 ye aşık oldum denilebilir.
Bundan öncesinde EN500 ile bu klasmanda tecrübe sahibiyim. Bunun dışındada pek çok motor sahibi oldum fakat şu anda herhangi bir motorum yok.
GV650 nin 30 uncu yıl için yapılmış özel yapım kırmızı siyah modeli acaba S&T Kanuninin web sitesinde bulunan kırmızı siyah olarak belirtilmiş olan modeli ile aynı renktemidir vehayut bu özel yapım olan motorda kullanılar boyaya dair bilgisi olan bir arkadaşımız varmıdır?
Saygılar
Ali Kürşat Erdal
Bodrum/Muğla

30 yılı bilmem ama gv 650 iyi makinadır her renk yakışır bunu en iyi cevabı st kanuni verir sanırım telle sormakta fayda var diye düşünüyorum
 
Katılım
21 Ağu 2009
Mesajlar
4
457_New_gv650_anniversary_001.JPG

bahsi mevzu renk budur:bounce:
ayrıca v-rod daki jantların uyumlulugu hakkında bilgi sahibi olan varmı diye eklemede bulunayım
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
yağ işini hallettim nihayet emrah gibi yaptım mobil süper s koydum motorumun sesi değişti :cat: iyi oldu Haluk hocamada saygılar zor günlerimde yanımda oldu :rendeer:özledık vallahi hocam siisy barı naptın sürrücü için planların vardı bi ara resim bekliyoruz ona göre Emrah tel verecektin unuttun sanırım bi ara msj at



merhaba murat yolcu için sisi bar yaptırmaktan vazgeçtim. çünkü artçıya yer kalmıyor. onun yerine arkaya bir çanta koyuyorum daha güzel destek oluyor. zaten bundan sonra sadece uzun yolda kullanıcam motoru çünkü bir scooter aldım.
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
Bugün motorla Eskişehre gittim yollarda mıcır çok fazlaydı.Bridstone'nun yol tutuşu gerçekten çok başarılı birkez daha anladım...
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
kursat.erdal, benzetme konusunda haklısın,ama v-rod jantlarını uygularsan gv650 çakma olmaya başlar :)
h1io7.gif
h2fd2.gif

motoseverin hayallerini süsleyen v-rod birçok firmayı etkiledi. suzuki, m800 intruderı piyasaya sürdü, lcd ekranı ve çizgileriyle bu tarza yeni bir örnek olsada arka frende başarısız oldu.. Ardından gv 650 aquila şase ve deposunu harleyden ön farınıda intruder 800 den alarak bir çok kullanıcının beğenisini kazandı.
s1wl7.gif

suzuki m800 boulevard
hy1ss4.gif
hy2wt0.gif

hyosung gv650 aquila​
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
GV650 nin 30 uncu yıl için yapılmış özel yapım kırmızı siyah modeli acaba S&T Kanuninin web sitesinde bulunan kırmızı siyah olarak belirtilmiş olan modeli ile aynı renktemidir vehayut bu özel yapım olan motorda kullanılar boyaya dair bilgisi olan bir arkadaşımız varmıdır?
Saygılar
Ali Kürşat Erdal
Bodrum/Muğla

30. yıl modeli belirli adette ve numaralı olarak piyasaya çıkmıştır.

Benzer tüm uygulamalar gibi standart modellere göre farklı parçaları vardır.

Kanuni sayfasındaki "kırmızı-siyah" tan haberim yok. Herhalde turuncu siyahı kast etmişler.
 
Katılım
21 Ağu 2009
Mesajlar
4
Niyetim makinayı V-rod a benzetmek değil V-rod un jantları kolay elde edebilecegimden sordum.
Makinayı aldıktan sonra tam anlamı ile bi custom olayına girme niyetindeyim..
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
Niyetim makinayı V-rod a benzetmek değil V-rod un jantları kolay elde edebilecegimden sordum.
Makinayı aldıktan sonra tam anlamı ile bi custom olayına girme niyetindeyim..

GV650 custom olaylarına yatkın bir makine.Şuana kadar Türkiyeden gerçek bi custom GV650 çıkmadı.Siz hayırlısıyla alın en büyük takipciniz olurum.:cat::cat:
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
selam arkadaşlar nasılsınız?herşey yolundadır umarım.

ben izmire geldim cuma gecesi ama bu akşam dönüyorum ankaraya..
emrah haftasonu nişanlımla ayvalıka gelecektik hatta sende geleceksin diye görüşürüz diye sevinmiştim ama koray abiyi arayınca gelemeyeceğini öğrendim.bizde özgenin isteği üzerine başka yerleri gezdik.ben ankarada iken sanırım sana daha yakın oldum.bir fırsat olursa görüşelim.öptüm.

herkese selamlar.
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
selam arkadaşlar nasılsınız?herşey yolundadır umarım.

ben izmire geldim cuma gecesi ama bu akşam dönüyorum ankaraya..
emrah haftasonu nişanlımla ayvalıka gelecektik hatta sende geleceksin diye görüşürüz diye sevinmiştim ama koray abiyi arayınca gelemeyeceğini öğrendim.bizde özgenin isteği üzerine başka yerleri gezdik.ben ankarada iken sanırım sana daha yakın oldum.bir fırsat olursa görüşelim.öptüm.

herkese selamlar.

merhalar İLer abi evet iptal etmek zorunda kaldım malum 30 Ağustos tören prova vs. ötürü.Ankara daha yakın umarım uygun bir ara bulunur görüşmek için:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:35 PM ----------

Bu arada yaz sezonunu bitirir bitirmez bende ufak kesme biçme işine gireceğim.İlk olarak arka kuyruktaki plastik kuyruk parçasından kurtulcam ve sinyalleri iptal edecim.Arka kuyruktaki 9 tane led lambanın sağlı sollu iki led lambasına sarı led takarak sinyalin elektirik devresini vereceğim ve sinyalleri stopların olduğu lambaya taşıyacağım.Buna ek olarak iptal ettiğim plakayı küçültüp kayışın yanına zincir halkası şeklinde çerçeve yaptırarak kayışın yanına taşıyacağım.Böylece 180 lik koca arka tekerleği dahada belirgin yapacağım.Tek kötü yanı tekerlek yağmurlu havada artçının sırtına su kaldıracak ama napiim arkamdaki katlansın bu duruma:mrgreen:

ufak bir çalışma yaptım nasıl olacağına dair..





 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst