API SG değeri tutuyor ama vizkozite ve sıcaklık değeri olan 10w 40 değeri tutmuyor. Mevsim sıcaklık şartlarını inceleyip ona göre icabında ziyan etmemek veya uygun olan yağ ile satıcısından takas etmek gerekir.
Selamlar arkadaşlar bu site ve bu sayfa sayesinde GV650 ye aşık oldum denilebilir.
Bundan öncesinde EN500 ile bu klasmanda tecrübe sahibiyim. Bunun dışındada pek çok motor sahibi oldum fakat şu anda herhangi bir motorum yok.
GV650 nin 30 uncu yıl için yapılmış özel yapım kırmızı siyah modeli acaba S&T Kanuninin web sitesinde bulunan kırmızı siyah olarak belirtilmiş olan modeli ile aynı renktemidir vehayut bu özel yapım olan motorda kullanılar boyaya dair bilgisi olan bir arkadaşımız varmıdır?
Saygılar
Ali Kürşat Erdal
Bodrum/Muğla
yağ işini hallettim nihayet emrah gibi yaptım mobil süper s koydum motorumun sesi değişti :cat: iyi oldu Haluk hocamada saygılar zor günlerimde yanımda oldu :rendeer:özledık vallahi hocam siisy barı naptın sürrücü için planların vardı bi ara resim bekliyoruz ona göre Emrah tel verecektin unuttun sanırım bi ara msj at
GV650 nin 30 uncu yıl için yapılmış özel yapım kırmızı siyah modeli acaba S&T Kanuninin web sitesinde bulunan kırmızı siyah olarak belirtilmiş olan modeli ile aynı renktemidir vehayut bu özel yapım olan motorda kullanılar boyaya dair bilgisi olan bir arkadaşımız varmıdır?
Saygılar
Ali Kürşat Erdal
Bodrum/Muğla
Niyetim makinayı V-rod a benzetmek değil V-rod un jantları kolay elde edebilecegimden sordum.
Makinayı aldıktan sonra tam anlamı ile bi custom olayına girme niyetindeyim..
selam arkadaşlar nasılsınız?herşey yolundadır umarım.
ben izmire geldim cuma gecesi ama bu akşam dönüyorum ankaraya..
emrah haftasonu nişanlımla ayvalıka gelecektik hatta sende geleceksin diye görüşürüz diye sevinmiştim ama koray abiyi arayınca gelemeyeceğini öğrendim.bizde özgenin isteği üzerine başka yerleri gezdik.ben ankarada iken sanırım sana daha yakın oldum.bir fırsat olursa görüşelim.öptüm.
herkese selamlar.


emrahcım bence sinyaller kalmalı diye düsünüyorum