Son ana kadar farkedilmeyen keskin viraj, ve BAAAM !!!

Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Geçmiş olsun... Keşke motor yatıkken hafif hafif frenlemeyi deneseydin en azından. Belki yine devrilidin ama kurtarma şansın olabilirdi.

Ancak benzer durumda kalmanın ne demek olduğunu iyi biliyorum. İnsan -özellikle tecrübesizken- kolaylıkla ne yapacağını şaşırabiliyor.

Tekrar geçmiş olsun :rendeer:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
:rendeer:geçmiş olsun arkadaşım o yolda işin olsa yolu tanırdın bellıki gezmeye cıktın herhalde aman dıkkat bilmediğimiz yollarda gece yol almayın tedbır tedbırdır buyuk gecmiş olsun
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Geçmiş olsun... Keşke motor yatıkken hafif hafif frenlemeyi deneseydin en azından. Belki yine devrilidin ama kurtarma şansın olabilirdi.

Ancak benzer durumda kalmanın ne demek olduğunu iyi biliyorum. İnsan -özellikle tecrübesizken- kolaylıkla ne yapacağını şaşırabiliyor.

Tekrar geçmiş olsun :rendeer:

Evet Shrieker, dikkatsizliğin yanı sıra böyle bir konudaki tecrübesizliğim de var işin içinde. Allah göstermesin ama tekrar benzeri durumla karşılaşırsam, sanırım ön - arka dengeli bir frenlemeyi denerim gibi geliyor şu an bana. Tecrübe edindik işte :pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:06 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:03 PM ----------

:rendeer:geçmiş olsun arkadaşım o yolda işin olsa yolu tanırdın bellıki gezmeye cıktın herhalde aman dıkkat bilmediğimiz yollarda gece yol almayın tedbır tedbırdır buyuk gecmiş olsun

Tek kişilik bir gezi yolculuğuydu. Şunu da öğrendim ki tek başına çıkmak ta iyi değil. Ipıssız yolda bir anda tek başıma kaldım ve kime telefon etsem diye düşündüm. Neyse ki yardıma gerek kalmadı ve kendimi kısa sürede (15-20 dk) toprlayıp tekrar yola koyuldum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2009
Mesajlar
274
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşım bir keresinde ben de kendimi bir anda karşı şeritte bulmuştum.O virajı nasıl alamayıp karşı şeride geçtiğime şimdi bile hayret ediyorum.Ancak şans eseri karşı şeritten gelen araç yoktu.Ben de kısa sürede hız kesip kendi şeridime geçebilmiştim.Eğer karşıdan gelen araç olsaydı kafa kafaya çarpıp ön camından girip şoförünü öpebilirdim.O günden sonra çok daha dikkatli hareket ediyorum virajlarda.Artık 70'le alabileceğim virajları 60'la alıyorum.Her zaman ucuz atlatılmıyo.Allah korumuş seni de.Ucuz atlatmışsın.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Geçmiş olsun, ALLAH daha beterlerinden saklasın hepimizi.
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
456
geçmiş olsun arkadaşım. valla arkadaşların dediği gibi ucuz atlatmışsın. okurken heyecanlandım, bu alet son günlerde gözüme ürkütücü gelmeye başladı...
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
43
Geçmiş olsun ucuz atlatmışsın,aracın ne oldugu fark etmez görebildigin kadar gideceksin aksi taktirde dünyanın en iyi pilotuda olsan adrenalin salgılanmaya başladıgı an sonuç belli crash-boom-bang.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Geçmiş olsun dileklerine tekrar teşekkür ederim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:35 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:33 PM ----------

geçmiş olsun arkadaşım. valla arkadaşların dediği gibi ucuz atlatmışsın. okurken heyecanlandım, bu alet son günlerde gözüme ürkütücü gelmeye başladı...

Bu aletleri ürkütücü hale getiren bizleriz baklawah :) Yoksa bunların hiç suçu yok.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:38 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:35 PM ----------

Geçmiş olsun ucuz atlatmışsın,aracın ne oldugu fark etmez görebildigin kadar gideceksin aksi taktirde dünyanın en iyi pilotuda olsan adrenalin salgılanmaya başladıgı an sonuç belli crash-boom-bang.

Zaten buna yanıyorum, yavaş git be kardesim, yavaş. :pr: Burnunun önünü anca görüyorsun zaten. Allahtan 2-3 yudum su içmek için durmuştum, durmasaydım, veya tekrar hareket ettiğim noktadan birkaç yüz metre geriden hareket etseydim, hızım muhtemeelen 80-90 olacaktı. Durduğum noktaya kadar hep o hızla gelmiştim :pr:
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Geçmiş olsun, Allah korumuş, ya arkandan bir araba geliyor olsa idi:cyclopsan

Buna benzer bir olay 2004 yılı yazında arabayla Fethiye'ye giderken benim başıma gelmişti.

Göcek Geçit'inden sonra tatlı bir viraja daldım, orada radar olmadığını tahmin ettiğmden hızım da yüksekti, o tatlı virajdan bir çıktım, ooo...Sola doğru keskin bir viraj, sağım uçurum...Arabayı nasıl yavaşlattım, o virajı nasıl aldım bir ben bilirim, bir Allah bilir:)
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
.... o virajı nasıl aldım bir ben bilirim, bir Allah bilir:)

Ben de bilirim, ben de :) Yıllar önce neredeyse aynı durum benim de başıma gelmişti. İnsan ölüp ölüp diriliyor ve ömründen bir 5 yıl gidiyor. Hele araçta başkaları da varsa ... kendini gerçekten kötü hissediyorsun.
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
91
arkadaşım geçmiş olsun.
bende benzer bir kaza yaptığım için senin nasıl hissettiğini iyi anlayabiliyorum.şanslıyızki hala hayattayız.Motosiklet kullanmak gerçekten zor iş kim ne derse desin.Ben kazandan sonra her yaptığım harakette inanılmaz temmkinli davranmaya başladım.Küçük turlara katıdığim arkadaşkar virajları nekadar yavaş döndüğüm ve onlara birtürlü yetişemediğim için sitem ediyorlar.Ama ne yapabilirim ki? Belki belirli bir zaman sonra hem daha dikkatli hemde daha deneyimli olduğuma geçekten inanaırsam ve gerçekten yol izin verirse bir nebze daha hızlanabilirim. herkesin bir bekleyeni var arkadaşlar; kimi zaman bu bir eş, kimi zaman farkında olmasakta bu bir ana ve bir baba(babalar pek hissettirmeselerde biz gelinceye dek çoğu zaman uyuymazlar),bir kız yada erkek arkadaş ve kimi zamanda biz hiç dönemez isek dostlarımız veyahut hiç ummadığımız gözü yaşlı arkadaşlarımız.temkinli olalım,ve inanlalım lütfen,SÜRAT FELAKETTİR.
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
229
acaba semt, kaza yeri nereydi?
bende ankaradayım ankarada yolların ışıklandırılması olayında büyük bir problem var
tarif ettiğin şekilde çevre yolu çıkışı son anda farkettiğim viraja lastiği kaldırıma değdirerek dura bildim frene basıyorum kayıyor birde yokuş aşağı olunca debriyaja basıyorum hızlanıyor
kabus gibiydi
protokol yolları hariç çankayada sadece 100 mt sağlam kusursuz diyebileceğimiz bir yol yok fırlayan logar kapakları, 20-30 cm lik çukurlar, doğalgaz çalışması sonucu yarılan yollar.......vs. vs.
büyük geçmiş olsun.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
acaba semt, kaza yeri nereydi?
bende ankaradayım ankarada yolların ışıklandırılması olayında büyük bir problem var
tarif ettiğin şekilde çevre yolu çıkışı son anda farkettiğim viraja lastiği kaldırıma değdirerek dura bildim frene basıyorum kayıyor birde yokuş aşağı olunca debriyaja basıyorum hızlanıyor
kabus gibiydi
protokol yolları hariç çankayada sadece 100 mt sağlam kusursuz diyebileceğimiz bir yol yok fırlayan logar kapakları, 20-30 cm lik çukurlar, doğalgaz çalışması sonucu yarılan yollar.......vs. vs.
büyük geçmiş olsun.

Evet Ankara'daki yollar malesef dediğin gibi ancak ben kazayı Ankara dışında yaptım. Kazadan sonra 80 km kadar yol yaparak eve geldim.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Bende hatırladımda ; 2 Tırın yanyana gireceği viraja motosiklet ile virajı alamamıştım komediydi :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst