Diğer Motosan TR 150

Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
http://www.motosan.eu/
TR 150


Fiyatı
KDV ve ÖTV dahil : 2.099 TL
Özellikleri


Ayarlanabilir güçlü arka amortisör Tam kapalı
zincir kapağı Sağlam, güçlü
ve ekonomik motor Ön disk fren


Yeni Km göstergesi Yeni tip
ön çamurluk Rahat ve
ergonomik sele


Teknik Özellikleri

Motor Tipi 4 Zamanlı, Tek Silindirli
Soğutma Hava Soğutmalı
Silindir Hacmi 149.5 cc
Silindir Çapı 62mm×49.5mm
Sıkıştırma Oranı 9.2:1
Maksimum Güç 14 hp / 8500 rpm / min
Maksimum Tork 10 Nm / 7500 rpm / min
Yakıt Sistemi Karbüratör DEKNI - PZ27
Vites ve Debriyaj 5 Vites
Çalıştırma Elektrikli + Ayak Marşlı
Ateşleme CDI
Yakıt Kapasitesi 8.5 Litre / 1.2 Litre Yedek
Yağ Kapasitesi 1 Litre
Ön Fren Disk
Arka Fren Kampana
Ön Süspansiyon Hidrolik Yaylı
Arka Süspansiyon Hidrolik Yaylı
Ön Lastik 2.75 - 18
Arka Lastik 3.00 - 18
Ağırlık 96 Kg
Boyutlar U x G x Y 1900×735×1025
Yakıt Tüketimi (Ekonomik Hızda) 1,9 L / 100Km
150 cc katagorisine yeni nefes.Yerli üretim oldugu iddia edilsede test edilip şans verilmeli .Eklemek isterim motor tipi SOHC.Ekzantrikli.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
bu modeli degilde 125 lik cup motorunu cok begendim fiyatida oldukça iyi.... tutulmasini isterim bu modelin...
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
benim motorum truva tr100a 2006 yılında aldım 3yıldır hiçbir yeri ellenmedi titreşim bayağı az çok memnunum bayi kapanırken yedekparça katoloklarını teknik bilgiler içeren kitapcıkları bana verdiler az önce motosanla karşılaştırdım hepsi aynı bence 100lük ve 125lik cub lar çok kaliteli diğer 150cc motoru kullanmadığım için birşey yazamıyacam
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
benim motorum truva tr100a 1996 yılında aldım 3yıldır hiçbir yeri ellenmedi titreşim bayağı az çok memnunum bayi kapanırken yedekparça katoloklarını teknik bilgiler içeren kitapcıkları bana verdiler az önce motosanla karşılaştırdım hepsi aynı bence 100lük ve 125lik cub lar çok kaliteli diğer 150cc motoru kullanmadığım için birşey yazamıyacam

bu markanın cup modelleri hakkaten cok hoş özellikle 125 cc olanini cok begendim ama 150 cc lik commuter motoru bi çinlinin kopyası gibi.... grenajlari bari degiştirseydin be motosan...
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
valla 125 lik cup modelıne bayıldım fiatı da iyi ekonomıktırde ama motoru nasıldır bilemem
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
56
valla 125 lik cup modelini bende beyendimde işte insan güvenemiyor motoru falan nasıl acaba fiyatta iyidir fena değil 150 cc liğe gelincede çok acayip dede işi bir tip var alette görüntüye hiç önem vermemişler far çok rezil duruyor ama yakıtını acayip az yazmışlar gerçekmi acaba baya az yakıyor inşallah başarılı olurlarda millet kurtulur bu çin furyasında nalet gelsin bu köpek yiyen ateist çinlilere dünyayı ellerine aldılar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:17 PM ----------

motosan tr 150 fiyat 2099 tl bu fiyata pilaka ruhsat dahilmi acaba
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
326
bu markanın logosu bana bi yerden tanıdık geldi derken buldum.. malezya malı modenas.. + modellerde öyle.. zaten senerlce modensın ürünlerini satmış. umarım aynı kalitede üretim yapıyordur.. cup modelleri gayet güzele benziyor.. sevgiler..
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
benim motorum truva tr100a 1996 yılında aldım 3yıldır hiçbir yeri ellenmedi titreşim bayağı az çok memnunum bayi kapanırken yedekparça katoloklarını teknik bilgiler içeren kitapcıkları bana verdiler az önce motosanla karşılaştırdım hepsi aynı bence 100lük ve 125lik cub lar çok kaliteli diğer 150cc motoru kullanmadığım için birşey yazamıyacam

1996 model??? geçen yine böyle yanlış yazılmış bir yıl vardı yine sendin sanırım dostum senin motorun 2006 model:cat:
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
1996 model??? geçen yine böyle yanlış yazılmış bir yıl vardı yine sendin sanırım dostum senin motorun 2006 model:cat:




tüh hataya bak ben yazımı 2kere gözden geçirip ondan sonra kaydederim
arkadaşlar motor 1996 değil 2006 ben sık sık yazı yazmam ben dehilim kesinlikle
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
56
arkadaşlar şu 150 cc lik modesayı bir araştıralım gerçekten 14 beygirmi ve yakıtı okadar azmı fiyatlara ruhsat plaka falanda dahilmi ben bu yerli motorlardan almak istiyorum ülkemizde çok işsiz vatandaşımız var ülkemizin insanı kazansın ekmek yesinler nedir bu köpek yiyen çinlilerin mallarını kullanıyoz ben herkesi türk üretimi malları tüketmeye davet ediyorum saygılar
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
arkadaşlar şu 150 cc lik modesayı bir araştıralım gerçekten 14 beygirmi ve yakıtı okadar azmı fiyatlara ruhsat plaka falanda dahilmi ben bu yerli motorlardan almak istiyorum ülkemizde çok işsiz vatandaşımız var ülkemizin insanı kazansın ekmek yesinler nedir bu köpek yiyen çinlilerin mallarını kullanıyoz ben herkesi türk üretimi malları tüketmeye davet ediyorum saygılar

araştırmana gerek yok gerçekte 13.6 beygir motor modeli 162FMJ diye geçer.125 liklerden farkı sadece bir büyük silindir ve piston. bu kadar pahalı olmaması lazımdı. 125 liği 150 liraya 150 lik yapıyorlar.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
arkadaşlar şu 150 cc lik modesayı bir araştıralım gerçekten 14 beygirmi ve yakıtı okadar azmı fiyatlara ruhsat plaka falanda dahilmi ben bu yerli motorlardan almak istiyorum ülkemizde çok işsiz vatandaşımız var ülkemizin insanı kazansın ekmek yesinler nedir bu köpek yiyen çinlilerin mallarını kullanıyoz ben herkesi türk üretimi malları tüketmeye davet ediyorum saygılar

Kullanılan motor gene çin :farao::farao:
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
56
100 de 100 türk değil yani yine çinin parmağı var yani bu motorda öylemi eminmisin kardeş pek anlamıyorum motorundan bu aletlerin
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
100 de 100 türk değil yani yine çinin parmağı var yani bu motorda öylemi eminmisin kardeş pek anlamıyorum motorundan bu aletlerin

motor komple çin malı. bir tek şase Türkiyede üretiliyor. bir de sinyaller +depo bazen.

yani çinden geliyor Türkiyede montaj yapılıyor. yine işçimiz çalışıyor o yönden iyi
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
56
uyuz oldum şimdi ice valla ozaman ne diye bas bas bağırıyolar yüzde yüz türk malı diye her tarafı türkiyede yapılıyor diye ona bakılırsa kanunide aynı şeyi yapıyor ramzeyde ve daha bir sürü çinden getirip toplıyorlar.. bu işte bir iş var bekleyelim bakalım
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
İstanbul bayileri iki adet ve verilen teller cevap vermiyor.150 cc olan model kanuni breton kadar bile kaliteli olsa 150 cc ve 14 bg veriyorsa eğer denenir.Ve tabiki ortalama 120 km ile gidebilecekse.Ama zannedersem net e sayfa doldurmaktan başka yaptıkları bişey yok.Yerli malı felanda kanuni gibi hikaye yani.Heleki %100 kısmı igrenç olmaya başladı artık.Aslında cumartesi kadıköy bayii ne gideyim dedim ama adreste bayii yok.
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
İstanbul bayileri iki adet ve verilen teller cevap vermiyor.150 cc olan model kanuni breton kadar bile kaliteli olsa 150 cc ve 14 bg veriyorsa eğer denenir.Ve tabiki ortalama 120 km ile gidebilecekse.Ama zannedersem net e sayfa doldurmaktan başka yaptıkları bişey yok.Yerli malı felanda kanuni gibi hikaye yani.Heleki %100 kısmı igrenç olmaya başladı artık.Aslında cumartesi kadıköy bayii ne gideyim dedim ama adreste bayii yok.

120 ile rüzgarsız havada sabit gidiyor . üstüne eğilirsen 140 civarı
 
Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
1
Bilgi : silindiri büyütülen motosikletlerin birçoğunun egzantrik sistemi iteceklidir (itecekli sistemler ısı değişimlerinden çok etkilenirler). Motosan üretimi TR150 model motosikletin egzantrik sistemi ise zincirlidir. En büyük farkı budur. Bu sebeple motor daha rahat devir çevirir ve maksimum hıza daha rahat ulaşır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst