[MT İzmir] 14 Ağustos Cuma 'Çim Adam ve Çim Bayanlar Alsancak Çimlerde' Buluşması

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
İyi ki gelemedik yani fotoğraf mak.leri maşallah çifter çifter :) Anlaşılan keyifli bir buluşma olmuş. Daha önce de belirttiğim gibi arkadaşımın düğünü dolayısıyla bu hafta görüşemedik. Sonraki toplantıda buluşmak üzere :wiinkk: İzmir MT
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Maşallah maşallah Allah muhabbetinizi arttırsın, Allah olmayanlara da versin :mrgreen: :rendeer:
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
114
muzocum mesajını yeni görüyorum bi anlamı kalmadı ama cevapsız bırakmayayım...

muzo ben okulda değilim karşıyakadan gelecem toplantıya, mesajını görseydim şirinyere gelip sana eşlik ederdim ama maalesef yeni görüyorum :queen::queen:

eşlik etmiş kadar oldun abi bende daha yeni görüyorum cevabını :queen: sonuçta orda buluştuk ve gayet güzel bir geceydi :queen::queen::rendeer:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
Fotolara baktım ama cevap yazma fırsatım olmadı yükleyenlerin eline sağlık teşekkürler :)
 

rif

Katılım
17 Tem 2009
Mesajlar
180
Bizde katılmak isteriz toplantılarınıza..Gitarcı arkadaş varsa vokal hazır :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst