- Katılım
- 6 Eki 2008
- Mesajlar
- 1,218
oh oh çalın oynayın valla...allah neşenize neşe katsın...işte hep böyle...r::cherry:
naci abi bi görüşemedik ya uğrıcaz bi ara ermanla senin mekana:rendeer:
oh oh çalın oynayın valla...allah neşenize neşe katsın...işte hep böyle...r::cherry:
muzocum mesajını yeni görüyorum bi anlamı kalmadı ama cevapsız bırakmayayım...
muzo ben okulda değilim karşıyakadan gelecem toplantıya, mesajını görseydim şirinyere gelip sana eşlik ederdim ama maalesef yeni görüyorum :queen::queen:
naci abi bi görüşemedik ya uğrıcaz bi ara ermanla senin mekana:rendeer:
Fotolara baktım ama cevap yazma fırsatım olmadı yükleyenlerin eline sağlık teşekkürler![]()