[MT İzmir] 14 Ağustos Cuma 'Çim Adam ve Çim Bayanlar Alsancak Çimlerde' Buluşması

Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
114
günaydın :cat:
gitarının tellerini kontrol ettin mi akşam sorun yaşamayalım :p

oo etmem mi onlarda akşama hazır gitarımın telleri fren telleri bir tek kilometre telimde sorun var o da önemli değil zaten :queen: hımm birde foto makinelerini kontrol edin akşama asıl onda problem yaşamayalım :queen:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
oh dershaneden geldim akşama da dersimi çalışıp rahatlamayı hakedeyim.Aman unutmayalım makineleri :p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bazı elimde olmayan sebeplerden ötürü biraz geç kalacağım,kusura bakmayın.

Bu buluşma geç saatlere kadar sürer,kimse erken ayrılmasın bence,çok şey kaçırırsınız :)
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
114
Bazı elimde olmayan sebeplerden ötürü biraz geç kalacağım,kusura bakmayın.

Bu buluşma geç saatlere kadar sürer,kimse erken ayrılmasın bence,çok şey kaçırırsınız :)

sen gelene kadar programa başlamıcam forrapim ona göre sbahlar olmasın dicez bu gece :queen:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
katılan katılmayan herkese teşekkürler :)
fotoyu bırakın cağ atladık sanırım video muz bile var :bounce::cherry:
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
660
vay be videodamı var bu sefer.bizde ayarı tutturamadık bi türlü ya hep ya hiç takılıyoz:cherry::cherry:

hadi görelim şu videoyu:queen::queen:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
vay be videodamı var bu sefer.bizde ayarı tutturamadık bi türlü ya hep ya hiç takılıyoz:cherry::cherry:

hadi görelim şu videoyu:queen::queen:

Beklemeye devam dostum Muzaffer in canı isterse atar videoları erken kaçmayı video karesine girseydin bizim sorunumuz değil :queen:
 
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
412
Güzel bi toplanıydı gecenin sonlarına doğru modumuzda katıldı aramıza. Bol müzikli, gitarlı güzel bi geceydi.:)

Aykut abi ne ara gittin ya bizbi motorun yanına gidip geldik yoktun :silent:


yok öyle video fotograf var deyip koymamak fotoları. bekliyoruz.:p
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
660
fotolar gelmez bence bu gece yarına allah kerim...:queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:09 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:06 AM ----------

Beklemeye devam dostum Muzaffer in canı isterse atar videoları erken kaçmayı video karesine girseydin bizim sorunumuz değil :queen:

inşallah bı dahaki buluşmada daha uzun kalırız:pr:sana inat bi daha ki sefere kadraj dan cıkmıcam .:queen::queen::cherry:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
fotolar gelmez bence bu gece yarına allah kerim...:queen::queen:

Bu gün de umudu kesin :)
Gece 5 e kadar birlikteydik,gece bizim için erken saatlerde bitmez malum :) O yorgunlukla foto yükler mi bilmiyorum :)

İnciraltında mangal yaptık gecenin ilerleyen saatlerinde,baştan söyleyeyim kimse beni niye çağırmadınız demesin :) 11:30 da geldiğimde 4 kişi kalmıştı,sanki gece 2:30 da yakacağımız mangalı bekleyecekmişsiniz gibi:p (İleriyi görüp yazdım şimdiden..Artık beni niye çağırmadınız diyen olmaz sanırım :))

Buluşmaya istemeden de olsa zamanında gelemedim,bunun için üzgünüm.Elde olmayan sebeplerden ötürü böyle oldu,anlayış göstereceğinizi biliyorum.

Güzel bir buluşmaydı diyemiyorum 23:30 gibi geldiğim için,buluşmada yoktum diyebiliriz,ama mutlaka güzel bir buluşma olmuştur,insanlar ve yapılanları birleştirince belli oluyor..Gece gerçekleşen 2.part buluşması da güzeldi..:)

Muzaffer eline,ağzına sağlık..Gece çaldığın parçaların her biri için seni ayrı ayrı kutsuyorum :)
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
114
slm millet siz gece 1 lerde yazışırken biz ender arkadaşımızla mangal yakmakla forrapim modum benzin istasyonunda birilerine çikolata almakla::blusssh: hayatım bitanem mrs marchocias bize çalı çırı toplamakla meşgulduk... sabah validede kahvaltıyı yaptıktan sonra anca ofise geçtik şimdi foto ve videoları hazırlıyorum biraz sabrederseniz keyifle part1 ve part2 görüntülerini göreceksiniz :queen::queen::flower: ::tutkuy::
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Çikolatayı ne sokuyon abi muhabbete :p
Sarhoştum hatırlamıyorum :p
O geyikti abi,tarzımı biliyosun :wiinkk:

Biraz daha beklesek kahvaltıyıda birlikte yapardık aslında :)Gerçi yiyecek yerimiz kalmadı pek..
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
114
:pr: arkadaşlar fotoğraf makinamla yaşadığım bir muhalefet yüzünden dosyaları hala yükleyemiyorum pc ye dolayısıyla siteye:pr: sorunu çözer çözmez güzel gecemizi yayınlayacağım offf:pr:::angry2::::eviiil::

evet arkadaşlar sonunda sorunu çözdüm kısmende olsa bazı fotolar eksik :pale: 2. partla ilgili sadece 2. parta geçiş fotoları var makinam bana güzel bir oyun oynadı :pr: videolarıda convert edip hepsini koyacağım birazdan siteye bekleme için kusura bakmayın artık:rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst