Akü Kendisi Mi Sarj OLuyo?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorda Akü Otomatik Olarak Sarj mi Oluyo Bununla İlgili Duyumlar Aldım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
17 Yasındayım
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
hayir kendi dolmuyor.onu alternator dedigimiz(eski tabir ile sarj dinamosu)motorun hareketiini elektrik enerjisine yani mekanik enerjiyi elektrik enerjisine cevirip konjektorde voltaji 13,4 volta indirger ve bu 13,4 elektrikde akuyu doldurur...
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Yok yok öle bişi duyum yanlış.. kim dedi bunu sana :p .. devlet sırrıdır bu ...:cherry:
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
zaten ole kendi kendine şarj olan bişey bulsalar dunya kurtulur
hç enerji uretmeye gerek kalmaz :D
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Geçenlerde kaskın kullanım amacının afedersiniz "baş" diye tabir edilen yerimizi korumak olduğu duyumunu aldım bende..Varmıdır aslı ?
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
521
Sarj bıtınce gıdıyosun aku sarj ıstasyonuna paranın yettıgı kadar sarj edıyosun yaw bu adamlar bugun ozel olarakmı ımal edıldı bırı 600 rr vıtes otomatıkmı der bırı aku sarjı otomatıkmı der...
 
Katılım
31 Eki 2006
Mesajlar
602
Ben şimdi boşuna mı her akşam aküyü motordan çıkarıp prize takıyorum dolsun diye?
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
banane inanmam :mrgreen:

Hemşerim geri adım atmak varmı kitabımızda ayıp sana :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst