[Kayseri - MT]

Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
hey kim yan çiziyo hani nerde

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:01 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:00 AM ----------

sayın ferhat bey lütfen anlıyacağımız dilde yazınız (admin e şikayet ederim bize ....... yazıyo die)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:01 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:01 AM ----------

günaydın kayseri mt
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
131
hey kim yan çiziyo hani nerde

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:01 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:00 AM ----------

sayın ferhat bey lütfen anlıyacağımız dilde yazınız (admin e şikayet ederim bize ....... yazıyo die)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:01 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:01 AM ----------

günaydın kayseri mt

abi kayseri senden organizasyon bekliyo :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
Valla arkadaşlar beslenme önemli. Yemek yemedim mi bambaşka bir adam oluyorum. Hulk oluyorum aynı philips reklamındaki gibi.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:30 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:29 PM ----------

Arkadaşlar yemek derdine düştük Fatih gelmiş, kendisine hoşgeldin diyorum. Aramıza pek katılamaz oldu ama dağıtımdan sonra, hafta sonları yazar, foruma da katılır inşallah...
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çiğ köfte kokusu aldım sanki ::dpac::
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
131
Valla arkadaşlar beslenme önemli. Yemek yemedim mi bambaşka bir adam oluyorum. Hulk oluyorum aynı philips reklamındaki gibi.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:30 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:29 PM ----------

Arkadaşlar yemek derdine düştük Fatih gelmiş, kendisine hoşgeldin diyorum. Aramıza pek katılamaz oldu ama dağıtımdan sonra, hafta sonları yazar, foruma da katılır inşallah...

Mehmet abinin asker kardeşi demi ist.daydı galiba Hoşgelmiş :rendeer:
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
millet mehmet abi söz verdi.perşembe akşamı numan abilerin bağında ya da başka biyerde çiğ köfte yuğuracak bol etli:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst