Motosikletli CIA ajanı Angelina

Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
250
Angelina Jolie “Salt” adlı yeni filminin çekimleri sırasında New York Albany’de bir kovalama sahnesinde motosiklet sürdü. Philip Noyce’nin yönettiği gerilim aksiyon filminde Triumph Street Triple kullanan Angelina Jolie, Evelyn Salt adında bir CIA ajanını oynuyor. Salt, gizli bir Rus ajanına yataklık etmekle suçlanınca alnına sürülen bu lekeyi temizlemek, vatan haini değil gerçek bir vatansever olduğunu ispat etmek için kaçmaya başlıyor. Bir ajan olarak sahip olduğu tüm becerileri ve tecrübeyi ustaca kullanan Salt, bir yandan da tehdit altındaki kocasını korumaya çalışıyor. Bu arada kendisini ortadan kaldırmak isteyen gizli güçler de harekete geçiyor. Angelina Jolie’nin başrolleri Liev Schreiber ile paylaştığı film, 2010 yılında gösterime girecek.


Kaynak:Motohaber
 

Ekli dosyalar

  • angelinaa.jpg
    angelinaa.jpg
    11 KB · Görüntüleme: 7,168
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Angelina'ya herşey yakışıyor motor ayrı bir yakışmış. Kocası Brad^'de iyi adamdır severim keratayı :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
başlangıç motoru için biraz büyük olmuş bence :p tasvip etmiyoruz
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Brad Pitt ile niye başrolü paylaşmıyorlar? Kınadım şimdi.
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Eğreti durmuş sanki ::miiz::

Yorumunu şiddetle kınıyorum ve ıkınıyorum ki Angelina nasıl eğreti durabilir çıkarmak için, ama çıkaramıyorum. Sarı ayrı yakışmış teni de açılmış sanki. Neyse, SpeedTriple la aynı karede olupta SpeedTriple dan daha çok ilgimi çekebilecek tek şeyi bulabildiği ve bu ikiliyi bir araya getirdiği için yapımcıyı can-ı gönülden kutlamak istiyorum. Keşke BiredPıt gibi o da motor alsa, hatta bu motoru alsa, sonra Adana'da gezerken otostop yapsam, beni de alsa...:cherry:
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kasksız kullanıyor çok tehlikeli diyeceğim ama, hatun kişinin başından geçen olaylara baksana, hainlikle suçlanıyor, ailesi tehlikede, kendisinin peşinde kötü adamlar var. bu kadar badirenin üstüne kasksız motor vız gelir...

motosiklet kullanmak tehlikeli ama tehlike ablanın göbek adı olmuş zaten. bunun yolda giderken kafasına saksı düşse, yağmur damlası zanneder... :)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Bu kadının bayagı tecrubesi var eftelya emrak etme.

60 Saniye(Gone 60 Seconds) filminde Ducati 999R kullanyıordu :p
 
Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
250
Bu kadının bayagı tecrubesi var eftelya emrak etme.

60 Saniye(Gone 60 Seconds) filminde Ducati 999R kullanyıordu :p

Geninde var kadının tüm filmlerinde dublörsüz çalışıyor.Anladığım kadarıyla action ve macera kanına işlemiş.Kesmiyor artık aşşağısı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2009
Mesajlar
274
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Angelina'ya herşey yakışıyor motor ayrı bir yakışmış. Kocası Brad^'de iyi adamdır severim keratayı :)

O kocası bradd pitt dallamasını hiç sevmem.Zaten şöhret olmadan önce bi tane mcdonalds tarzı fastfoot dükkanının önünde tavuk kıyafeti giyip dükkana müşteri çekermiş.Böyle soytarı zibidileri oyuncu diye önümüze sunuyolar.Biz de izliyoruz.Nerde o eski gerçek oyuncular.Nerde o eski kaliteli filmler.
 
Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
250
O kocası bradd pitt dallamasını hiç sevmem.Zaten şöhret olmadan önce bi tane mcdonalds tarzı fastfoot dükkanının önünde tavuk kıyafeti giyip dükkana müşteri çekermiş.Böyle soytarı zibidileri oyuncu diye önümüze sunuyolar.Biz de izliyoruz.Nerde o eski gerçek oyuncular.Nerde o eski kaliteli filmler.

çok acımasızca yaklaştın hocam Brad Pitt e adam yakışıklı hadi onu geçtik oyunculuğu bence 10 numara gerçekten çok kaliteli filmleri var hangimiz küçükken pazarda su satmadık ayakkabı boyamadık gibilerinden sözlere gerek yok bu işler tecrübe ve şansla alakalı ;)
Bence Brad Pitt in oyunculuğu çok iyi çevirdiği filmlerde bir o kadar kaliteli özelliklede Fight Club- Jesse James - Seven - Troy
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
229
kasksız kullanıyor çok tehlikeli diyeceğim ama, hatun kişinin başından geçen olaylara baksana, hainlikle suçlanıyor, ailesi tehlikede, kendisinin peşinde kötü adamlar var. bu kadar badirenin üstüne kasksız motor vız gelir...

motosiklet kullanmak tehlikeli ama tehlike ablanın göbek adı olmuş zaten. bunun yolda giderken kafasına saksı düşse, yağmur damlası zanneder... :)

valla bu saydıklarının arasında en tehlikelisi kask takmamak gibi geldi :queen:
kafasında kask varsa yukarıdan saksı düşse yağmur damlası zannetmez de canıda yanmaz
tomb rider da f117 dende günlük kıyafetiyle atlıyordu :mrgreen:
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
239
O kocası bradd pitt dallamasını hiç sevmem.Zaten şöhret olmadan önce bi tane mcdonalds tarzı fastfoot dükkanının önünde tavuk kıyafeti giyip dükkana müşteri çekermiş.Böyle soytarı zibidileri oyuncu diye önümüze sunuyolar.Biz de izliyoruz.Nerde o eski gerçek oyuncular.Nerde o eski kaliteli filmler.

Dövüş kulübü, Benjamin Button, Babil, Seven kötü filmlermi hocam. Bence bu adam iyi oyuncu. Senin bir çekememezliğin var ama sebebini sen daha iyi bilirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst