Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
3
tavsiye

merhaba arkadaşlar ben vitesli bir motor almayı düşünüyorum elimde yaklaşık 1800 lira para var internetten bütün bu fiyattaki motorlara baktım jınluna da baktım ve diğer çin malı motorlar ama keewayı gördüm bana çok sağlam ve kullanışlı bir motor gibi geldi ama siz kullananlardan bir yorum almak istedim ve de ben büyük bir motor almak istiyorum boyuM 1,80 rahat kullanabileceğim bir şey istiyorum o yüzden sizden keeway konusunda bilgi ve tavsiye istiyorum.
şimdiden teşekkürler...
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
527
merhaba arkadaşlar ben vitesli bir motor almayı düşünüyorum elimde yaklaşık 1800 lira para var internetten bütün bu fiyattaki motorlara baktım jınluna da baktım ve diğer çin malı motorlar ama keewayı gördüm bana çok sağlam ve kullanışlı bir motor gibi geldi ama siz kullananlardan bir yorum almak istedim ve de ben büyük bir motor almak istiyorum boyuM 1,80 rahat kullanabileceğim bir şey istiyorum o yüzden sizden keeway konusunda bilgi ve tavsiye istiyorum.
şimdiden teşekkürler...

kardeşim bu topicte aradıgın tüm soruların cevapları var, okudukca öğrenebilirsin. bn 1,5 yıl kullandım bakımını düzgün yaptıktan sonra gayet güzel bir makina. ama motoru almadan önce ekipmanlarını almayı ihmal etme...
 
Katılım
29 Tem 2009
Mesajlar
9
satmak isteyen bi iki arkadas vardı, 20000 km nin altında olması ii olur ancak temiz kullanılmış bi yüksek km li de olabilir. istanbuldaysan üsküdarda ki FERHAT ustadan daha ii anlayan bi usta bilmiyorum. şimdiden hayırlı olsun
teşekkürler
ferhat ustanın adresini verebilir misin? ve mümkünse google earth kordinatları :cherry:
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
527
teşekkürler
ferhat ustanın adresini verebilir misin? ve mümkünse google earth kordinatları :cherry:

valla p kadar içli dışlı deilim netle ama üsküdar iskeleden içeri dogru giderken verig dairesi var onun önüne geldigin zaman motorcu ferhat usta diyince gösteriolar bende öyle bulmustum:cherry:
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
684
ss

merhabalar ben sl alıyorum da acaba ben bunla tekirdağa gibi yere gidebilirmiyim dayanırmı çok masraf çıarırmı masrafı ne olur yakıt ne yakarr birde motoru ii olduğunu nasıl anlarım yardımlarınız bekliyorum
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
527
merhabalar ben sl alıyorum da acaba ben bunla tekirdağa gibi yere gidebilirmiyim dayanırmı çok masraf çıarırmı masrafı ne olur yakıt ne yakarr birde motoru ii olduğunu nasıl anlarım yardımlarınız bekliyorum

vira bismilah, kardeş hayırlı olsunda birz damdan iner gibi olmus :cherry::cherry: neyse hayyırlı ugurlu olsun kazasız binesin, tekirdagademişsin de nereden cıkacagını söylememişsin.bak topici biraz oku uzun yol yapan cok insan var. istanbuldan gideceksen rahat gidersin bn gitmiştim şahsen :D
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
684
ss

günaydın değerli motorsiklet kullanıcıları!!!!!!!


ve bugün gittim aldım öle bir içime yattıki şimdi sisbar cam eksiği var onu taktırcam


bakımlarınıda yenıletiyim birde istanbul motorun muş keewayy ordan ıçıme ısındı bırazz
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
684
Ss

şans bugün işe gelirken yağmur yağıyordu kaydım motorsikletle daha doğrsuu kaza olmuş ilerde adam da dur dur dedi heralde bişey var be de frene basınca dştüm allahtan dzliğim varmış yoksa azdaa bacak gıdıyorduu.. Beternden sakladı verilmişs sadakam vardı bu bnm ikinci kazan daha önce honda activa su dağıtımı yaparken arabın camına girmiştim üzün yarıldı dikiş içinde şimdi biraz biraz geççek işallah
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2008
Mesajlar
8
Arkadaşlar bugünden itibaren ,keeway superlight 150 motorumla aranıza katılıyorum, yer varmı:cherry: 2. el temizinden aldım bir tane. Burada ki yazılanları baştan sona kadar okuyamadım. Zaman buldukça okurum herhalde.

Bir sorum olacak arkadaşlar, bu yan taraftaki kapaklar çıkıyomuş bildiğim kadarıyla, nasıl bir çözüm bulabiliriz? bir de Ankara da olan arkadaşlar keeway'lerini hangi servise götürüyor? tavsiyeniz varmı?
 
Katılım
30 Tem 2009
Mesajlar
14
koltuk

arkadaşlar bı sorum olacak benim motorsıkletın keeway sl ye başka hangı tur ve kullanışlı koltuklar oluyor bılen var mı ?? bıraz yol yaptıgımda cok ağrıtıyor daha rahat bırsey bulursam taktıracam..
 
Katılım
9 Haz 2005
Mesajlar
229
hehehe vaybe kaç yıl geçti sanırım birtek ben kaldım yeni gelen arkadaşlara hoş geldiniz
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
684
ss

arkadaşlar ya bn mesela yolaçıkınca vites değiştirrken birtakım sesler geliyor ne olabilirr
 
Katılım
7 Mar 2008
Mesajlar
144
Arkadaşlar hepiniz hoşgeldiniz elinde keeway sl150 için ön jantı olan arkadaşlar varsa ilgileniyorum
 
Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
3
Merhaba Arkadaşlar.

Son bir haftadır motordan benzin kokusu geliyordu. Servise götürdüm (Ümraniye - Engin usta) birşey bulamadık. Geçtiğimiz cumartesi nişantaşında durunca kokununun arttığını hissettim. Baktım deponun altı ıslak. Acilen Ümraniye ye geldim. Usta deponun vibrasyondan çatladığını söyledi. İçindeki benzini boşalttı pazartesi (Bugün) sanayide kaynattıracaktı.

Bu şekilde motorundan benzin kokusu hisseden olursa aklında bulunsun.
 
Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
3
Evet motorumu aldım depoya 95 lira sıkışmış :)
Bu arada orjinal aynaları arkayı göstermekte pek başarılı değil. Daha uzun ayna taktırmayı düşünüyorum. Yan sanayisi 30 liraymış. Daha önce böyle bir değişim yaptıran varsa görüşlerini almak isterim.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
527
arkadaşlar ya bn mesela yolaçıkınca vites değiştirrken birtakım sesler geliyor ne olabilirr

genel olarak gelir sürekli o ses ama gelmemesini istiyosan debriyaj balatasının tasını 5 ayaklı olanıyla degiştirmen gerekiyo. eski yaıları okursam jameika hakan abiden tedarik edebilirsin.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:15 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:15 PM ----------

arkadaşlar bı sorum olacak benim motorsıkletın keeway sl ye başka hangı tur ve kullanışlı koltuklar oluyor bılen var mı ?? bıraz yol yaptıgımda cok ağrıtıyor daha rahat bırsey bulursam taktıracam..

sanırım viragio nun koltukları oluyodu taktıran birisini görmüştüm bi viragiolara bak istesen

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:17 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:15 PM ----------

Arkadaşlar bugünden itibaren ,keeway superlight 150 motorumla aranıza katılıyorum, yer varmı:cherry: 2. el temizinden aldım bir tane. Burada ki yazılanları baştan sona kadar okuyamadım. Zaman buldukça okurum herhalde.

Bir sorum olacak arkadaşlar, bu yan taraftaki kapaklar çıkıyomuş bildiğim kadarıyla, nasıl bir çözüm bulabiliriz? bir de Ankara da olan arkadaşlar keeway'lerini hangi servise götürüyor? tavsiyeniz varmı?

hayırlı olsun kazasız sürüşler dilerim.

kapakların içine silikon döktürmek bir çözüm ama tam olarak degil. nikelajlı alanla siyah alanı telleyenleride görmüştüm. orjinal olmasını istiyorsan bu kapak sorununa dikkat edeceksin, özellikle geri geri iterken dikkatli olman lazım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:20 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:17 PM ----------

Evet motorumu aldım depoya 95 lira sıkışmış :)
Bu arada orjinal aynaları arkayı göstermekte pek başarılı değil. Daha uzun ayna taktırmayı düşünüyorum. Yan sanayisi 30 liraymış. Daha önce böyle bir değişim yaptıran varsa görüşlerini almak isterim.

aynaların ayakları gercekten kısa, daha iyi bir görüş için uzun ayaklı ayna almanı tavsiye ederim orjinal olması fazla bişey degiştirmez, aynanın ayaklarının takıldıgı vidaların altında ki ve üstünede ki pulların üzerine ufak lastikler gecir, titreşimden dolayı görüş kalitenin artmasına neden olur.
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
684
ss

Öncelikle günaydın herkese bol şanlı günler hpinize...

arkadaşlar keeway spüerlight 150 nin debriyaj teli nerden bulabilirim???

sonra cam taktırcam en ucuzu..

sonra yan kapak...

arka çamurlukk kırıkda oo....:cat::cat::cat::cat::cat:

bu bana ne kadara patlar lütfen ve nerden yaptırabilirim ltfenn bekliyorum cvp ınızı:cat::cat::cat::cat::cat::)
 
Katılım
29 Tem 2009
Mesajlar
9
slm arkadaşlar, dün bende sl150 aldım. aranıza hoşgeldim :)

motoru çantasız olarak aldım ve çanta bulmam gerekiyor. yardımcı olabilir misiniz? (standart yan çantaları)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:12 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:06 PM ----------

arkadaşlar bir de yan kapağım yok. herkes bunu arıyor galiba. bulabileceğim bir yer var mı
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
684
ss

selam benimde yok da yan kapak ekle kardeşim biyer biliyorum hem tanışalım hem konuşalm [email protected]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:18 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:50 PM ----------

Arkdaşlar ben pazar günü yakından tanımak isterim sizleri müsaitseniz pazar günü cadde bostn sahilinde buluşmak isterimm hem tanışırız hemde muhabbet ederiz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst