Ramzey Çift Silindir Qm125-10V

Katılım
30 Tem 2009
Mesajlar
4
Bence ramzeyin piyasaya sürdüğü en kaliteli ve dayanıklı modellerinden biri
ben bu motorumu 2005 yılında aldım ve bu zamana kadar hiç motorumda bir arıza meydana gelmedi ama bende hiç bakımını aksatmadım onun motor 125 lik birmotor lmasına rahmen diğer 125 lik ve 200 cc clas larını cift silindir olması sebebyle rahatlıkla yiyebilmektedir.Su anda motorum 15.000kmde ve verimi su anda maximum seviyede:)
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
resim ekleseydin arkadaşım..

ramzey zaten recep ivedikin msn adresi gibi isimler koyuyor

bide sen bilmece gibi konu açmışın..

2 ramzey sahibiyim ben bilemedim nası bi motor bu qm125..

servisi bile anlamıyor böle diyince..

adama parça soracam motoru anlatana kadar akşam oluyor..

tabi aradıgım parça yok..ramzey kelimesini duyunca elim ayagıma dolaşıyor

sinirimden elektirik çarpmış gibi oluyorum :mrgreen:
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Artık maalesef satışı yok. Benim de hoşuma giden bir motordu. Bildiğim tek sorun arka amartisörü tek ve biraz zayıf olduğundan fazla ağır ve 2 kişi binildiğinde amartisör çabuk patlıyor dedi servisi. Ama bunun dışında dört dörtlük. 13.5 beygir, yüksek torklu ve oldukça ekonomik yakıt tüketimi var (40 km/litre)

Not: ramzey artık sitesinde parça kataloğu ve fiyatları yayınlıyor. Selamlar.
 
Katılım
9 Şub 2009
Mesajlar
545
ramzeyin 150 cc racing tarzı bi motoru var galiba ama sitesinde yok
bi arkadaş alcam felan diyodu
 
Katılım
16 Şub 2007
Mesajlar
42
bahsettiğiniz ramzey QM 125 ÇİFT SİLİNDİR motor honda 125 CM . evet torku 13.5 ve serisinin en mukemmeli ben dört senedir biniyorum hiçbir sorunla karşılaş madım ama bakımlarını yapıyorum ve biz hiçbir parça sorunuyla karşılaş madık
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Bu motoru ilk defa fark ettim ahada fotoları..
motor3ge.jpg

big14993250h9m.jpg

big12015144wx6.jpg

big12015144i8g.jpg

Fena değilmiş.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
husayinolmez Bilgi için sağol. Satacak olursan bana motor hakkında bilgi ver. modeli, km'si, fiyatı vs.

htmetin fotoğraflar için sağol. Ben eklemeye üşenmiştim.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
34
zaman zaman fazla yuklu bındım motora ama amortisörde sorun yasamadım sağlam bı motordur uzun yolda yaptım bı sorun yasamadım ama tıtresım var maalesef
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
950
Ne deyim fazla anlatma nazar değer :) Allah kaza bela vermesin güle güle nice km. lere.
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
Bu motorun motoru CB 125 de de kullanılmış.Honda da başarısı tartışılmaya bilir fakat ramzey de başarılı olsaydı bence üretim yada ithalatı devam ederdi .Ramzey de son sürat ne görülüyor acaba???

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:58 PM ----------

Zipstar diye bir model ile ülkemiz sınırlarına hala girmekte diye biliyorum.
 
Katılım
30 Tem 2009
Mesajlar
4
resim ekleseydin arkadaşım..

ramzey zaten recep ivedikin msn adresi gibi isimler koyuyor

bide sen bilmece gibi konu açmışın..

2 ramzey sahibiyim ben bilemedim nası bi motor bu qm125..

servisi bile anlamıyor böle diyince..

adama parça soracam motoru anlatana kadar akşam oluyor..

tabi aradıgım parça yok..ramzey kelimesini duyunca elim ayagıma dolaşıyor

sinirimden elektirik çarpmış gibi oluyorum :mrgreen:



---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:56 ----------

resim ekleseydin arkadaşım..

ramzey zaten recep ivedikin msn adresi gibi isimler koyuyor

bide sen bilmece gibi konu açmışın..

2 ramzey sahibiyim ben bilemedim nası bi motor bu qm125..

servisi bile anlamıyor böle diyince..

adama parça soracam motoru anlatana kadar akşam oluyor..

tabi aradıgım parça yok..ramzey kelimesini duyunca elim ayagıma dolaşıyor

sinirimden elektirik çarpmış gibi oluyorum :mrgreen:

dostum ıstedım foto eklemek ama bır turlu basaramadım yoksa elımde cok guzel fotolar vardı.
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
108
Çift silindir Ramzeyin yedek aldığım kullanmadığım arka amortisör,emme manifoltları,segman, alt takım burçları vs parçaları elimde mevcut.İsteyene değerinde verebilirim.
 
Katılım
29 May 2010
Mesajlar
1
arkadaşlar siteye bugun üye oldum ve tam kullanmayı bilmiyorum bende de 125cc cift silindir ramzey var bakımdan yeni çıktı motor aksanı komple yenilendi 2005 model kırmızı numaram 05415221323 1900 tl civarında düşünüyorum k.maraş elbistandayım saygılar
 
Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
4
yha bn fotolarımı paylaşmak istiyorum nasıl olacak bilen varmı :pr:
bndede ramzey 125 çift silindir var ve ck memnunum :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst