Mondial ne bedbaht bir adamım :(

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
16.07.2009 günü mondial 125 ukt aldım 0 km 1.el yani
ilk daha serviste iken far ampulunün patlak olduğu kontrollerde servis anladı ve değiştirildi
ve
bir gün sonra eşimle birlikte bindiğimde direksiyonda bir anormallik olduğunu hissetim
servisime baş vurdum
o bana dediki direksiyon üst sıkması daha fabrikada toplanırken diş kapması sonucu yalama olmuş hallederiz dedi böyle bine koy zararı yok dedi
sonra 18.07.2009 da bir daha ampul patlattı servise baş vurdum dediki konjektör arızalıı
ve
değiştirdi 19.07.2009 pazar günü sorun olmadan oğlumla gezdim
20.07.2009 günü motor bir stop etti bi daha ne marş ile nede ayak pedalı ile çalışmadı
ve
doğal olarak servise koştum
dediki benzin sulu buji zarar görmüş 5 ytl verdim buji aldım taktı
benzini yaklaşık 8lt idi döktüm tekrar tavsiye ettiği yerden full depo yeniden aldım
daha 1 saat geçmeden motor bir daha stop etti ben yine kaktırmaca motoru servise götürdüm
dediki ilk 500 km ye kadar bu sorunlar olur
ve bu şekilde kaktıra maktıra motoru 25.07.2009 tarihine yani bu geçtiğimiz cmtesiye çıkardım
babam 13 kmlik uzaklıkta olan köyümüzde düğün olduğunu söledi gel sende katıl dedi bende doğal olarak yeni motorumla hem kaynaşmış olurum hemde arkadaşlarıma gösteririm dedim yola çıktım 9 . cu kemde bir patlama sesi eyvah!!! lastik patladı dedim sağa çekrim baktım lastik sağlam dedim ekzost gaz sıkışmasından ses çıkardı... yola devam ettim
köyde stop ettim.
tekrar bi daha çalıştırayım dedim marş basmadı ışıklar yanmadı ayak pedalıyla çalıştırdım
doğru servise
servis dedi akü patlamış tabii patlayan akünün asidi ekzostun nikalajını motorun gövde boyasını yemiş ogün bu gündür serviste yatıyor 125 ukt mondial
bana bir fikri yardımı olabilecek varmı
ahhhhhhhhh kadersiz kademsiz ben:(((((( :pr:,:pr:,:pr:,:pr:
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
hocam bunlar çok talihsiz durumlar. Çok iyi bilirim. Bi ağız tadıyla binemezsin motora. "Acaba neresi arızalanacak" diye düşünmeden duramazsın. Ama bunların seni motordan soğutmasına izin verme. Bu motor böyle talihsiz olabilir. Bir sonraki motorun çok sorunsuz olur umarım. Güle güle kullan.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
sana şimdi ne diyelim abicim. başlığınla özetlemişsin olayı. allah yardımcın olsun:pale:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Zaten ampüllerin ve akünün patlamasının sebebi konjektör..
Belliki senin servis bu işten anlamıyor..
Sen motoru al başka bi tamirciye götür konjektörü yeniden değiştirsinler
Sıfır bi akü al
Konjektör ucundan gelen voltajı ölçtür
Eğer herşey sorunsuzsa motoruna sorunsuz binebilirsin..
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
mekani,k cihazlarda bu sorunaşlrın olması gayet normal. iki aynı marka model cep telefonun birisi sapa sağlamken diğeri servisten çıkamıyor. yine bir arkadaş tavsiye üzerine hyundai getz aldı. herif bir yıldır yaptırmadığı parça kalmadı. onun sorunalrı akdar kimsede sorun görmedim. benim 150 zc şu anda ön fren merkezini atlattı. yağ kaçırıyor. ama 2100 km de bir arkadaşım lastik patlamasından başka tamirciye götürmedi bir de 500 2000 bakımları hariç servis yüzü görmedi makinası. demem o ki kul yapısı olacak bunlar. ama inşallah hep senin motorun mesaisinde milli maç seyretmemiştir bu mondialciler.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
mümkünse servisini değiştir..elektrikten anlamıyorlar belli ki..
Mondialler vedahi çinli motorların olayı bu..denk gelirse..
çok şükür kendi pimpiriklerimden başka bir sorun yaşamadım kendi motorumda..
artık servise yav bi titreme geliyor böyle derinden derinden diyince adam artık yav hocam bu makinalarda balans yok bişi yok bu kadar da takma demeye başlamıştı :mrgreen:

Dediğim gibi denk gelme meselesi çünkü heriflerde motosiklet parçalarının üretimindeki hammaddelerin temininde bir standart yok..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
16.07.2009 günü mondial 125 ukt aldım 0 km 1.el yani
ilk daha serviste iken far ampulunün patlak olduğu kontrollerde servis anladı ve değiştirildi
ve
bir gün sonra eşimle birlikte bindiğimde direksiyonda bir anormallik olduğunu hissetim
servisime baş vurdum
o bana dediki direksiyon üst sıkması daha fabrikada toplanırken diş kapması sonucu yalama olmuş hallederiz dedi böyle bine koy zararı yok dedi
sonra 18.07.2009 da bir daha ampul patlattı servise baş vurdum dediki konjektör arızalıı
ve
değiştirdi 19.07.2009 pazar günü sorun olmadan oğlumla gezdim
20.07.2009 günü motor bir stop etti bi daha ne marş ile nede ayak pedalı ile çalışmadı
ve
doğal olarak servise koştum
dediki benzin sulu buji zarar görmüş 5 ytl verdim buji aldım taktı
benzini yaklaşık 8lt idi döktüm tekrar tavsiye ettiği yerden full depo yeniden aldım
daha 1 saat geçmeden motor bir daha stop etti ben yine kaktırmaca motoru servise götürdüm
dediki ilk 500 km ye kadar bu sorunlar olur
ve bu şekilde kaktıra maktıra motoru 25.07.2009 tarihine yani bu geçtiğimiz cmtesiye çıkardım
babam 13 kmlik uzaklıkta olan köyümüzde düğün olduğunu söledi gel sende katıl dedi bende doğal olarak yeni motorumla hem kaynaşmış olurum hemde arkadaşlarıma gösteririm dedim yola çıktım 9 . cu kemde bir patlama sesi eyvah!!! lastik patladı dedim sağa çekrim baktım lastik sağlam dedim ekzost gaz sıkışmasından ses çıkardı... yola devam ettim
köyde stop ettim.
tekrar bi daha çalıştırayım dedim marş basmadı ışıklar yanmadı ayak pedalıyla çalıştırdım
doğru servise
servis dedi akü patlamış tabii patlayan akünün asidi ekzostun nikalajını motorun gövde boyasını yemiş ogün bu gündür serviste yatıyor 125 ukt mondial
bana bir fikri yardımı olabilecek varmı
ahhhhhhhhh kadersiz kademsiz ben:(((((( :pr:,:pr:,:pr:,:pr:


hemşo nettin yav..ben kurudereden has torpağınım..salihlili akıllı adamdır...alsaydın modenas crypton falan...geçmiş olsun...
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
ucuz etın yahnısı yenmıyormus demek çok gecmıs olsun üzücü bir durum, 5 tl ye bujımı olur!!!! dıyorum cınlılerden uzak durun parcası bu kadar ucuz olan motor ayar tutmaz...
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Tek yapman gereken sabır içinde beklemen. Allahtan garantilide deyişen parçalara para vermiyorsun. Geçmiş olsun
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Zaten ampüllerin ve akünün patlamasının sebebi konjektör..
Belliki senin servis bu işten anlamıyor..
Sen motoru al başka bi tamirciye götür konjektörü yeniden değiştirsinler
Sıfır bi akü al
Konjektör ucundan gelen voltajı ölçtür
Eğer herşey sorunsuzsa motoruna sorunsuz binebilirsin..

Kesinlikle servisini değiştirmeni öneririm,
onun nedenını akü patlamadan bilmelıydı ve onca sıkıntı yaşanmamalıydı...
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
bu motorlarda bi yılda şu sayıdan sonra arıza verirse komple motoru değişmesi gibi birşey yokmu cep telefonlarında olduğu gibi ama plaka problemi olcak şimdi aklıma geldi :p
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
272
sen o benzin aldığın yere git 2 kilo benzin al senin motorada yeter: servisede ..
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o motoru aldığın yere götür.. ya bunu adam edersiniz yada ben sizin bi tarafınızı edeceğim de..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst