- Katılım
- 29 Ağu 2007
- Mesajlar
- 3,602
MUHAMMED abi göbek nickleri süper.
dalgalarakarşıkoyanadam dan sevgilerle...
dalgalarakarşıkoyanadam dan sevgilerle...
ya daha bi sürü fotograf vardı onlar nerde
nerdebu YAPMAYINABİLERRR ŞAHİN kalan fotolar onda sanırım![]()
evdeyim korkut :silent:
Aygülün göbek nick i de dağıtancimrikız:queen::queen::queen:
Hımmmmmmm.......
ya daha bi sürü fotograf vardı onlar nerde
nerdebu YAPMAYINABİLERRR ŞAHİN kalan fotolar onda sanırım![]()
:silent::silent::silent:
Ablam benimgeliyor fotolar ben geberiyorum uykusuzluktan yatıorm birazdan başladım şimdi atmaya gece kalkıp linkleri yolluyorum:rendeer::rendeer:
Yapmayın abiler Şahin den sevgilerim sizi çok seviyorum iyiki varsınız:rendeer::wiinkk::cat:
Hayırdır Çağla niye kafanda soru işaretleri oluştu...:silent::silent:
canım git yat yarın atarsın acelesi yok fotografların senden önemli değil :rendeer:
gece gece manyakmısın arkadaşım :bounce:![]()
ya daha bi sürü fotograf vardı onlar nerde
nerdebu YAPMAYINABİLERRR ŞAHİN kalan fotolar onda sanırım![]()
Ablam benim bu cevabın üzerine atmassam olmaz.Beni düşünme Azrail'e de YAPMA AZRAİL etme kıyma Azrail derim olur biter...canım git yat yarın atarsın acelesi yok fotografların senden önemli değil :rendeer:






















Bu kadarmı Şahin..
abi devamını sabah atıcamşimdilik bu kadar
Yarın işe gitmiyormusun sen.:silent:
abi yarın izinliyim ben sabah erkenden atarımHaydi hayırlı geceler
Onun için sordum Yat artık.:cat:
tamam abi sağolasın hayırlı geceler görüşmek üzere![]()