[Adana - MT]

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
sıkıntıdan patlıyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
ne yapacağız bu sıcaklardan, evden çıkasım gelmiyor:mrgreen:
meraba millet ne haber yaw :)
saane, takılma takılma sonrada naaber de:pr:
nedendir bilmem ama eski tat kalmamış bee burda galiba sıcaklardan :p

yörü lennnnnnnnnnn motoru bozuk:mrgreen:
diyince aklıma geldi motoru ne yaptın, en son yine bakımdan bahsediyordun:bounce:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
selam arkadaşlarım, abilerim ablalarım yengelerim. bugün Bora Abi'yi arayarak; kendisi vasıtasıyla hepinizi 01/08/2009 tarihinde Kargıpınarı beldesi ( balık yemeğe gittiğimiz balık çiftliğine yakın ) MERADA OTEL'deki düğünüme hepiniz davet ettim. tek tek davet edemediğim için üzgünüm. umarım imkanlarımın kısıtlılığını hoş karşılarsınız :)

gerekli bilgiler şunlardır:

Tarih : 01/08/2009
yer : Kargıpınarı beldesi MERADA HOTEL - ESKİ ADI ATAKÖY PALMİYE - ( çeşmeliden hemen sonra, kargıpınarı üst geçidinden hemen sonraki ışıksız sola dönen cep'ten sahile doğru inince. zaten cebin hemen sol yanında otel ismi MERADA HOTEL yazıyor. çeşmeli Çetinkaya mağazasına varmadan 200metre geride. özellikle otobandan çeşmeli çıkışını takip ederek kızkalesi yönüne çıkıp ilk dönüşten "U" dönüşü yaparsanız en kısa ve
sorunsuz yolu kullanmış olursunuz.
SAAT : mersin saati ile 19:30 :p

Bilgi : gelinecekse, yemekli olmamakla birlikte gelecek kişi sayısına göre rezervasyon yapılacaktır.

sevgilerimle

YÜREKÇE...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
-günaydın arkadaşlar.:)

-evet,sencerle dün görüştük,gitmek isteyen arkadaşlar olursa,bu mutlu gününde,arkadaşımızı yalnız bırakmamış oluruz.:)
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın arkadaşlar.....kaçıranlar için söylüyorum....muhteşem bir hafta sonu idi....kapuzbaşı ekibine teşekkür ederim....
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
günaydın herkeşşee :rendeer:

yanlış anlamadıysam az önce radyo da söyledi bugün en yüksek sıcaklık yaşanacakmış dün antalyada 1500 kişi sıcaktan fenalaşmış
bu aralar çok gerekli deilse dışarı çıkmayın :)
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muzo resimler nooooldu ....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst