Tavsienizi Alabilirmiyim

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar En İyi 2500 Tl En Fazla Olmak Üzere Önereceginiz Vergisiz Scooter Varmı?Ben 100 UKH düsünüyodum ama babam belki bende sürerim vitessiz al dedi 100 KH de olablir demeye basladm ama cabuk bozuldugu hakkında duyumlar aldım.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
100 ukh ve 100 kh aynı motorlar zaten ikiside cup tipi ve yarı otomatik yani debriyajlı değil bu yüzden babanda (eğer scooter kullanabiliyorsa) rahatlıkla kullanabilir.Bakımlarını ihmal etmedikten sonra çabuk bozuluyor die bi şey yok bende kullanıyorum neredeyse 7.000 km ye geldi ama tık demedi henüz.97 cc olduğu için vergiside yok Vergi avantajı da düşünülürse yerinde bi karar bence:cat:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
50 cc üzerine vergi var diye biliyorum ben ?
Vergisi yok derken kendi açınızdan olmadığını mı kastettiniz ? :p
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
gel sana benim motoru satayım :D işin şakası servisi ve yedek parçayı baz alarak bişey almanı tavsiye ederim.örneğin ben bu konuda memnunum motorumdan
 
Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
251
100 cc lerde vergi artık var diye duydum bi polis tanıdıktan ne kadar dogru bilemiyorum.
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
560
Motosikleti
TGB X-MOTION 250
vergi var sadece 50cc altına yok.

honda yamaha piaggio gilera vespa ve suzukiden gerisi yalan
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Evet bende baktım da 2008 den beri 100 cc altında vergi hesaplayamıyorsun :)
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
TVS Scooty Pep+ modelini öneririm 90cc olduğu için vergisiz ve çin mallarına göre daha kaliteli:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tesekür Ederim Babamınki Kıllık Bisiklet Sürmeyi Bilmezler Ama Dedikleri Olsun Die KH Aldırcaaklar xD
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
99cc ise vergisi yoktur 100cc ise vergi vardır, ya olsa nolucak altı üstü 38tl yuh yani yılda bu para atla devemi :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
60 Tl die biliyorum ben
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Tesekür Ederim Babamınki Kıllık Bisiklet Sürmeyi Bilmezler Ama Dedikleri Olsun Die KH Aldırcaaklar xD

Hmmm klasik bi "Babam öle diyoooo" durumu yani:) ama ben sana bi şey söleyeyimmi baban iisini dio :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:02 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:59 AM ----------

99cc ise vergisi yoktur 100cc ise vergi vardır, ya olsa nolucak altı üstü 38tl yuh yani yılda bu para atla devemi :mrgreen:

Atla deve değil tabi 1300 km yol demek devlete ödeyeceğin yıllık 76 lirayla (vergisiz mondial 100 KH için) yaklaşık 8 depo benzin alınır (şu an ki fiiyatlarla) 8 depo benzinde yaklaşık 1300 km yol gidilir.Azmı?:silent::bounce:
 
Katılım
2 Tem 2009
Mesajlar
158
Arkadaslar En İyi 2500 Tl En Fazla Olmak Üzere Önereceginiz Vergisiz Scooter Varmı?Ben 100 UKH düsünüyodum ama babam belki bende sürerim vitessiz al dedi 100 KH de olablir demeye basladm ama cabuk bozuldugu hakkında duyumlar aldım.
kendin diosun arkadaşim çabuk bozulur mozulur
çin sonuçta
2500 tl ye cillop gibi honda BEAT ler var..6 ayda bi vergi okadarcik
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst