- Katılım
- 13 Ocak 2009
- Mesajlar
- 371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
du bekle geliyom.
gelmeyen nooollsun??????:farao:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:18 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:17 AM ----------
Akşama herkes geliyormu, fire istemem :mrgreen: Haluk hocam bekliyoruz senide![]()
kapuzbaşı konusu görüşülecek arkadaşlar herkes gelse iyi olur.....artı bide mali kardeşimiz baklava getirecek ona göre.....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:20 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:18 AM ----------
Oda doğru, iyi pazarlık yapıyorsun :cat:
zaf valla gelir evden kucaklarım seni getiririmtoplantıya ona göre....:cat: