[Adana - MT]

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
el freni çekersen arka tekerler hiç dönmez araba önden çekişliyse arkaları kitleyip yan vere vere dönebilirsin :p

Arkadan itişli araçlarda yan vermek için el frenine gerek yoktur, virajı alırken gaz pedalına basman bunun için yeterli olacaktır edicim :p
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
10 puan azgurbaz!a gitti ama diğer yarışmacılar da yaratıcılık üst düzeyde olduğu için olarada 9,5 puan benden...:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadan itişli araçlarda yan vermek için el frenine gerek yoktur, virajı alırken gaz pedalına basman bunun için yeterli olacaktır edicim :p

önden çeker araç abi 10 numara drift yapar :D

şimdi sazanlar önden çekiş araçla drift olurmu dicek :queen::queen::queen:

2 tane tepsi bulursan kralı bile olur

:p
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242

hadi ya :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:11 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:10 AM ----------

Ferrari mi kullanıyorsun :bounce:

yok hovercraft kullanıyor :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:12 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:11 AM ----------

önden çeker araç abi 10 numara drift yapar :D

şimdi sazanlar önden çekiş araçla drift olurmu dicek :queen::queen::queen:

2 tane tepsi bulursan kralı bile olur

:p

Bi göstersene :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
şeker sen gelmeyecen galiba...:silent:

e gelmeycem tabe neye geleyimki. çok ısçak oralar.

arkadaşlar eylüle kadar her türlü aktiviteyi yapalım ...eylül ve sonrasında tadı çıkmaz valla....mesela bu hafta sonu kapuz başı var ... hemen arkasına güzel bi boğsak tekne turu....daa sonra ürgüp yapalım.....

beni çatlatmaya çalışıyosan boş bu işler sevgili hüsocum.

ama böyle olmuyor kardeşim, sonra gelince gezecem diye derde düşenen :mrgreen:


abi tam olarak ne demek istedin burada.:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:34 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:30 AM ----------

Biliyorum da Haluk hoca eylülde gelecek ya ondan......


sen varya çok kıskanç bir adamsın. nazar etme noolur çalış seninde olur. birazdaa çalışıp örtmen olaydın koçum.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
herkese günaydın.

Sanada Günaydın ama biraz geç kalmadınmı :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:59 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:57 AM ----------

e gelmeycem tabe neye geleyimki. çok ısçak oralar.



beni çatlatmaya çalışıyosan boş bu işler sevgili hüsocum.



abi tam olarak ne demek istedin burada.:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:34 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:30 AM ----------



sen varya çok kıskanç bir adamsın. nazar etme noolur çalış seninde olur. birazdaa çalışıp örtmen olaydın koçum.

Hocam hile yapıyon, biz yanalım sen keyf yap, olmazki. Adalet bumu yani :salut:
Seni çok özledik biran önce gel, gelki sende yanasın :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:59 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:59 AM ----------

Senin gibi örtmeni yiyim ciğerim :queen:

ciğer dedin aklıma ciğer geldi, cumartesi sabah ciğermi yesek ne :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst