Adana'dan herkese selamlar.. :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
Selamlar aramıza hoşgeldiniz Bursa MT...:)


teşekkür ederim bursa MT :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:28 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:27 AM ----------

hoş geldinizkalıcı ve katılımcı olursunuz inş


hoşbulduk :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:29 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:28 AM ----------

100. msj ı ben ekliyim bari:) hoş geldin sefalar getirdin


teşekkür ederim :cherry:
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Hoş geldin ofelya,ben bayan olarak kullanmaktan memnunum,yalnız kullanım sırasında bayanlığını ve dişiliğini fazla ön plana çıkartacak dekolte kıyafetler giyme...Hem senin açından hemde trafik te sakıncalı ve tehlike yaratacak pozisyonlar doğmaması açısından...:wiinkk:
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
Hoş geldin ofelya,ben bayan olarak kullanmaktan memnunum,yalnız kullanım sırasında bayanlığını ve dişiliğini fazla ön plana çıkartacak dekolte kıyafetler giyme...Hem senin açından hemde trafik te sakıncalı ve tehlike yaratacak pozisyonlar doğmaması açısından...:wiinkk:


hoşbulduk.
dekolte mi :silent:
yok yok ne dekoltesi, korumalı kıyafetler yeter :wiinkk:
teşekkür ederim yinede :cat:
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
bu topik bence en hit tanışma topigi :D bune ya 6. sayfa oldu hala gidiyo admin nerdesin kıskanıyorum kilitle :D
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
bu mu hit..Ne hit topikler gördük biz..
Hoşgeldin bu arada :p
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Hoş geldin ofelya,ben bayan olarak kullanmaktan memnunum,yalnız kullanım sırasında bayanlığını ve dişiliğini fazla ön plana çıkartacak dekolte kıyafetler giyme...Hem senin açından hemde trafik te sakıncalı ve tehlike yaratacak pozisyonlar doğmaması açısından...:wiinkk:

Geçenlerde biri kısa bir etekle scooter sürüyordu, pekte tehlike olmadı :cat:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst