[İzmir-MT] Yollara Düşüyor Gezisi 11.07.2009

Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
71
İzmiri size bıraktık. Saat kulesine iyi bakın. Birşey olmasın. Not: Konaktaki çimlerede basmayın. (cesur abi)
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
çok güzel eglenceli yemesi içmesi bol doğayla bütünleşmiş ve tatlı yorgun bir şekilde geziyi bitirdik hepiniz sağolun.:cat:

cesur yazmadan edemiyecem sana ayrı bir teşekkür ederim en ince ayrıntısından herşeyle o kadar ilgilendinki iyiki varsın:rendeer:


12072009176.jpg


12072009181.jpg


12072009182.jpg


12072009180.jpg


12072009179.jpg


12072009183.jpg


12072009184.jpg


12072009185.jpg


flash flash flash marko paşanın yıllardır aranan kardeşini bulduk :p

12072009178.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
660
arkadaslar sayenizde süper bi hafta sonu gecirdik hepinize cok cok tesekkürler yollar bizi özlemiş biz yolları çok güzeldi hersey :cat: cesur :cat: saolsun.yorgunluğumuza sonuna kadar deydi :rendeer::rendeer:
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
339
Kazasız belasız güzel bir gezi olmuş anlaşılan nazar değmesin :cat: Bu geziyi de kaçırdığımıza yanalım.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bizde Gökalp le dün akşam 18:00 itibari ile döndük.
Gezi çok güzeldi,inanılmaz eğlendik :)
Başta Cesimiz olmak üzere herkese teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
114
fotolar süper ama eklenmesi gereken ve çekemediğimiz bir gece var ki ahh ahh resmen ayların yorgunluğunu aldı bizden gelmeyen gelipte geceyi bizle sabaha bağlamayan tüm arkadaşların görmesini isterdim:wiinkk: cesi herşey süperdi:cat: 2 mekan 2 eğlence sabahlar olmasın dedik gerçekten ve davutlardaki rakı balık off off abi gerçekten emeğine dostlarına sağlık...:rendeer: bu hafta sonu ne yapıyoruz...:queen:
 
Katılım
21 May 2009
Mesajlar
158
paylaşımınız için teşekkurler...gezi super olmuş..kazasız belasız sürüşler dilerim..
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
arkadaşlar herşey süperdi gerçekten hepinizin tekerine sağlık hep beraber nice yılara ve yolara :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:41 PM ----------

Bizde Gökalp le dün akşam 18:00 itibari ile döndük.
Gezi çok güzeldi,inanılmaz eğlendik :)
Başta Cesimiz olmak üzere herkese teşekkürler:rendeer:

erken dünmüşsünüz tuncerim :):cat:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
Gelenlerin dibine kadar eglendiği gelemeyenlerin cok şey kaçırdıgı İzmir MT klasiklerine yaraşır bir geziydi.
gelen herkese teşekkürler;Cesur abi organizasyon için ayrıca teşekkürler,güzeldi :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst