7 aylık motor hayatından sonra CC büyütme :)

Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
bi de kawa er-6n lere bak istersen.Ben sahibinden de inceledim bugün biraz, ağzımın suyu akarak iç geçirmekle yetindim :(

Gerçekten güzel bir motor ancak benim bütceyi baya zorlar hocam..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:42 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:41 AM ----------

nerden buldun parayı nan kekoro...:cherry:bütçe söle yardımcı olalım...:wiinkk:

Metehan sana kalsak CBF150 al dersin bana :)) 7 - 8 lira anca

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:44 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:42 AM ----------

bence ybr 250 al pişman olmazsın
ybr 250 lere baktımda çok para istiyorlar, piyasası çok yüksek, o paralara daha sıkı makineler var hocam
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
sende bendensin belliki bende sattım apachemi kesmiyodu 150 cc 650 enduro aldım ama aldıktansonra 750 ytl masraf yaptım motora hala adam olmadı dünde dış tekerlerini değiştirdim herşeyi yeniledim apachenin gözünü sevim anahtar degmemişti beni zorluyan benzin oluyo çok benzin yiyo velet günde 20 ytl atıyom ama mermi gibi gidiyo oda yetiyo zaten ben 2 kişi sürekli kullanıyorum bide boyum uzun ondan enduro aldım naketlara bayılıyorum güzel bi naket alabilirsin gs500 parcasını bulursun yada ducati monster 600 bak bizim arkadaş bakıyo bulduk hatta alcaz ybr 250 fln demişler ben twister kullandım hızlı kacıyo çok vites istiyo apache gibi aynı viteste aynı hızı gördüm daha seri ama 140 yapıcak en fazla gene oda degmez seninde hiç tecrüben yokki her motoru bi kerede olsa kullanıcanki tecrüben olsun motor alırken benim gibi kekoluk yapma ustaya falan götür
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yok valla demem...tövbe hondaya...ama hyo gt 250 comet alırsan tatmin eder ara sıcak olarak janımm..
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Aslında seni bu sefer dinleyip honda ya girsemmi diyorum sezon bitmeden :)
VTR 250 ben bu makinenin tasarımına bittim, özellikleri ise eritti :)))
250cc çift silindir az yakar çok kaçar misali :))
Ama güzel bir motorda denk gelirse hondayı beklememde akşamşarı sahibinden com u talan ediyorum zaten

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:05 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:57 AM ----------

http://www.sahibinden.com/6000_km_de_temiz_s_t_gt250-49WQQaXQQ14961652WQQpXQQdisplayitem

Arkadaşlar bu ilan hakkında yorumlarınız bekliyorum.
injection var, çift silindir vs.
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
Aslında seni bu sefer dinleyip honda ya girsemmi diyorum sezon bitmeden :)
VTR 250 ben bu makinenin tasarımına bittim, özellikleri ise eritti :)))
250cc çift silindir az yakar çok kaçar misali :))
Ama güzel bir motorda denk gelirse hondayı beklememde akşamşarı sahibinden com u talan ediyorum zaten

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:05 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:57 AM ----------

http://www.sahibinden.com/6000_km_de_temiz_s_t_gt250-49WQQaXQQ14961652WQQpXQQdisplayitem

Arkadaşlar bu ilan hakkında yorumlarınız bekliyorum.
injection var, çift silindir vs.

güzel motormuş km side düşük yoshimura egsozlar süper ya ama kanuni işte
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
güzel motormuş km side düşük yoshimura egsozlar süper ya ama kanuni işte

Evet km si de düşük bir kaç yere gösterip almayı düşünüyorum bakalım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:22 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:22 PM ----------

kanka gt 250 r demiyorum naked diyorum...:cat:

http://www.sahibinden.com/6000_km_de_temiz_s_t_gt250-49WQQaXQQ14961652WQQpXQQdisplayitem
metehan hocam şu ilanı incelermisin??

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:44 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:22 PM ----------

Yerinde olsam hiç düşünmeden GS500 alırım.Yedek parça sorunun olmaz istanbuldan temin edersin.

Hocam resimdeki motor seninmi? sahibinden de ilanını görmüştüm
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
st yi bilmemde hyo kaliteli ürün kanka...aynı mal derlerse inanmam...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
st deki sistemin enjeksiyon olduğunu kim söyledi :) enjeksiyon adı altında farklı bir karbüratör la...
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Senle demekki buluşup şu motora bakmaya hatta servise gidip detaylı bilgi alıcaz demek oluyor bu :)) işin zor abi bide üstüne de kahwaltı ısmarlatırım sana :))))))))))
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
877
150 lik apache den sonra 250 lik bi makine sence yeterince cc büyütmek olacak mı? Performans açısından pek tatmin edeceğini sanmıyorum??
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Haklısın hocam aslında pek olmayacak ama bütce desem biras anlaşılır olur sanırım. Yada bu sezonu geçirip önümüzdeki sezon açılmadan daha iyi bir şey de alabilirim. Şuan kararsızım otobana çıkınca şalter atıyor sadece
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Metehan hocamın farkı bu işte HAYIR kelimesi ile işi yok :)) abi şaka bir yana haftaya buluşalım yada pazar günü 2 lafın belini kıralım :) yoksa airportlarda buluyoruz seni
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst