7 aylık motor hayatından sonra CC büyütme :)

Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Abi kusura bakma işteyim şimdi pazar günü desen fizana gideriz :)
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
8000 e kadar gözden çıkardıysan ... MT -3 lere bi bak derim .. 2000 model civarı gs 650 lerede bak .. 2004-2005 model fazer... işte sahibindeni şöle bi dolaş
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
tvs den sonra amacın cc büyütmekse 250 cc lerin alayını listeden sil .. kullandığın motorla öle ahım şahım bi farkları yok .. direk 600 c lere bak 7000 km pek tecrübe ayılmaz bu yüzden SS lerden uzak dur .. enduro ve choper tarzı motorlara bak .. 6000-8000 tl aralığında 2.el temiz aletler var

çok doğru:cat: 250 likler pek bir fark yaratmayacak ve seni tatmin etmeyecek emin ol
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
136
aynı düşünceler içerisindeyim ,benim tercihlerim er 5 yada fazer olacak kısmetse..
 
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
377
hacı dayı sen 7 aydan sonra motor büyümüşsün 250de sana 3 ay yetmez bence sen direk 600 al. bi en azından 3-4 sene idare eder. yzf r6 yada cbr 600 al krtul.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
51
kesinlikle 250 cc

600 cc için daha erken.frenleme ve viraj kabiliyetini artırman için 250 çok uygun.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Arada kaldım :)
Bu sezonu Apache ile bitirip 2010 şubat mart gibi yeni motorumu alayım egoll arkdaşımızında dediği gibi biraz daha kabiliyet arttırmam lazım ama direk 600 e geçmek mantıklımı onu bilmiyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst