sen yürüüüüüü.ben motosikletimle giderim.sıkıysa moladan tarsusa kim daha önce giderse onun istikametine gidek:bounce:nedersin varmısın iddaaya :queen:sıkıysa yakalaaaa:bounce:seni gidi yaylacı çobanı seniiiiii.alırım anahtarını :bounce:
bu lafı bi yerlerden hatırlıyorum ya

helal sana muzaffer abim benim doğru adamın izindesin:queen:
ben sana güveniyorum kesin sen alırsın ikisininde anahtarı::haapppy: :flower:
Herkese selamlar.Uzun zamandır aradıgım motosikletime sonunda kavuştum.Honda CBF 500 sahibi oldum.En kısa zamanda gezilerinize tekrar katılmayı istiyorum Bora abi.Gürsel abime bu motoru almamdaki katkılarından dolayı çok teşekkür ediyorum.Herkese hayırlı günler, kazasız belasız sürüşler diliyorum.Gorusmek dilegi ile...
birkancım Allah hayırlı etsin:rendeer: kazasız belasız kullanasın.çok sevindim almana ben o gün izinli olduğumu söylemiştim arasan beraber giderbilirdik

ben illede resim isterim, resimsiz hayırlama eksik kalır:mrgreen:
herkese iyi geceler diliyorum. sağ salim Kaş'a kadar geldik. yolda bizi arayan tüm arkadaşlara teşekkürler. yolculuk gayet güzel ve eğlenceli geçiyor. tabi arada bazı sıkıntılarımız olmuyor değil. mesela gökhanı sürekli kaybediyoruz. adam alıp başını gidiyor. mustafa abi boyuna kulağına vuruyor (alıntı; züğürt ağa) ama idare ediyorum. kalın sağlıcakla.
halukcum neşesi ve fotosu bol gezmeler olsun:rendeer:
adana mt ve gezideki arkadaşlar günaydın, pozantıdan selamlar. uzun süredir mtye yazmadım ama bir şekilde takipteyim.
Geçenlerde bizim hastaneden bir arkadaş mıdık tarafında bir yerden sazan balığı ile yılan balığı tutmuş mangalda acayip oldu, yerken aklıma direk Demir Gürsel hocam geldi. Gürsel abi seyhanda balık bırakmamışsın yav. evi adanaya taşırsam senle gideriz, bende severim el oltası ile balık tutmayı.
tabiki yeterki gel balığa gidelim de, geziye yan çizdiğim olur ama balığa asla:mrgreen:
sana bütün balıklar feda olsun muzafferim

yalnız biliyorsundur şu ata sözünü
<< ...tü ıslanmayana balık yok derler:queen: >>ama yinede sana ıslanmadanda var tabiki:cat: nede olsa motor çetemdensin:queen:
gürselim bürodayım akşam görüşürüz:bounce:
görüşürüz dedin geldiğim gibi kaçtın abi:queen:
havalar çok sıcak,dışarı çıkmıyorum ama bugün çıktım artık,evde sıkıldım,adaşının oraya uğradım,oradan çocukluk arkadaşım muzaffer'e uğradım.baktım olacak gibi değil,çok sıcak,geldim yayla gibi evime,oooohhhh dünya varmış valla.:queen::cat:
adaşımın orada hizmet hörmet kalmamış abi

r: ne çay yapıyor ne coca cola nede bi dondurma ısmarlıyor:queen: (belki gaza gelirde bi dahakine dondurma yedirir:cherry
gürselim coşmussun....geçen seneki mesajlarıda alsaydın.....yalnız bu kadar insanın içinde bi bana cevap yazmamışsın ya....helal valla....
:queen: :queen: :queen: hadi ya :cyclopsan vallaa öyle olmuş.cahilliğime say aabi:bounce: hani arada adaşıma takılıyorum ya ondan bulaşıyor:queen: :queen: :queen: (yav bu çocukta olmasa naapardım :queen: )
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:41 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:37 PM ----------
neyse cümleten iyi akşamlar arkadaşlar:rendeer:
herzamanki final
ben kaçar:queen: