[Adana - MT]

Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Pazar günü atdağına ne dersiniz, dönüşte yine bulgur pilavu ve tereyağda tavuk, sonrada kadıncık barajı ve dönüş...
sana kalsakkkkk yandık nevar yayladaaaaaa:bounce::bounce:yüzme varken.güneşi hissetmek varken,yüzme varken.ne işim varrrrr dağda:queen:takıl deyom ses yokkkkkk:bounce:sen git yaylana,ben gidiyommmmmkoyumaaaaaa:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:00 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:57 PM ----------

sıkıyorsa atdağına yada sarnıca vaya gözneye gidelim ama denize gitmek istemiyorum, çok sıcak yaw. Hadi bakim...:bounce:
olmazzzzzzz ben bronzlaşmam lazımmmm.deniz suyunda cildimi güzelleştirmem lazımmmm,ayrıca deniz suyu sayesinde sinüslerimi kışa hazırlamam lazım:queen::queen:yoksa evim zaten yaylaaaaa:bounce:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
sana kalsakkkkk yandık nevar yayladaaaaaa:bounce::bounce:yüzme varken.güneşi hissetmek varken,yüzme varken.ne işim varrrrr dağda:queen:takıl deyom ses yokkkkkk:bounce:sen git yaylana,ben gidiyommmmmkoyumaaaaaa:bounce:

o zaman herkes yoluna yürrrrüüüüüüüüüü.....:queen:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
o zaman herkes yoluna yürrrrüüüüüüüüüü.....:queen:
sen yürüüüüüü.ben motosikletimle giderim.sıkıysa moladan tarsusa kim daha önce giderse onun istikametine gidek:bounce:nedersin varmısın iddaaya :queen:sıkıysa yakalaaaa:bounce:seni gidi yaylacı çobanı seniiiiii.alırım anahtarını :bounce:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
muzaffer,az önce k.maraş'tan haber geldi.elbistan yolu üzerinde,ayşa pınarı diye bir yer varmış,oraya gidebilirsiniz dediler.
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muzo kabul et birlikte lastiğini patlatalım muzaffer abinin.....
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
sen yürüüüüüü.ben motosikletimle giderim.sıkıysa moladan tarsusa kim daha önce giderse onun istikametine gidek:bounce:nedersin varmısın iddaaya :queen:sıkıysa yakalaaaa:bounce:seni gidi yaylacı çobanı seniiiiii.alırım anahtarını :bounce:

Sen git ara gazını çömezlere ver :p:p:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:53 PM ----------

muzo kabul et birlikte lastiğini patlatalım muzaffer abinin.....

aksiyon ne zaman başlayacak :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:56 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:55 PM ----------

http://www.motor46.org/showthread.php?t=184
abicim bak aysepınarına ait bi kaç kare var burada....

Harika bir yermiş :cat::cat::cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:56 PM ----------

muzaffer,az önce k.maraş'tan haber geldi.elbistan yolu üzerinde,ayşa pınarı diye bir yer varmış,oraya gidebilirsiniz dediler.

senin düşüncen ne :silent: Kaç kişi olacağız :silent:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aksiyon ne zaman başlayacak :cat:


:

sen yeri belirle ben pusuya yatarım.....siz geçerkende lastiğine civi atarım....:queen::queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:11 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:05 PM ----------

....................................
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
speedy46 mustafacığım,bu ayşe pınarı,maraşa kaç km.uzakta,birde yiyecekleri biz mi götürmek zorundayız.?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:47 PM ----------

valla muzaffer,sanki yiyecek konusunu biz götürmek durumundaymışız gibi geliyor.içinden dere akan,çamlık bir yer diye düşünüyorum.kadıncık barajını tercih ederim.adana-maraş=190 km.+ayşe pınarı.kadıncık barajı daha yakın ve yiyecek işini orada da hallederiz diyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:51 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:50 PM ----------

siz+biz+hüseyin+haluk albay kesin.başka kimler olur bilmiyorum.
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
speedy46 mustafacığım,bu ayşe pınarı,maraşa kaç km.uzakta,birde yiyecekleri biz mi götürmek zorundayız.?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:47 PM ----------

valla muzaffer,sanki yiyecek konusunu biz götürmek durumundaymışız gibi geliyor.içinden dere akan,çamlık bir yer diye düşünüyorum.kadıncık barajını tercih ederim.adana-maraş=190 km.+ayşe pınarı.kadıncık barajı daha yakın ve yiyecek işini orada da hallederiz diyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:51 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:50 PM ----------

siz+biz+hüseyin+haluk albay kesin.başka kimler olur bilmiyorum.
sefer tasına ihtiyacınız olursa bende var.:queen:ne oluyor bireeee .takıl bana boracım.onlara kalırsan aç kalırsın.:bounce:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
speedy46 mustafacığım,bu ayşe pınarı,maraşa kaç km.uzakta,birde yiyecekleri biz mi götürmek zorundayız.?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:47 PM ----------

valla muzaffer,sanki yiyecek konusunu biz götürmek durumundaymışız gibi geliyor.içinden dere akan,çamlık bir yer diye düşünüyorum.kadıncık barajını tercih ederim.adana-maraş=190 km.+ayşe pınarı.kadıncık barajı daha yakın ve yiyecek işini orada da hallederiz diyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:51 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:50 PM ----------

siz+biz+hüseyin+haluk albay kesin.başka kimler olur bilmiyorum.

bence O.K. ama rotayı biraz değiştirebiliriz değilmi. Yani kadıncık barajın atdağına falan geçebiliriz değilmi. Yoksa çok kısa bir gezi olur. tabi yinede siz bilirsiniz :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:19 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:18 PM ----------

sefer tasına ihtiyacınız olursa bende var.:queen:ne oluyor bireeee .takıl bana boracım.onlara kalırsan aç kalırsın.:bounce:

Bence sana kimse takılmaz :p:p:p
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
muzo kabul et birlikte lastiğini patlatalım muzaffer abinin.....
bahis için sende dahilsinnnnn:bounce:alırım anahtarlarınızı:bounce:lastik dediğin patlarrrrrrr:pr:sonrada sizi o patlak lastikle yerimmm:pr:elimden bir kaçan bir de uçan kurtulur:salut:muzoooooo bakıyorum hüsoyuda yanına almışsın(yandaşın)sıkıysa tekk tekkkk gelin.:cat::cat:bana sökmezzz.beni herkes bilir:bounce:KÜLLLL YUTMAZ derler bana:bounce:molada hesaplaşalımm.yeri ve zamanı söyledim.işte er meydanııı isterseniz gelin.görün::evil::::whip::::whip::::ban::::cekic::::151::::151::resimler size anlatıyor.borayıda getirin hakem olsun ne dersinizzzz:queen:::156::::156::
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
Kaş'taki Adana MT üyelerini ziyaret edelim :cherry:

artık kaş da değiliz be güzelim şu an itibariyle izmirdeyim. mustafa abi çeşmeye gitti gökhanda dikiliye gitti yüssük kardeşiliği bozuldu.

yolunuz açık olsun hocam

eyvallah yusuf

Herkese selamlar.Uzun zamandır aradıgım motosikletime sonunda kavuştum.Honda CBF 500 sahibi oldum.En kısa zamanda gezilerinize tekrar katılmayı istiyorum Bora abi.Gürsel abime bu motoru almamdaki katkılarından dolayı çok teşekkür ediyorum.Herkese hayırlı günler, kazasız belasız sürüşler diliyorum.Gorusmek dilegi ile...

kazasız belasız kullanman dileğiyle birkancım.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
sen yürüüüüüü.ben motosikletimle giderim.sıkıysa moladan tarsusa kim daha önce giderse onun istikametine gidek:bounce:nedersin varmısın iddaaya :queen:sıkıysa yakalaaaa:bounce:seni gidi yaylacı çobanı seniiiiii.alırım anahtarını :bounce:
bu lafı bi yerlerden hatırlıyorum ya:)helal sana muzaffer abim benim doğru adamın izindesin:queen:
ben sana güveniyorum kesin sen alırsın ikisininde anahtarı::haapppy: :flower:
Herkese selamlar.Uzun zamandır aradıgım motosikletime sonunda kavuştum.Honda CBF 500 sahibi oldum.En kısa zamanda gezilerinize tekrar katılmayı istiyorum Bora abi.Gürsel abime bu motoru almamdaki katkılarından dolayı çok teşekkür ediyorum.Herkese hayırlı günler, kazasız belasız sürüşler diliyorum.Gorusmek dilegi ile...
birkancım Allah hayırlı etsin:rendeer: kazasız belasız kullanasın.çok sevindim almana ben o gün izinli olduğumu söylemiştim arasan beraber giderbilirdik:)
ben illede resim isterim, resimsiz hayırlama eksik kalır:mrgreen:
herkese iyi geceler diliyorum. sağ salim Kaş'a kadar geldik. yolda bizi arayan tüm arkadaşlara teşekkürler. yolculuk gayet güzel ve eğlenceli geçiyor. tabi arada bazı sıkıntılarımız olmuyor değil. mesela gökhanı sürekli kaybediyoruz. adam alıp başını gidiyor. mustafa abi boyuna kulağına vuruyor (alıntı; züğürt ağa) ama idare ediyorum. kalın sağlıcakla.
halukcum neşesi ve fotosu bol gezmeler olsun:rendeer:
adana mt ve gezideki arkadaşlar günaydın, pozantıdan selamlar. uzun süredir mtye yazmadım ama bir şekilde takipteyim.
Geçenlerde bizim hastaneden bir arkadaş mıdık tarafında bir yerden sazan balığı ile yılan balığı tutmuş mangalda acayip oldu, yerken aklıma direk Demir Gürsel hocam geldi. Gürsel abi seyhanda balık bırakmamışsın yav. evi adanaya taşırsam senle gideriz, bende severim el oltası ile balık tutmayı.
tabiki yeterki gel balığa gidelim de, geziye yan çizdiğim olur ama balığa asla:mrgreen:
banamı, hayatta demessin :p:p:p
sana bütün balıklar feda olsun muzafferim:) yalnız biliyorsundur şu ata sözünü << ...tü ıslanmayana balık yok derler:queen: >>ama yinede sana ıslanmadanda var tabiki:cat: nede olsa motor çetemdensin:queen:
gürselim bürodayım akşam görüşürüz:bounce:
görüşürüz dedin geldiğim gibi kaçtın abi:queen:
havalar çok sıcak,dışarı çıkmıyorum ama bugün çıktım artık,evde sıkıldım,adaşının oraya uğradım,oradan çocukluk arkadaşım muzaffer'e uğradım.baktım olacak gibi değil,çok sıcak,geldim yayla gibi evime,oooohhhh dünya varmış valla.:queen::cat:
adaşımın orada hizmet hörmet kalmamış abi:pr: ne çay yapıyor ne coca cola nede bi dondurma ısmarlıyor:queen: (belki gaza gelirde bi dahakine dondurma yedirir:cherry:)
gürselim coşmussun....geçen seneki mesajlarıda alsaydın.....yalnız bu kadar insanın içinde bi bana cevap yazmamışsın ya....helal valla....

:queen: :queen: :queen: hadi ya :cyclopsan vallaa öyle olmuş.cahilliğime say aabi:bounce: hani arada adaşıma takılıyorum ya ondan bulaşıyor:queen: :queen: :queen: (yav bu çocukta olmasa naapardım :queen: )

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:41 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:37 PM ----------

neyse cümleten iyi akşamlar arkadaşlar:rendeer:
herzamanki final ben kaçar:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst