kaliteli mi bilmem ama ben de elf aldım, litresi 20 tl.eski sanayindeki yağcıdan aldım.süleyman sen memnun kalırsan ben de senin yağdan alırım,sevdin usta motual isimli bir yağ önermişti,ismini yanlış söylüyor olabilirim, o yağ çok iyiymiş.evet arka koltuk beşer santim genişledi,artçılarım çok rahat olduğunu söylediler.koltuklar çok güzel oldu, benim diye söylemiyorum.can ustanın eline sağlık.ben bu motosikleti diğerinden daha sevdim, dün eksozunu açtırdım,ya bana öyle geldi ya da gerçektan öyle,motosiklet agresifleşti, bir anda 100/120 rahat görüyor,çok gürültülü olmadığını düşünüyorum, ayrıca silindir başına bir eksoz projesini önemsiyor ve bir ara tatbik etmeyi planlıyorum.hatta teknik bilgisi olan arkadaşlar bir araya gelip kendi başımıza da yapabiliriz diye düşünüyorum.oksijen kaynağını eski sanayide yaptırız, olur biter.ne dersiniz?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:16 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:12 AM ----------
direk mevsu da çokluğumda bisikletim yoktu, 30 yaşımda aldım bisikleti, ama daha 16 yaşımda mobiletim vardı,o zamanlar çocuklar mahallede birbirlerinin bisikletini direkten dönmek koşulluyla isterdi..nostalji..evet kısmetse satarsam canan senden ve süleymandan direkten dönücem diye isticem motosiklerinizi,savaş abi vermez, ondan istemem,kalsın,onun bemevesi var çünküm.