gümüş ve jönysf

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hooohoo bravo,mükemmel olmuş....Beğendim
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Çok güzel olmuş elinize sağlık.:cat:

siz sağ olun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:25 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:25 PM ----------

Güzel olmuş video, müzik falan da iyi :cat:

o senin güzelliğin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:25 PM ----------

Hooohoo bravo,mükemmel olmuş....Beğendim

ghost rider in videolarını izliye , izliye bu hale geldim işte :)
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
304
harika olmuş kardeşim devamını bekleriz:cat::bounce:
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Güzel olmuş elinize sağlık Allah bizede böyle bir motor nasip eder inşallah
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
motorun üstünde hyosung yazıyordu son karede o ne alaka?

o geçen seneki karayılanım onuda anmak istedim sağdece :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:39 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:38 AM ----------

Çok güzel video olmuş, 600f'de harika..!

teşekkür ederim. Boşuna demiyorlar HONDA hayat ONDA :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:40 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:39 AM ----------

güzel olmuş elinize sağlık..

teşekkür ederim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:41 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:40 AM ----------

Evet hyosung yazıo,ne alaka :silent:

kanki o geçen seneki motorum onuda bir karede anmak istedim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:42 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:41 AM ----------


teşekkürler.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:45 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:42 AM ----------

harika olmuş kardeşim devamını bekleriz:cat::bounce:

teşekkür ederim. inşallah daha güzellerinide yaparız. aslında bir pilanım var. muzaffer abi ve hüseyin abiyi yakalıya bilsem üç adet 600 f ile süper bir projem var :cat: bakalım ilerliyen zamanda yaaprız onuda inşallah

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:45 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:45 AM ----------

Güzel olmuş Tebrikler.:rendeer:

teşekkür ederim.
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789

açılıyor kanka. Belki senin pc de yada int. bir sorun olabilirmi ? :silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:47 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:46 AM ----------

Güzel olmuş elinize sağlık Allah bizede böyle bir motor nasip eder inşallah

teşekkürler. İnşallah daha güzelleri sizlerin olsun inşallah Amin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:49 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:47 AM ----------

Başlıkta gümüş ve jönysf Yazıo,Sanırım ikisinin videosu,

evet gümüş ve benim videom :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:50 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:49 AM ----------

Ama bildiğim kadarıyla onun gümüşü Honda cbr 600f.
Kanki gel de şu düğümü çöz be:cherry::cherry:

Evet kanka benim Gümüşüm 600 f im. Birde mavişim var, Geçen senede karayılanım vardı onu sattım :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:52 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:50 AM ----------

harika olmuş emeğine sağlık

teşekkür ederim. ellerin dert görmesin.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:53 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:52 AM ----------

Çok hoş olmuş.Şarkı da iyi gitmiş.:cat:

teşekkür ederim. çektiğim görüntüleri özellikle şarkıya göre ayarlamaya çalıştım. Bende çok beyeniyorum bu parçayı :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:55 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:53 AM ----------

maşallah yine döktürmüşsün.:cat:

:mrgreen: teşekkür ederim abi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst