cep telefonu için tema:SS

Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
iphone için Motosiklet teması olan bana da yarıdm etsin ozaman bilader :p

çok basit.application store ye giriyosun.envayi çeşit temayı indiriyosun.
şimdi becerip giremessen yapılacak çokta şey yok senin için:cherry:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
tequ sağlam bir tema arşivi karşılığında nekadar vericen :)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
nasıl bir tema arıyosun tarif etsene biraz tequ????????
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
motosiklet temalı'da nasıl? ss'mi,cruiser'mi naked'mi toruing'mi,enduro'mu? yüz çeşit motor var dimi.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
motosiklet temalı'da nasıl? ss'mi,cruiser'mi naked'mi toruing'mi,enduro'mu? yüz çeşit motor var dimi.

muhabbetin sonunu çok merak ediyorum :p
Enduro rica edeyim :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:13 PM ----------

mümkünse 1200GS olsun :)
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
muhabbetin sonu yok yahu.öylesine soruyorum zaten bende temalardan hiç anlamam.e haliylede elimde hiç tema yok :p

merak ettim uğruna neler verebilirsin diye..
Edit by tequ'dan arak:p
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Şimdi 3 ceşit tema vardır bi tam tema bi yarım tema bide çıplak teme nasıl istiyorsun söylermisin :mrgreen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
La bu yaşta ne çıplağı :p Tam temalara devam et bi kaç yıl :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst