- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 35
teşekkür ederim ....
Bu konuyu ne iyi etmişte açmışsınız her site ziyaretimde ökuyorum ancak bir sorum var henüz scooterımı teslim almadım. inş. Mondial 150 RE modeli scooterımı bu hafta alacagım ve yazılanları uygulamaya çalışacagım.sorunum ise şu otomatik bir vitesli scooter da aynı usulle mi harekete geçer farklılık var mıdır ? durdurma,frenleme (yavaşlama) için ve özellikle hiç kullanmamışlar için önerileriniz nedir ? elbette kask alacagım acaba scooter içinde dizlik v.benzeri başka ekipmana ihtiyacım var mı n olur yardım?
r:
ellinize emeginize saglık ::
)))))))))
Bu konuyu ne iyi etmişte açmışsınız her site ziyaretimde ökuyorum ancak bir sorum var henüz scooterımı teslim almadım. inş. Mondial 150 RE modeli scooterımı bu hafta alacagım ve yazılanları uygulamaya çalışacagım.sorunum ise şu otomatik bir vitesli scooter da aynı usulle mi harekete geçer farklılık var mıdır ? durdurma,frenleme (yavaşlama) için ve özellikle hiç kullanmamışlar için önerileriniz nedir ? elbette kask alacagım acaba scooter içinde dizlik v.benzeri başka ekipmana ihtiyacım var mı n olur yardım?
ellinize emeginize saglık ::